Ogłoszenie z dnia 2023-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00472539/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr 887626Z w miejscowości Miechęcino
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dygowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920630
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Dygowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-113
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 358 41 95
1.5.8.) Numer faksu: +48 94 712 60 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@dygowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dygowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-12a5f4b0-794e-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi gminnej nr 887626Z w miejscowości Miechęcino2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12a5f4b0-794e-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00562788
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BPP.7013.301.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 223776,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Objęta opracowaniem droga gminna posiada nawierzchnię brukową o szerokości 3,0 m na odcinku 0+000 do 0+125 a na odcinku 0+125 do 0+251 istnieje nawierzchnia z różnego rodzaju zużytych elementów betonowych. W pasie rozgraniczeń znajdują się urządzenia energetyczne, sanitarne, gazowe i wodociągowe.
Projektuje się nawierzchnię z płyt żelbetowych PDS o wymiarach 1,5 x 3,0 m na podłożu z pospółki grubości 15 cm, o szerokości jezdni 3,0 m oraz dwustronnych poboczy wzmocnionych kruszywem łamanym gr. 15 cm, o szer. 0,75 cm, na długości 251 mb. W miejscach gdzie nie można zastosować płyt, przewidziano zabruki z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 10 cm i podbudowie z pospółki gr. 15 cm, zamkniętą na zewnętrznej krawędzi opornikiem na ławie betonowej C 12/15 w ilości 0,05 m3/mb.
W ramach realizacji do obowiązków Wykonawcy należy również:
- sporządzenie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy
- wprowadzenie stałej organizacji ruchu, poprzez zakup i montaż znaków drogowych pionowych i poziomych
- oznakowanie terenu budowy, oraz drogi po realizacji- dwoma tablicami informacyjnymi o źródłach dofinansowania, zgodnie ze wzorem tablicy informacyjnej- załącznik nr 11 do SWZ.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w projekcie umowy. Dokumenty te stanowią załączniki do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275244,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 378000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 275244,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe EKO-TRANS Adam Kołodziejczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330474432
7.3.3) Ulica: Akademicka13/6
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-337
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ADAM KOŁODZIEJCZYK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ADAM KOŁODZIEJCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 275244,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont ul. Brzozowej w Krzakach Czaplinkowskich
- "Modernizacja drogi powiatowej nr 2277L w miejscowości Piotrowice, gm. Strzyżewice
- "Przebudowa drogi gminnej nr 170537B odc. nr 1 w km 0+000,00-0+130, 00 oraz drogi gminnej nr 170536B odc. nr 2 w km 0+000,00- 0+150,00 w miejscowości Cieloszka'
- Przebudowa dróg wewnętrznych ul. Maków, Polna, Kwiatowa w m. Skarbimierz- Osiedle na dz. nr ewid. 240, 227, 212/1, 211, 276/11, 257, 226
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Mienia gmina Cegłów
- Remont chodnika przy ul. Filaretów 36 - 42 i jezdni przy ul Filaretów 31 - 73
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.