Ogłoszenie z dnia 2024-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00573994/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-31
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw do samochodów i agregatów prądotwórczych oraz Adblue do pojazdów służbowych Straży Miejskiej Miasta Krakowa.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: STRAŻ MIEJSKA MIASTA KRAKOWA
1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Logistyki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350007399
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Jana Pawła II 188
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-982
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@strazmiejska.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krakow.pl/ST
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw do samochodów i agregatów prądotwórczych oraz Adblue do pojazdów służbowych Straży Miejskiej Miasta Krakowa.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-878cf49e-198b-4bb2-9ee7-53ec1e70636a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00562775
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.bip.krakow.pl/ST3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy zakupowej Marketplanet dostępnej pod następującym adresem
https://strazmiejska-krakow.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Instrukcji dla Wykonawcy dostępnej pod adresem: https://strazmiejskakrakow.ezamawiajacy.pl w zakładce Regulacje i procedury procesu zakupowego / Plany zamówień publicznych.
2. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 i 14 „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Straż Miejska Miasta Krakowa z siedzibą w Krakowie (31-982), al. Jana Pawła II 188, reprezentowana przez Komendanta Straży Miejskiej Miasta Krakowa (dalej: „administrator”).
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych poprzez e-mail: iod@strazmiejska.krakow.pl lub listownie, przesyłając korespondencję na adres siedziby Administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: dostawę kompleksową, bezgotówkową, realizowaną na stacjach paliw zlokalizowanych na terenie Gminy Miejskiej Kraków i udostępnionych przez Wykonawcę - dostawa/sprzedaż paliw w formie doraźnych tankowań do zbiorników pojazdów służbowych i kanistrów (celem zatankowania agregatów prądotwórczych) Straży Miejskiej Miasta Krakowa oraz AdBlue w formie doraźnych tankowań do zbiorników pojazdów służbowych lub sprzedaży AdBlue w pojemnikach, a w przypadku danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana - także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, w celu zawarcia i realizacji umowy o zamówienie publiczne. Pani/Pana dane osobowe będą mogły być również przetwarzane w związku z uzasadnionym interesem realizowanym przez administratora np. dochodzeniem lub obroną roszczeń, do kontaktu z pracownikami/osobami współpracującymi z Wykonawcą, który przekazał dane Administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z. 2024 poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”, lub ustawę z dnia 13 października 2016 r. o dostępie do informacji publicznej lub inne przepisy prawa, a także podmioty, z którymi administrator podpisał umowy powierzenia w związku ze świadczeniem usług hostingowych i informatycznych oraz UMK, któremu administrator zobowiązany jest przekazywać informacje o podmiotach, z którymi zawarł umowy, celem opublikowania informacji na stronie Internetowej BIP Miasto Kraków;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres wymagany przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz.164 z późn. zm.), co do zasady 5 lat od dnia zakończenia postępowania udzielenie zamówienia, a następnie przez okres niezbędny do podjęcia decyzji przez Archiwum Państwowe o brakowaniu
lub nie, dokumentacji niearchiwalnej.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana - także z zawarciem i realizacją umowy; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
cd poniżej
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
a) prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, z zastrzeżeniem, że w celu realizacji przysługującego Pani/Panu prawa administrator może zażądać od Pani/Pana podania dodatkowych informacji, w szczególności wskazania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku, gdy dotyczące Pani/Pana dane osobowe są przechowywane w protokole, administrator w celu realizacji przysługującego Pani/Panu prawa może zażądać od Pani/Pana podania dodatkowych informacji, które pozwolą sprecyzować nazwę lub datę zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
b) prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *³;
c) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **³. Wystąpienie przez Panią/Pana z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza tego przetwarzania do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
lub konkursu;
d) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
e) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
f) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
*³ Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
**³ Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ST.RL.261.32.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa, bezgotówkowa, realizowana na co najmniej 4 (czterech) stacjach paliw lub większej ilości stacji paliw zlokalizowanych na terenie Gminy Miejskiej Kraków i udostępnionych przez Wykonawcę, dostawa/sprzedaż paliw w formie doraźnych tankowań do zbiorników pojazdów służbowych i kanistrów (celem zatankowania agregatów prądotwórczych) Straży Miejskiej Miasta Krakowa oraz AdBlue w formie doraźnych tankowań do zbiorników pojazdów służbowych lub sprzedaży AdBlue w pojemnikach; w następującym asortymencie i szacunkowych ilościach przez 12 okresów miesięcznych, odpowiadających miesiącom kalendarzowym, od dnia zawarcia umowy, ale nie wcześniej niż
od dnia 1 stycznia 2025 r. do ostatniego dnia, ostatniego miesiąca.
a) benzyna bezołowiowa 95; w ilości 55 000 litrów,
b) benzyna bezołowiowa tzw. Premium**; w ilości 400 litrów,
c) olej napędowy; w ilości 32 000 litrów,
d) olej napędowy tzw. Premium**; w ilości 400 litrów,
e) AdBlue (wodny roztwór mocznika); w ilości 500 litrów;
przy czym wyżej wymienione wielkości są wyłącznie szacunkowe i nie oznaczają zobowiązania Zamawiającego do zakupienia paliw i AdBlue w wyżej wymienionych ilościach (służą tylko do porównania ofert).
Zamawiający określa procentowo minimalny zakres, który będzie zrealizowany w trakcie trwania umowy w następującym asortymencie
a) benzyna bezołowiowa 95 – 60% ilości wskazanej powyżej;
b) benzyna bezołowiowa tzw. Premium** – 60% ilości wskazanej powyżej;
c) olej napędowy – 60% ilości wskazanej powyżej;
d) olej napędowy tzw. Premium** – 60% ilości wskazanej powyżej;
e) AdBlue (wodny roztwór mocznika) – 60% ilości wskazanej powyżej.
**inna nazwa handlowa stosowana przez Wykonawcę/dostawcę
Tankowanie paliwa do pojazdów służbowych oraz kanistrów (na potrzeby agregatów prądotwórczych) oraz tankowanie AdBlue / sprzedaż w pojemnikach AdBlue rozliczane będzie w zakresie finansowym przy użyciu elektronicznych kart flotowych (kart elektronicznych, identyfikatorów itp.*) lub inną metodą wskazaną przez Wykonawcę / operatora stacji itp.) i przy zastosowaniu formy rozliczenia przyjętej u Wykonawcy dla podmiotów zewnętrznych, z którymi Wykonawca ma zawartą umowę.
Zakup paliwa lub AdBlue następuje w momencie wydania paliwa/AdBlue przez Wykonawcę na stacji paliw. Każda transakcja zakupu paliwa/AdBlue zostanie zarejestrowana z dokładnym podaniem: a) numeru transakcji, b) numeru rejestracyjnego pojazdu, c) numeru karty, d) daty,
e) miejsca, f) ceny jednostkowej, g) ilości zakupionego paliwa/AdBlue i h) sumy / do zapłaty.
Zakup paliw/AdBlue będzie się odbywał przez okres trwania umowy wg cen brutto obowiązujących w chwili tankowania pojazdu/kanistra, z uwzględnieniem zaoferowanego opustu/upustu. Wykonawca udzieli stałego opustu/upustu na każdy rodzaj paliwa/AdBlue objętych przedmiotem zamówienia wyrażonego w procentach (%) – w wysokości nie niższej niż wskazana w ofercie.
Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia dodatkowo umożliwi tankowanie na pozostałych stacjach paliw zlokalizowanych terenie Polski - udostępnionych w swoim systemie sprzedaży paliw, tj. poza obszarem Gminy Miejskiej Kraków na zasadach opisanych w SWZ i umowie. (stacje udostępnione poza obszarem GMK nie podlegają ocenie i punktacji w ramach kryteriów ofert).
2. Opis przedmiotu zamówienia został opisany w pkt 1 powyżej oraz zakres obowiązków Wykonawcy został określony w załączniku do SWZ, w tym w Projektowanych postanowieniach umowy (wzorze umowy lub PPU) stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający w ramach prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp będzie aktywował „pakiety paliwowe” w kwotach: 20 000,00 PLN brutto jako „pakiet 1”, lub 10 000,00 PLN brutto jako „pakiet 2” lub 5 000,00 PLN brutto jako „pakiet 3” lub 2 000,00 PLN brutto jako „pakiet 4” (tj. łącznie z VAT). Maksymalna wartość zamówienia objętego prawem opcji wynosi 260 000,00 zł. Przez „pakiet paliwowy” należy rozumieć ilość przedmiotu Umowy (paliwo/AdBlue) odpowiadającą wartości pakietu paliwowego, która zostanie wykorzystana (pobrana) w ramach prawa opcji. Korzystanie z prawa opcji następować będzie zgodnie z następującymi zasadami:a. Zamawiający jest uprawniony według własnego wyboru do składania oświadczeń w przedmiocie skorzystania z prawa opcji kilkukrotnie albo jednokrotnie w trakcie obowiązywania Umowy; Zamawiający może jednorazowo skorzystać z jednego lub większej ilości pakietów;
b. uruchamianie prawa opcji nastąpi na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego złożonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności, oświadczenie to będzie przekazane drogą elektroniczną na adres wskazany
w § 6 ust. 1;
c. „pakiety paliwowe” uruchomione w ramach prawa opcji realizowane będą
w okresie realizacji Umowy, nie dłużej niż w terminach określonych w § 5 ust. 1, niezależnie od momentu skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego;
d. prawo opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji Umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z przysługującego mu prawa opcji albo skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie, niewykorzystującym maksymalnego poziomu prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z przysługującego mu prawa opcji albo skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie, niewykorzystującym maksymalnego poziomu prawa opcji;
e. Wykonawca zrzeka się roszczeń o skorzystanie przez Zamawiającego z jakichkolwiek dostaw objętych prawem opcji, jak i z tytułu wynagrodzenia za dostawy objęte opcją, które nie zostały zamówione;
f. Korzystanie z „pakietów paliwowych” jest prawem i pozostaje bez wpływu
na ciągłość dostawy paliwa przez Wykonawcę;
g. w ramach pakietu paliwowego, z którego Zamawiający skorzysta, rozliczenie nastąpi wyłącznie za faktycznie pobrany przedmiot Umowy do wartości „pakietu paliwowego”, skorzystanie z „pakietu paliwowego” o danej wartości nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do wykorzystania przedmiotu Umowy w maksymalnej kwocie „pakietu paliwowego”, ani do zapłaty wynagrodzenia w kwocie tegoż pakietu; Wykonawcy nie przysługują roszczenia w tym zakresie;
h. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku zwiększenia zapotrzebowania na paliwo lub zakupu nowych samochodów służbowych lub zmiany warunków rynkowych mających wpływ na realizację niniejszej Umowy, itp.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą podlegały ocenie według kryteriów:
1) Cena (koszt) „C” – waga 40% (40 pkt)
2) Wysokość opustu/„upustu” „U” – „ – waga 40% (40pkt)
3) Czas wydania karty „K’ – waga 10% (10 pkt)
4) Ilość stacji w obrębie GMK „S” – waga 10% (10 pkt)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość opustu/„upustu” „U”
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wydania karty „K’
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość stacji w obrębie GMK „S”
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu w zakresie:uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający uzna ww. warunek w tym zakresie za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo Energetyczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 266 z późn. zm.)
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu skutecznego złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) Formularz oferty wraz z załącznikiem Szczegółowa specyfikacja cenowa, wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1, 1A i 1aa do SWZ;
2) jeżeli dotyczy – Pełnomocnictwo – do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej;
3) jeżeli dotyczy, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) – Pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;
2) Jeżeli dotyczy, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te winny potwierdzać brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
(art. 125 ust. 4 ustawy Pzp), według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ;
3) Jeżeli dotyczy, w przypadku polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby – Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (art. 125 ust. 5 ustawy PZP), według wzoru nr 3 do SWZ;
4) Jeżeli dotyczy, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) – oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ustawy Pzp (XV pkt 11 SWZ).
2. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) Aktualna na dzień składania ofert koncesja na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo Energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 266 z późn. zm.).
2) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ, tj. oświadczenie o którym mowa w § 3 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415 z późn. zm.).
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W celu skutecznego złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć:1) Formularz oferty wraz z załącznikiem Szczegółowa specyfikacja cenowa, wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1, 1A i 1aa do SWZ;
2) jeżeli dotyczy – Pełnomocnictwo – do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
3) jeżeli dotyczy, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) – Pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 3 powyżej, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa, w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
4. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 1 powyżej, oraz bada, czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu lub zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunek udziału w postępowaniu.
6. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8. Wykonawca w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, może powoływać się na doświadczenie zdobyte w ramach konsorcjum przy realizacji innego zamówienia publicznego, tylko wtedy, gdy bezpośrednio uczestniczył w jego realizacji. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tylko zakresu zamówienia, w którym bezpośrednio uczestniczył.
9. W odniesieniu do warunku dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji
te uprawnienia są wymagane.
10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikało, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy,
wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy (Wzór – umowy - załącznik nr 7 do SWZ)7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-04 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Dokumenty należy złożyć na Platformie pod adresem https://strazmiejska-krakow.ezamawiajacy.pl. w zakładce „OFERTY”
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-04 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa, bezgotówkowa, realizowana na co najmniej 4 (czterech) stacjach paliw lub większej ilości stacji paliw zlokalizowanych na terenie Gminy Miejskiej Kraków i udostępnionych przez Wykonawcę, dostawa/sprzedaż paliw w formie doraźnych tankowań do zbiorników pojazdów służbowych i kanistrów (celem zatankowania agregatów prądotwórczych) Straży Miejskiej Miasta Krakowa oraz AdBlue w formie doraźnych tankowań do zbiorników pojazdów służbowych lub sprzedaży AdBlue w pojemnikach; w następującym asortymencie i szacunkowych ilościach przez 12 okresów miesięcznych, odpowiadających miesiącom kalendarzowym, od dnia zawarcia umowy, ale nie wcześniej niżod dnia 1 stycznia 2025 r. do ostatniego dnia, ostatniego miesiąca.
a) benzyna bezołowiowa 95; w ilości 55 000 litrów,
b) benzyna bezołowiowa tzw. Premium**; w ilości 400 litrów,
c) olej napędowy; w ilości 32 000 litrów,
d) olej napędowy tzw. Premium**; w ilości 400 litrów,
e) AdBlue (wodny roztwór mocznika); w ilości 500 litrów;
przy czym wyżej wymienione wielkości są wyłącznie szacunkowe i nie oznaczają zobowiązania Zamawiającego do zakupienia paliw i AdBlue w wyżej wymienionych ilościach (służą tylko do porównania ofert).
Zamawiający określa procentowo minimalny zakres, który będzie zrealizowany w trakcie trwania umowy w następującym asortymencie
a) benzyna bezołowiowa 95 – 60% ilości wskazanej powyżej;
b) benzyna bezołowiowa tzw. Premium** – 60% ilości wskazanej powyżej;
c) olej napędowy – 60% ilości wskazanej powyżej;
d) olej napędowy tzw. Premium** – 60% ilości wskazanej powyżej;
e) AdBlue (wodny roztwór mocznika) – 60% ilości wskazanej powyżej.
**inna nazwa handlowa stosowana przez Wykonawcę/dostawcę
Tankowanie paliwa do pojazdów służbowych oraz kanistrów (na potrzeby agregatów prądotwórczych) oraz tankowanie AdBlue / sprzedaż w pojemnikach AdBlue rozliczane będzie w zakresie finansowym przy użyciu elektronicznych kart flotowych (kart elektronicznych, identyfikatorów itp.*) lub inną metodą wskazaną przez Wykonawcę / operatora stacji itp.) i przy zastosowaniu formy rozliczenia przyjętej u Wykonawcy dla podmiotów zewnętrznych, z którymi Wykonawca ma zawartą umowę.
Zakup paliwa lub AdBlue następuje w momencie wydania paliwa/AdBlue przez Wykonawcę na stacji paliw. Każda transakcja zakupu paliwa/AdBlue zostanie zarejestrowana z dokładnym podaniem: a) numeru transakcji, b) numeru rejestracyjnego pojazdu, c) numeru karty, d) daty,
e) miejsca, f) ceny jednostkowej, g) ilości zakupionego paliwa/AdBlue i h) sumy / do zapłaty.
Zakup paliw/AdBlue będzie się odbywał przez okres trwania umowy wg cen brutto obowiązujących w chwili tankowania pojazdu/kanistra, z uwzględnieniem zaoferowanego opustu/upustu. Wykonawca udzieli stałego opustu/upustu na każdy rodzaj paliwa/AdBlue objętych przedmiotem zamówienia wyrażonego w procentach (%) – w wysokości nie niższej niż wskazana w ofercie.
Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia dodatkowo umożliwi tankowanie na pozostałych stacjach paliw zlokalizowanych terenie Polski - udostępnionych w swoim systemie sprzedaży paliw, tj. poza obszarem Gminy Miejskiej Kraków na zasadach opisanych w SWZ i umowie. (stacje udostępnione poza obszarem GMK nie podlegają ocenie i punktacji w ramach kryteriów ofert).
3. Zamówienie będzie wykonywane przez 12 okresów miesięcznych, odpowiadających pełnym miesiącom kalendarzowym, począwszy od dnia zawarcia umowy, ale nie wcześniej niż od dnia 1 stycznia 2025 r., do ostatniego dnia, ostatniego miesiąca.
4. Miejsce realizacji dostawy: obiekty (stacje paliw) udostępnione przez Wykonawcę w obrębie Gminy Miejskiej Kraków (GMK) wg wykazu przedstawionego w formularzu ofertowym: minimum 4 (cztery) stacje (ilość wskazanych stacji w GMK podlega punktacji w kryterium ilość udostępnionych stacji) oraz dodatkowo umożliwi tankowanie na pozostałych stacjach paliw na terenie Polski udostępnionymi w swoim systemie sprzedaży paliw (stacje udostępnione poza obszarem GMK nie podlegają ocenie i punktacji).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Usługi PPOŻ w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- 490.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy pojazdu typu pick-up wraz z akcesoriami na potrzeby Uniwersytetu Jagiellońskiego
- "Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do zbiornika magazynowego Zamawiającego
- DOSTAWY PALIW DO POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH LODR W KOŃSKOWOLI W 2025 R.
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego, etyliny Pb 95 do pojazdów oraz sprzętu Zakładu Komunalnego w Radziłowie w 2025 r.
- Dostawa paliw napędowych dla Gminy Wojciechowice na rok 2025
- Dostawa paliwa dla Gminy Walim w 2025 r.
- "Dostawa paliw płynnych dla pojazdów i maszyn Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu"
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.