Ogłoszenie z dnia 2024-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00371375/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
- 2024/BZP 00393830/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznej w Schronisku na Paluchu im. Jana Lityńskiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000162665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Senatorska, 29/31
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-099
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szrm@szrm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szrm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szrm.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznej w Schronisku na Paluchu im. Jana Lityńskiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c09957c1-0dd3-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00562733
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029797/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Fotowoltaika dla Schroniska na Paluchu (zadanie inwestycyjne: „Modernizacja Schroniska na Paluchu im. J. Lityńskiego” - SMOG)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00371375
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP/PW/23/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznej w Schronisku na Paluchu im. Jana Lityńskiego.
Obszar inwestycji znajduje się przy ulicy Paluch 2 w Warszawie, w obrębie 2-06-07 na działce ewidencyjnej nr 24 – będącej własnością m.st. Warszawa.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
2.1 wykonanie montażu oraz uruchomienie i przekazanie do eksploatacji instalacji fotowoltaicznej na budynkach nr 6, nr 7 i nr 8 w tym, m.in.:
a) wykonanie inwentaryzacji budowlano-instalacyjnej w zakresie niezbędnym do realizacji zadania dla wskazanych wyżej budynków,
b) wykonanie projektu wykonawczego w branżach konstrukcyjnej, elektrycznej i teletechnicznej zgodnie z założeniem, że na każdym z 3 budynków przewiduje się montaż paneli PV po 12 kWp na każdy,
c) ukierunkowanie paneli w ekspozycji wschód oraz zachód,
d) podłączenie instalacji PV na dachu budynku do rozdzielnicy elektroenergetycznej budynkowej,
e) zainstalowanie falowników w kubaturze budynków, w pomieszczeniu rozdzielnicy,
f) przygotowanie dokumentacji powykonawczej po wykonaniu instalacji (po 3 egz. w wersji papierowej i 1egz. w wersji elektronicznej w formacie pdf) oraz dokonanie zgłoszenia do operatora systemu Dystrybucyjnego OSD gotowości do przyłączenia do sieci.
2.2 wykonanie dokumentacji projektowej, uwzględniającej postanowienia PFU (załącznik do SWZ) oraz wnioski
z Analizy techniczno-ekonomicznej rozbudowy instalacji fotowoltaicznej w modernizowanym Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt wykonanej przez firmę LPW Engineering Sp. z o.o. (załącznik do SWZ), a w szczególności:
a) niezbędną inwentaryzację w branżach budowlanej i elektrycznej,
b) projekt wykonawczy w branżach jak wyżej zawierający co najmniej:
1) schemat rozmieszczenia paneli fotowoltaicznych na poszczególnych budynkach,
2) detal zawierający sposób mocowania paneli do połaci dachu,
3) sprawdzenie pod względem konstrukcyjnym możliwości montażu paneli na wskazanych budynkach,
4) zestawienie ilości materiałów użytych do montażu,
5) STWIOR,
6) przedmiar z podziałem na poszczególne branże,
7) kosztorys inwestorski dla poszczególnych branży.
3. Poszczególne opracowania należy wykonać w formie:
1) Inwentaryzację, projekty wykonawcze i STWiOR w 3 egz. w formie papierowej i po jednym egz. w formie elektronicznej w formacie DWG, DXF lub DGN oraz PDF;
2) przedmiary i kosztorysy w 2 egz. w formie papierowej i po 1 egz. w formie elektronicznej
w formacie ,,ath” oraz PDF;
Wykonawca przekaże Zamawiającemu formę elektroniczną dokumentów objętych przedmiotem zamówienia (zeskanowana dokumentacja w jednym pliku), która będzie zgodna z formą papierową ww. opracowań, tj. forma elektroniczna w formacie (*.pdf) będzie zawierać wszelkie podpisy i pieczątki, naniesione na papierze, w trakcie dokonywanych ustaleń i uzgodnień.
4. Szczegółowy zakres realizacji przedmiotu zamówienia określają nw. dokumenty:
1) Analiza techniczno-ekonomicznej rozbudowy instalacji fotowoltaicznej,
2) Mapa z usytuowaniem budynków Schroniska na Paluchu,
3) Program Funkcjonalno-Użytkowy.
5. Zamawiający zaleca odbycie wizji lokalnej w istniejącym obiekcie, po uprzednim złożeniu stosownego wniosku. Wykonawca uczestniczący w wizji lokalnej zobowiązany jest do zabezpieczenia we własnym zakresie środków ochrony osobistej BHP umożliwiające wejście na obiekt, tj. kask, odpowiednie obuwie itp.
6. Ponadto opis przedmiotu zamówienia określają: Projektowane Postanowienia Umowy (zwane dalej PPU) oraz dokumenty wymienione w ust. 4;
7. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę:
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
a) roboty ogólnobudowlane, w tym w szczególności prace ślusarskie, blacharskie, dekarskie, malarskie z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji np. kierownika budowy;
b) roboty elektryczne i teletechniczne, w tym w szczególności prace w zakresie sieci, instalacji oraz urządzeń Grupy 1. Montaż mikro instalacji jest wykonany przez instalatora posiadającego kwalifikacje, o których mowa w art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne. z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie;
2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy
o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określony/e dowód/dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny zawierać informacje niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w szczególności: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika.
4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w PPU. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności.
5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143910,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199812,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143910,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTELUS INWESTYCJE SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542856860
7.3.3) Ulica: Ks. Dr Wiktora Siwka nr 17
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-306
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143910,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych (artykułów ogólnospożywczych) do filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Otwocku i Białobrzegach
- Przebudowa budynku przy ul. Śmiałej 21 w Warszawie na potrzeby prowadzenia działalności Domu Kultury.
- Wykonanie i dostawa 990 szt. żeliwnych słupków blokujących typu "Syrenka" wzór historyczny h = 80 cm, przeznaczonych do zamontowania na ulicach gminnych na terenie Dzielnicy Śródmieście.
- "Usługa wykonania, druku i dostarczenia edukacyjnej gry planszowej do NASK-PIB"
- Wykonanie remontu konserwatorskiego fontanny z rzeźbą "Syrena nad Wisłą" zlokalizowanej na bulwarze Generała George`a Smitha Pattona (ul. Wybrzeże Kościuszkowskie) w Warszawie.
- "Przeprowadzenie procesu certyfikacyjnego dla RDLP w Warszawie według standardu FSC oraz 4 letni nadzór nad certyfikatem - powtórzenie"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 105421E w m. Strugienice Gmina Zduny
- Budowa żłobka gminnego w Mędłowie
- "Opracowanie dokumentacji projektowych budowy, rozbudowy i przebudowy dróg z podziałem na części"
- Remont pomieszczeń Kliniki Hematologii "A" Oddziału Chorób Układu Krwiotwórczego na IV piętrze budynku nr 1 ("A") w siedzibie Instytutu Hematologii i Transfuzjologii w Warszawie ul. Indiry Gandhi 14
- Rozbudowa i przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Krasnymborze
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej branży drogowej dla zadania pn. "Budowa drogi gminnej nr 250041P"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.