Ogłoszenie z dnia 2024-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00515111/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa węgla kamiennego sortymentu ekogroszek, do Szkoły Podstawowej nr 1 w Łazach na sezon grzewczy 2024/2025”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Stanisława Konarskiego w Łazach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000261516
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 2
1.5.2.) Miejscowość: Łazy
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-450
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs.lazy@lazy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sp1lazy.jur.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f3ac66d7-0673-4320-b468-753d5cae4bb11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Stanisława Konarskiego w Łazach
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa węgla kamiennego sortymentu ekogroszek, do Szkoły Podstawowej nr 1 w Łazach na sezon grzewczy 2024/2025”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3ac66d7-0673-4320-b468-753d5cae4bb1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00562791
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00515111
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 1/ 2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 116260,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i dostawa własnym transportem węgla kamiennego sortymentu ekogroszek, typu 31.2 do Szkoły Podstawowej w Łazach o łącznej ilości ok 110 ton, wraz z rozładunkiem w miejscu składowania. Zamówienie dotyczy ekogroszku workowanego.
UWAGA!
2. Powyższe zapotrzebowanie jest zapotrzebowaniem szacunkowym, dlatego Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia opału w mniejszym lub większym zakresie, w zależności od potrzeb grzewczych.
3. Parametry opału:
ekogroszek
− minimalna wartość kaloryczna –26 MJ/kg
− maksymalna zawartość siarki – 0,8%
− maksymalna ilość popiołu – 10%
− maksymalna wilgotność – 10%.
4. Szczegółowy opis sposobu wykonywania dostaw określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do SWZ . Dostawy będą następować sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Ilość i częstotliwość składania zamówienia zależna będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części dostaw, lub wykonanie dodatkowej dostawy ekogroszku, jednak nie więcej niż do 25% całkowitego wynagrodzenia umownego brutto. Dostawy niewykonane, nie podlegają fakturowaniu w ramach niniejszego kontraktu.
5. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): 09111210-5 – węgiel kamienny
6. Miejscem dostawy jest: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Stanisława Konarskiego w Łazach ul. Szkolna 2, 42-450 Łazy
7. Termin oraz wielkość dostaw uzgadniana będzie telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
8. Wykonawca zrealizuje dostawę w nieprzekraczalnym terminie 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
9. Dostawy będą realizowane w uzgodnionych terminach i godzinach w dni robocze.
10. Dostarczany opał ma byś suchy (w przypadku opadów podczas transportu, opał ma być zabezpieczony przed zamoknięciem).
11. Opał przed odbiorem będzie podlegał wcześniejszemu zważeniu w terminie i miejscu ustalonym z Zamawiającym.
12. Opał będzie dostarczany do wskazanych przez Zamawiającego jednostek transportem samochodowym wyposażonym w urządzenia zabezpieczające przed wpływem warunków atmosferycznych, które mogłyby skutkować utratą przez towar walorów użytkowych.
13. Do każdej dostawy Wykonawca dostarczy dokument dostawy oraz świadectwo jakości dostarczanej partii towaru wystawione przez uprawniony podmiot. Brak powyższych dokumentów będzie stanowić dla Zamawiającego podstawę do odmowy przyjęcia danej partii.
14. Z każdej dostawy sporządzony zostanie protokół odbioru opału.
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamacji jakości i ilości dostarczonego węgla w terminie 14 dni od dnia dostawy.
16. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia badania laboratoryjnego określonej partii dostawy opału w celu sprawdzenia spełniania wymagań jakościowych, dwa razy w sezonie grzewczym. Koszty przeprowadzonych badań laboratoryjnych pokrywa Wykonawca.
17. Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku rażącego naruszenia przez Wykonawcę warunków umowy, w szczególności nie dotrzymania terminu dostawy przedmiotu zamówienia, bądź gdy dostarczony opał nie będzie spełniał warunków jakościowych wymaganych przez Zamawiającego oraz i innych przewidzianych umową.
18. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować umowę z najwyższą starannością i obowiązującymi przepisami gwarantując, że dostarczony opał odpowiadać będzie Polskim Normom oraz parametrom określonym w złożonej ofercie.
19. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia, które mogą wystąpić podczas dostawy z jego winy.
20. Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w umowie.
21. Węgiel przeznaczony będzie do celów opałowych.
22. Podział zamówienia na zadania.
Zamawiający nie dokonuje podziału przedmiotu zamówienia na zadania.
Uzasadnienie: Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części z uwagi na jednorodny charakter dostaw objętych przedmiotem zamówienia (jeden asortyment ), planowanych do wykonania. Zamawiający uznał ponadto, że ze względu na wartość zamówienia, brak podziału zamówienia na części zapewnia dostęp MŚP do zamówienia publicznego.
23. Informacja dotycząca udziału podwykonawców:
1) Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji przedmiotowego zamówienia.
2) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom.
3) Wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, winno nastąpić poprzez określenie jej rodzaju i zakresu. W przypadku braku takiego wskazania Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje przedmiotowe zamówienie sam.
24. Wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp nie mają zastosowania w postępowaniu o zamówienie publiczne, którego przedmiotem są dostawy.
25. Uznaje się, iż złożenie ofert oznacza, że Wykonawcy zapoznali się z wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć na, lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającej z niej umową.
26. Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
27. Zamawiający nie przewiduje zastrzeżenia możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy.
28. Zamawiający informuje, że nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia dotychczasowemu wykonawcy dostaw, o którym mowa w art. 214 ust.1 pkt.8 ustawy.
29. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a przyszłymi Wykonawcami zamówienia odbywać się będą w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych.
30. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
31. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
32. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
33. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
34. Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202273,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JB SEBASTIAN JARZOMBEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6262947494
7.3.3) Ulica: Górna 12
7.3.4) Miejscowość: Siamoszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 42-425
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-15INNE PRZETARGI ŁAZY
- Remont sanitariatów wraz z udrożnieniem kanalizacji zewnętrznej w Zespole Szkół im. profesora Romana Gostkowskiego w Łazach
- Dostawa agregatu prądotwórczego na podwoziu jezdnym i wykonanie zasilania awaryjnego z agregatu prądotwórczego dla Urzędu Miejskiego w Łazach oraz budynku zapasowego. Postępowanie 2
więcej: przetargi ŁAZY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa węgla typu ekogroszek do Domu Pomocy Społecznej w Tyszowcach na rok 2025"
- 43/2025 Miał węglowy typ 32.1, klasy 24-18-0,8 w ilości 150 ton
- Zakup Węgla dla pracowników korzystających z urlopów górniczych oraz emerytów i rencistów uprawnionych do otrzymania deputatu węglowego.
- TC/13/2005.
więcej: Węgiel kamienny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.