eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mykanów"Budowa oświetlenia drogowego w gminie Mykanów etap III "



Ogłoszenie z dnia 2024-10-24

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa oświetlenia drogowego w gminie Mykanów etap III ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mykanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398110

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Samorządowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Mykanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-233

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mykanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mykanow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa oświetlenia drogowego w gminie Mykanów etap III ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fb6e95e-9aa5-43d9-9782-2a5cae344672

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00562806

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022571/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa oświetlenia drogowego w Gminie Mykanów - etap III

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/ pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow/proceedings Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania
https://platformazakupowa.pl/ dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert
oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu https://platformazakupowa.pl/ znajdują się w
zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
4)Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie
zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest
konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/ do
konkretnego wykonawcy.
7) Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania
sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na
https://platformazakupowa.pl/ ,tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 104, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na https://platformazakupowa.pl/ odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
11) Zamawiający wymaga, by formaty dokumentów sporządzanych przez Wykonawcę były zgodne z załącznikiem nr 2 do
rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i
wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych i jednocześnie
rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
12) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a) .zip
b) .7Z
13) Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu
występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
14) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz
na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max
5MB. 15) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w
miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym
PadES. 16) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć ewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać,
aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
19) Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość
do zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy w Mykanowie jest Wójt Gminy Mykanów z
siedzibą: ul. Samorządowa 1, 42‑233 Mykanów;
2) we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem udostępnionych danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować z
Inspektorem Ochrony Danych Gminy Mykanów pod adresem e‑mail: ewa.olejarz@mykanow.pl lub na adres siedziby Urzędu Gminy w Mykanowie ul. Samorządowa 1 42- 233 Mykanów;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
Prawo zamówień publicznych (dalej ustawy Pzp) oraz podmioty uprawnione do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy. Dane będą następnie przechowywane w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede
wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych
wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba, że przepisy szczególne
stanowią inaczej;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany i nie będą
profilowane;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) Obowiązek informacyjny określony przepisami RODO spoczywa także na Wykonawcach, którzy pozyskują dane osobowe osób trzecich w celu przekazania ich Zamawiającemu w ofertach. Dla uzyskania przez Zamawiającego potwierdzenia, że osoby, których dane osobowe są przekazywane Zamawiającemu, dysponują już wskazanymi informacjami, jak również w celu właściwego zabezpieczenia i ochrony danych tych osób, z których Wykonawca będzie korzystał, przekazanych przez Wykonawcę w ofercie celem uzyskania przedmiotowego zamówienia publicznego wymagane jest oświadczenie Wykonawcy dotyczące pozyskania przez
Wykonawcę danych osobowych od osób trzecich, które zawarte jest w formularzu oferty.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.14.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część pierwsza obejmuje budowę odcinków oświetlenia w miejscowościach:
• Wierzchowisko ul. Słoneczna -Łącznie 25 sztuk - Ilość stanowisk słupowych 10 szt. Długość trasy kabla 360 m; Ilość stanowisk słupowych 15 szt. Długość trasy kabla 570 m;
• Wierzchowisko ul. Działkowa – łącznie 25 sztuk - Ilość stanowisk słupowych 14 szt. Długość trasy kabla 515 m; Ilość stanowisk słupowych 11 szt. Długość trasy kabla 377 m;
Szczegółowy zakres prac zawiera załącznik nr. 8 – część I, część II i część III
Celem sporządzenia oferty należy również zapoznać się z dokumentacją projektową, STWiOR oraz przedmiarami robót.
Wykonawca przed złożeniem oferty winien zapoznać się z odpowiedziami na pytania stanowiącymi załącznik nr. 9 do SWZ
2. Umowę należy wykonać zgodnie z:
2.1. Dokumentacją projektową.
2.2. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
2.3. Przedmiarami robót budowlanych.
2.4. SWZ wraz z załącznikami.
2.5. Projektowanymi postanowieniach umowy.
2.6. Odpowiedziami na pytania udzielanymi w trakcie procedury przetargowej (jeżeli dotyczy).
2.7. Uzgodnieniami z narad koordynacyjnych na etapie realizacji robót (jeżeli dotyczy).
Wszystkie ww. dokumenty należy traktować jako wzajemnie się uzupełniające. Wszystkie wymagania określone w
dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
3. Wykonawca ponadto jest zobowiązany do:
3.1. urządzenia i oznakowania terenu budowy oraz odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiednich
zabezpieczeń bhp,
3.2. wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych, zgodnie z projektem,
3.3. wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z projektem i prawidłową technologią wykonywania robót,
3.4. poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej,
3.5. wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp,
3.6. wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z uzgodnieniami z zarządcami dróg, zarządcami sieci i uzbrojenia terenu,
3.7. jeżeli roboty będą wymagały zapewnienia nadzoru odpowiednich zarządców dróg lub sieci uzbrojenia terenu lub
wynikającego z innych uzgodnień to wykonawca taki nadzór zapewni także w przypadku, gdy będzie odpłatny i poniesie
jego koszty,
3.8. wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie inspektora
nadzoru z ramienia Zamawiającego w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót,
3.9. w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń lub też istniejących sieci uzbrojenia terenu
– naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego,
3.10. zapewnienia na budowie uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny
pracy,
3.11. usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, prowadzenie gospodarki odpadami
zgodnie z Ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
3.12. zabezpieczania zgodnie z warunkami technicznymi oraz bhp wszystkich kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu, tj.
siecią wodociągową, kablami energetycznymi i telekomunikacyjnymi,
3.13. uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru
końcowego,
3.14. przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień
szczególnych wynika większy zakres odtworzenia).
3.15. zapewnienia obsługi geodezyjnej w celu wytyczenia, bieżącej kontroli i inwentaryzacji oraz naniesienia wykonanych
elementów na zasoby geodezyjne (inwentaryzacja powykonawcza). Pomiar ma być jednoznaczny z uwzględnieniem i
opisaniem wszystkich wykonanych obiektów z wpisanymi numerami działek.
3.16. dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do
użytku.
3.17. wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
3.18. Wykonawca przenosi autorskie prawa majątkowe na polach eksploatacji w zakresie wykonanych i naniesionych
elementów na zasoby geodezyjne oraz uzupełnienia zasobu mapowego wynikami pomiaru powykonawczego,
3.19. zabezpieczenia dróg prowadzących do terenu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu
Wykonawcy lub jego Podwykonawcy,
4. Pozostałe warunki:
4.1. Wykonawca oświadcza, że na podstawie otrzymanych od Zamawiającego materiałów posiadł znajomość ogólnych i
szczególnych warunków technicznych wykonania umowy, trudności mogących wyniknąć przy jej realizacji, ryzyka i zakresu
odpowiedzialności związanej z pracami będącymi przedmiotem niniejszej umowy. Ponadto Wykonawca oświadcza, że
dysponuje środkami technicznymi, organizacyjnymi oraz finansowymi umożliwiającymi należyte wykonanie zobowiązań
opisanych w umowie.
4.2. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub
nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości.
4.3. Wykonawca zobowiązuje się umożliwić - Zamawiającemu na każdym etapie realizacji umowy - wgląd w przedmiot
umowy celem oceny stopnia realizacji oraz poprawności wykonania zgodnie z zapisami SWZ.
4.4. W trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji inspektorowi nadzoru ze strony
Zamawiającego na co najmniej 10 dni roboczych przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem.
4.5. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty potwierdzające, że stosowane
na budowie wyroby budowlane nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych (zgodnie z ustawą z dnia 16
kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1213 z późn. zm.), jak również spełniają wszystkie
wymagania określone w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (ogólnych i
szczegółowych) oraz Dokumentacjach Projektowych.
4.6. Ewentualne materiały budowlane i ich producenci wymienione w dokumentacji, specyfikacji technicznej wykonania i
odbioru robót lub przedmiarach robót zostały wskazane przykładowo. Dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych
po zaakceptowaniu przez Zamawiającego.
4.7. Niedopuszczalne jest składowanie materiałów budowlanych, sprzętu oraz inne korzystanie z działek prywatnych bez
uprzedniego uzgodnienia z właścicielami nieruchomości warunków wejścia w teren prywatny.
4.8. Wykonawca jest zobowiązany do:
a) stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac,
b) wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego,c) przekazania Zamawiającemu kompletu certyfikatów i atestów na materiały i urządzenia oraz instrukcji montażu, kontroli i
konserwacji sprzętu,
d) w celu bezproblemowej realizacji zadania Wykonawca jest zobowiązany do współpracy z Zamawiającym. Wykonawca na
wniosek Zamawiającego jest zobowiązany do udziału w naradach koordynacyjnych w terminach uzgodnionych wspólnie z
Zamawiającym oraz do prezentacji Zamawiającemu postępu prac na każde wezwanie Zamawiającego.
6. Informacje dodatkowe:
6.1. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy w sporządzeniu oferty i wyliczeniu ceny ryczałtowej. Wykonawca
powinien sprawdzić przedmiary z dokumentacją projektową na etapie przygotowania oferty i wycenić wszystkie prace
określone w dokumentacji, w tym na rysunkach projektowych. W przypadku wykrycia na etapie przygotowywania oferty
niezgodności pomiędzy dokumentacją, a przedmiarami, Wykonawca powinien zwrócić się na piśmie (drogą elektroniczną)
do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie. Wykonawca powinien uwzględnić odpowiedzi Zamawiającego i odpowiednio je
wycenić. W przypadku, gdy Wykonawca nie uwzględni odpowiedzi Zamawiającego, ponosi ryzyko takiego działania i będzie
zobowiązany do wykonania wszystkich prac wynikających z odpowiedzi w ramach ceny ryczałtowej. Najpóźniej w dniu
podpisania umowy Wykonawca dostarczy kosztorysy ofertowe.
6.2. Szczegółowy zakres robót zostanie ujęty w harmonogramie rzeczowym opracowanym na podstawie załączonej
dokumentacji, kosztorysu ofertowego, specyfikacji technicznych
wykonania i odbioru robót oraz wytycznych Zamawiającego i będzie stanowił załącznik do umowy. Wykonawca przedstawi
Zamawiającemu harmonogram do akceptacji przed podpisaniem umowy. W uzasadnionych przypadkach
8. Wykonawca w okresie udzielonej gwarancji jest zobowiązany do przeprowadzania niezbędnych przeglądów serwisowych
zamontowanych urządzeń na swój koszt
9. Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy
wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa powyżej,
dokumentacji technicznej i wszystkich pozostałych dokumentach stanowiących załącznik nr 8 do SWZ oraz wszelkich
informacjach publikowanych przez Zamawiającego w toku postępowania, np. odpowiedzi na potencjalne pytania
wykonawców.
11. Rozwiązana równoważne.
Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych
nie gorszych niż określono w dokumentacji technicznej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne
opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy materiałów do realizacji
zadania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej rękojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część druga obejmuje budowę odcinków oświetlenia w miejscowościach:
• Lubojna ul. Lipowa - Ilość stanowisk słupowych 12 szt., Długość linii napowietrznej 491m
• Lubojna ul. Miodowa - Ilość stanowisk słupowych 4 szt. Długość linii napowietrznej 150m
• Lubojna ul. Ogrodowa - Ilość stanowisk słupowych 2 szt. Długość linii kablowej 43m
• Lubojna ul. Różana - Ilość stanowisk słupowych 5 szt. Długość linii napowietrznej 183m
Szczegółowy zakres prac zawiera załącznik nr. 8 – część I, część II i część III
Celem sporządzenia oferty należy również zapoznać się z dokumentacją projektową, STWiOR oraz przedmiarami robót.
Wykonawca przed złożeniem oferty winien zapoznać się z odpowiedziami na pytania stanowiącymi załącznik nr. 9 do SWZ
2. Umowę należy wykonać zgodnie z:
2.1. Dokumentacją projektową.
2.2. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
2.3. Przedmiarami robót budowlanych.
2.4. SWZ wraz z załącznikami.
2.5. Projektowanymi postanowieniach umowy.
2.6. Odpowiedziami na pytania udzielanymi w trakcie procedury przetargowej (jeżeli dotyczy).
2.7. Uzgodnieniami z narad koordynacyjnych na etapie realizacji robót (jeżeli dotyczy).
Wszystkie ww. dokumenty należy traktować jako wzajemnie się uzupełniające. Wszystkie wymagania określone w
dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
3. Wykonawca ponadto jest zobowiązany do:
3.1. urządzenia i oznakowania terenu budowy oraz odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiednich
zabezpieczeń bhp,
3.2. wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych, zgodnie z projektem,
3.3. wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z projektem i prawidłową technologią wykonywania robót,
3.4. poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej,
3.5. wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp,
3.6. wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z uzgodnieniami z zarządcami dróg, zarządcami sieci i uzbrojenia terenu,
3.7. jeżeli roboty będą wymagały zapewnienia nadzoru odpowiednich zarządców dróg lub sieci uzbrojenia terenu lub
wynikającego z innych uzgodnień to wykonawca taki nadzór zapewni także w przypadku, gdy będzie odpłatny i poniesie
jego koszty,
3.8. wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie inspektora
nadzoru z ramienia Zamawiającego w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót,
3.9. w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń lub też istniejących sieci uzbrojenia terenu
– naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego,
3.10. zapewnienia na budowie uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny
pracy,
3.11. usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, prowadzenie gospodarki odpadami
zgodnie z Ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
3.12. zabezpieczania zgodnie z warunkami technicznymi oraz bhp wszystkich kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu, tj.
siecią wodociągową, kablami energetycznymi i telekomunikacyjnymi,
3.13. uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru
końcowego,
3.14. przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień
szczególnych wynika większy zakres odtworzenia).
3.15. zapewnienia obsługi geodezyjnej w celu wytyczenia, bieżącej kontroli i inwentaryzacji oraz naniesienia wykonanych
elementów na zasoby geodezyjne (inwentaryzacja powykonawcza). Pomiar ma być jednoznaczny z uwzględnieniem i
opisaniem wszystkich wykonanych obiektów z wpisanymi numerami działek.
3.16. dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do
użytku.
3.17. wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
3.18. Wykonawca przenosi autorskie prawa majątkowe na polach eksploatacji w zakresie wykonanych i naniesionych
elementów na zasoby geodezyjne oraz uzupełnienia zasobu mapowego wynikami pomiaru powykonawczego,
3.19. zabezpieczenia dróg prowadzących do terenu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu
Wykonawcy lub jego Podwykonawcy,
4. Pozostałe warunki:
4.1. Wykonawca oświadcza, że na podstawie otrzymanych od Zamawiającego materiałów posiadł znajomość ogólnych i
szczególnych warunków technicznych wykonania umowy, trudności mogących wyniknąć przy jej realizacji, ryzyka i zakresu
odpowiedzialności związanej z pracami będącymi przedmiotem niniejszej umowy. Ponadto Wykonawca oświadcza, że
dysponuje środkami technicznymi, organizacyjnymi oraz finansowymi umożliwiającymi należyte wykonanie zobowiązań
opisanych w umowie.
4.2. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub
nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości.
4.3. Wykonawca zobowiązuje się umożliwić - Zamawiającemu na każdym etapie realizacji umowy - wgląd w przedmiot
umowy celem oceny stopnia realizacji oraz poprawności wykonania zgodnie z zapisami SWZ.
4.4. W trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji inspektorowi nadzoru ze strony
Zamawiającego na co najmniej 10 dni roboczych przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem.
4.5. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty potwierdzające, że stosowane
na budowie wyroby budowlane nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych (zgodnie z ustawą z dnia 16
kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1213 z późn. zm.), jak również spełniają wszystkie
wymagania określone w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (ogólnych i
szczegółowych) oraz Dokumentacjach Projektowych.
4.6. Ewentualne materiały budowlane i ich producenci wymienione w dokumentacji, specyfikacji technicznej wykonania i
odbioru robót lub przedmiarach robót zostały wskazane przykładowo. Dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych
po zaakceptowaniu przez Zamawiającego.
4.7. Niedopuszczalne jest składowanie materiałów budowlanych, sprzętu oraz inne korzystanie z działek prywatnych bez
uprzedniego uzgodnienia z właścicielami nieruchomości warunków wejścia w teren prywatny.
4.8. Wykonawca jest zobowiązany do:
a) stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac,
b) wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego,c) przekazania Zamawiającemu kompletu certyfikatów i atestów na materiały i urządzenia oraz instrukcji montażu, kontroli i
konserwacji sprzętu,
d) w celu bezproblemowej realizacji zadania Wykonawca jest zobowiązany do współpracy z Zamawiającym. Wykonawca na
wniosek Zamawiającego jest zobowiązany do udziału w naradach koordynacyjnych w terminach uzgodnionych wspólnie z
Zamawiającym oraz do prezentacji Zamawiającemu postępu prac na każde wezwanie Zamawiającego.
6. Informacje dodatkowe:
6.1. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy w sporządzeniu oferty i wyliczeniu ceny ryczałtowej. Wykonawca
powinien sprawdzić przedmiary z dokumentacją projektową na etapie przygotowania oferty i wycenić wszystkie prace
określone w dokumentacji, w tym na rysunkach projektowych. W przypadku wykrycia na etapie przygotowywania oferty
niezgodności pomiędzy dokumentacją, a przedmiarami, Wykonawca powinien zwrócić się na piśmie (drogą elektroniczną)
do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie. Wykonawca powinien uwzględnić odpowiedzi Zamawiającego i odpowiednio je
wycenić. W przypadku, gdy Wykonawca nie uwzględni odpowiedzi Zamawiającego, ponosi ryzyko takiego działania i będzie
zobowiązany do wykonania wszystkich prac wynikających z odpowiedzi w ramach ceny ryczałtowej. Najpóźniej w dniu
podpisania umowy Wykonawca dostarczy kosztorysy ofertowe.
6.2. Szczegółowy zakres robót zostanie ujęty w harmonogramie rzeczowym opracowanym na podstawie załączonej
dokumentacji, kosztorysu ofertowego, specyfikacji technicznych
wykonania i odbioru robót oraz wytycznych Zamawiającego i będzie stanowił załącznik do umowy. Wykonawca przedstawi
Zamawiającemu harmonogram do akceptacji przed podpisaniem umowy. W uzasadnionych przypadkach
8. Wykonawca w okresie udzielonej gwarancji jest zobowiązany do przeprowadzania niezbędnych przeglądów serwisowych
zamontowanych urządzeń na swój koszt
9. Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy
wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa powyżej,
dokumentacji technicznej i wszystkich pozostałych dokumentach stanowiących załącznik nr 8 do SWZ oraz wszelkich
informacjach publikowanych przez Zamawiającego w toku postępowania, np. odpowiedzi na potencjalne pytania
wykonawców.
11. Rozwiązana równoważne.
Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych
nie gorszych niż określono w dokumentacji technicznej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne
opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy materiałów do realizacji
zadania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej rękojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część trzecia obejmuje budowę odcinków oświetlenia w miejscowościach:
• Łochynia ul. Akacjowa – Łącznie 9 szt.w tym:
Ilość stanowisk słupowych z żerdzi wirowanej 4 szt.
Długość linii napowietrznej 144m;
Ilość stanowisk słupowych stalowych 5 szt.
Długość trasy kabla 195m
• Grabowa ul. Jana Długosza - Ilość stanowisk słupowych z żerdzi wirowanej 3 szt. Rozpiętość przęseł linii napowietrznej 122m
• Stary Cykarzew ul. Zielona - Ilość stanowisk słupowych z żerdzi wirowanej 3 szt.
Długość trasy kabla 120m
Szczegółowy zakres prac zawiera załącznik nr. 8 – część I, część II i część III
Celem sporządzenia oferty należy również zapoznać się z dokumentacją projektową, STWiOR oraz przedmiarami robót.
Wykonawca przed złożeniem oferty winien zapoznać się z odpowiedziami na pytania stanowiącymi załącznik nr. 9 do SWZ
2. Umowę należy wykonać zgodnie z:
2.1. Dokumentacją projektową.
2.2. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
2.3. Przedmiarami robót budowlanych.
2.4. SWZ wraz z załącznikami.
2.5. Projektowanymi postanowieniach umowy.
2.6. Odpowiedziami na pytania udzielanymi w trakcie procedury przetargowej (jeżeli dotyczy).
2.7. Uzgodnieniami z narad koordynacyjnych na etapie realizacji robót (jeżeli dotyczy).
Wszystkie ww. dokumenty należy traktować jako wzajemnie się uzupełniające. Wszystkie wymagania określone w
dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
3. Wykonawca ponadto jest zobowiązany do:
3.1. urządzenia i oznakowania terenu budowy oraz odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiednich
zabezpieczeń bhp,
3.2. wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych, zgodnie z projektem,
3.3. wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z projektem i prawidłową technologią wykonywania robót,
3.4. poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej,
3.5. wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp,
3.6. wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z uzgodnieniami z zarządcami dróg, zarządcami sieci i uzbrojenia terenu,
3.7. jeżeli roboty będą wymagały zapewnienia nadzoru odpowiednich zarządców dróg lub sieci uzbrojenia terenu lub
wynikającego z innych uzgodnień to wykonawca taki nadzór zapewni także w przypadku, gdy będzie odpłatny i poniesie
jego koszty,
3.8. wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie inspektora
nadzoru z ramienia Zamawiającego w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót,
3.9. w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń lub też istniejących sieci uzbrojenia terenu
– naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego,
3.10. zapewnienia na budowie uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny
pracy,
3.11. usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, prowadzenie gospodarki odpadami
zgodnie z Ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
3.12. zabezpieczania zgodnie z warunkami technicznymi oraz bhp wszystkich kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu, tj.
siecią wodociągową, kablami energetycznymi i telekomunikacyjnymi,
3.13. uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru
końcowego,
3.14. przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień
szczególnych wynika większy zakres odtworzenia).
3.15. zapewnienia obsługi geodezyjnej w celu wytyczenia, bieżącej kontroli i inwentaryzacji oraz naniesienia wykonanych
elementów na zasoby geodezyjne (inwentaryzacja powykonawcza). Pomiar ma być jednoznaczny z uwzględnieniem i
opisaniem wszystkich wykonanych obiektów z wpisanymi numerami działek.
3.16. dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do
użytku.
3.17. wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
3.18. Wykonawca przenosi autorskie prawa majątkowe na polach eksploatacji w zakresie wykonanych i naniesionych
elementów na zasoby geodezyjne oraz uzupełnienia zasobu mapowego wynikami pomiaru powykonawczego,
3.19. zabezpieczenia dróg prowadzących do terenu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu
Wykonawcy lub jego Podwykonawcy,
4. Pozostałe warunki:
4.1. Wykonawca oświadcza, że na podstawie otrzymanych od Zamawiającego materiałów posiadł znajomość ogólnych i
szczególnych warunków technicznych wykonania umowy, trudności mogących wyniknąć przy jej realizacji, ryzyka i zakresu
odpowiedzialności związanej z pracami będącymi przedmiotem niniejszej umowy. Ponadto Wykonawca oświadcza, że
dysponuje środkami technicznymi, organizacyjnymi oraz finansowymi umożliwiającymi należyte wykonanie zobowiązań
opisanych w umowie.
4.2. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub
nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości.
4.3. Wykonawca zobowiązuje się umożliwić - Zamawiającemu na każdym etapie realizacji umowy - wgląd w przedmiot
umowy celem oceny stopnia realizacji oraz poprawności wykonania zgodnie z zapisami SWZ.
4.4. W trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji inspektorowi nadzoru ze strony
Zamawiającego na co najmniej 10 dni roboczych przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem.
4.5. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty potwierdzające, że stosowane
na budowie wyroby budowlane nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych (zgodnie z ustawą z dnia 16
kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1213 z późn. zm.), jak również spełniają wszystkie
wymagania określone w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (ogólnych i
szczegółowych) oraz Dokumentacjach Projektowych.
4.6. Ewentualne materiały budowlane i ich producenci wymienione w dokumentacji, specyfikacji technicznej wykonania i
odbioru robót lub przedmiarach robót zostały wskazane przykładowo. Dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych
po zaakceptowaniu przez Zamawiającego.
4.7. Niedopuszczalne jest składowanie materiałów budowlanych, sprzętu oraz inne korzystanie z działek prywatnych bez
uprzedniego uzgodnienia z właścicielami nieruchomości warunków wejścia w teren prywatny.
4.8. Wykonawca jest zobowiązany do:
a) stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac,
b) wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego,c) przekazania Zamawiającemu kompletu certyfikatów i atestów na materiały i urządzenia oraz instrukcji montażu, kontroli i
konserwacji sprzętu,
d) w celu bezproblemowej realizacji zadania Wykonawca jest zobowiązany do współpracy z Zamawiającym. Wykonawca na
wniosek Zamawiającego jest zobowiązany do udziału w naradach koordynacyjnych w terminach uzgodnionych wspólnie z
Zamawiającym oraz do prezentacji Zamawiającemu postępu prac na każde wezwanie Zamawiającego.
6. Informacje dodatkowe:
6.1. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy w sporządzeniu oferty i wyliczeniu ceny ryczałtowej. Wykonawca
powinien sprawdzić przedmiary z dokumentacją projektową na etapie przygotowania oferty i wycenić wszystkie prace
określone w dokumentacji, w tym na rysunkach projektowych. W przypadku wykrycia na etapie przygotowywania oferty
niezgodności pomiędzy dokumentacją, a przedmiarami, Wykonawca powinien zwrócić się na piśmie (drogą elektroniczną)
do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie. Wykonawca powinien uwzględnić odpowiedzi Zamawiającego i odpowiednio je
wycenić. W przypadku, gdy Wykonawca nie uwzględni odpowiedzi Zamawiającego, ponosi ryzyko takiego działania i będzie
zobowiązany do wykonania wszystkich prac wynikających z odpowiedzi w ramach ceny ryczałtowej. Najpóźniej w dniu
podpisania umowy Wykonawca dostarczy kosztorysy ofertowe.
6.2. Szczegółowy zakres robót zostanie ujęty w harmonogramie rzeczowym opracowanym na podstawie załączonej
dokumentacji, kosztorysu ofertowego, specyfikacji technicznych
wykonania i odbioru robót oraz wytycznych Zamawiającego i będzie stanowił załącznik do umowy. Wykonawca przedstawi
Zamawiającemu harmonogram do akceptacji przed podpisaniem umowy. W uzasadnionych przypadkach
8. Wykonawca w okresie udzielonej gwarancji jest zobowiązany do przeprowadzania niezbędnych przeglądów serwisowych
zamontowanych urządzeń na swój koszt
9. Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy
wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa powyżej,
dokumentacji technicznej i wszystkich pozostałych dokumentach stanowiących załącznik nr 8 do SWZ oraz wszelkich
informacjach publikowanych przez Zamawiającego w toku postępowania, np. odpowiedzi na potencjalne pytania
wykonawców.
11. Rozwiązana równoważne.
Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych
nie gorszych niż określono w dokumentacji technicznej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne
opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy materiałów do realizacji
zadania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej rękojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.Na podstawie art.112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie dla części I; II; III
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
- Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie dla części I; II; III
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:
a) Dla części I- 200 000,00 zł
b) Dla części II – 100 000,00 zł
c) Dla części III – 80 000,00 zł
Wartość polisy ubezpieczeniowej liczymy dla każdego zadania oddzielnie.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunków dotyczących
ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, Wykonawcy wykazują łącznie -
Zamawiający nie formułuje w tym zakresie szczególnego sposobu spełnienia warunku, o którym mowa w art. 117 ust. 1
ustawy.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej
Zasoby ludzkie zdolne do realizacji przedmiotu zamówienia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania
zamówienia i skierują do realizacji zamówienia publicznego osoby posiadające uprawnienia do kierowania robotami
budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach:- minimum jedną osobę pełniącą funkcję Kierownika budowy – posiadającą uprawnienia do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, których zakres uprawnia go
do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia.
Uprawnienia winny potwierdzone być stosownymi decyzjami, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo
budowlane lub inne ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w w/w specjalnościach wydane na podstawie
wcześniejszych przepisów.
Uwagi:
 Uprawnienia budowlane, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do
kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem,  Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo
budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać
osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.
Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych
nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 220).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający zamiast podmiotowych środków dowodowych żąda
oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, w którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp, w
zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu
wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób ( na potwierdzenie spełnienia warunku należy przedstawić wykaz osób
skierowanych do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień – daty wydania uprawnień , doświadczenia a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami podpisany przez osobę
uprawnioną sporządzony na podstawie załącznika nr 6
- dokumenty potwierdzające , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:
a)Dla części I- 200 000,00 zł
b)Dla części II – 100 000,00 zł
c)Dla części III – 80 000,00 zł
( opłacona polisa ubezpieczeniowa- należy dołączyć potwierdzenie)

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

2. Do oferty, w celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do
wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
1) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania ( oświadczenie należy wypełnić i podpisać przez osoby(
osobę) uprawnioną - załącznik nr 2
2)oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
( oświadczenie wypełnić i podpisać przez osoby(osobę) uprawniona – załącznik nr 3
3) klauzula informacyjna RODO - oświadczenie składane na druku oferty
4) pełnomocnictwo z art.58 ust.2 ustawy, – Pzp ( jeśli dotyczy)
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia przedkładają pełnomocnictwo do reprezentowania ich zgodnie
z art.58 ust.2 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału. Jeżeli dokument został
sporządzony w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem, Wykonawca przekazuje cyfrowe odwzorowanie
tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufany lub podpisem osobistym
poświadczającym zgodność odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Dopuszcza się również przedłożenie
elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodnośc z oryginałem przez notariusza tj. podpisanej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym lub podpisem zaufany lub podpisem osobistym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.
5) pełnomocnictwo dla osoby / osób podpisującej ofertę – pełnomocnictwo dla osoby/ osób podpisującej ofertę, jeżeli nie
figurują one w odpisie z właściwego rejestru. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału
6) Wykaz rozwiązań równoważnych, – ( jeśli dotyczy) wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest
zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiająćego. W takim
przypadku wykonwca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem i normami. Dokument musi być
złożony w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufany lub podpisem
osobistym osoby upoważnionej do reprezentacji
7) zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa
8) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby ( w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji
podmiotów udostępniających zasoby) - w takim przypadku należy również złożyć oświadczenie podmiotu udostepniającego
o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków
9) w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( konsorcja, spółki
cywilne), dokumenty lub oświadczenia potwierdzające brak podstaw do wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców oddzielnie, również podmiot udostepniający swoje zasoby
składa te dokumenty. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się (konsorcja, spółki cywilne) mają obowiązek złożyć
zgodnie z art.117 ust.4 ustawy Pzp oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni z nich. Oświadczenie należy złożyć wraz z ofertą opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub osobistym.
10) potwierdzenie wniesienia wadium - oryginał dokumentu wadialnego (w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż
pieniężna) lub potwierdzenie przelewu (w przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1.Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:
a) Dla części I- 3 400.00 zł
b) dla części II 1 500,00 zł
Dla części III 1 000,00 zł
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą 30 dni tj. do dnia 16.10.2024 r.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kliku formach wskazanych w art.97 ust.7 ustawy Pzp.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy
56 8258 0005 2000 0017 6965 0001 w BS Mykanów
z dopiskiem „ wadium dla zamówienia:”
pn „Budowa oświetlenia drogowego w gminie Mykanów etap III ” część I; II; III
Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert ( decyduje
data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu
elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać
następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie ( wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta /poręczyciela oraz wskazanie
ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu być Gmina Mykanów ul. Samorządowa 1, 42-233
Mykanów;
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem;
- kwotę gwarancji / poręczenia;
- termin ważności gwarancji/ poręczenia;
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/ poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze żądanie zamawiającego,
w sytuacjach określonych w art.98 ust.6 ustawy Pzp.
6. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium
nieprzerwanie do upływu do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku, o którym
mowa w art.98 ust.2 pkt.3, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art.226 ust.1 pkt.14 ustawy Pzp.
7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art.98 ust.1 – 5 ustawy Pzp.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art.98 ust.6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( konsorcja, spółki
cywilne), dokumenty lub oświadczenia potwierdzające brak podstaw do wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców oddzielnie, również podmiot udostepniający swoje zasoby
składa te dokumenty. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się (konsorcja, spółki cywilne) mają obowiązek złożyć
zgodnie z art.117 ust.4 ustawy Pzp oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują
poszczególni z nich. Oświadczenie należy złożyć wraz z ofertą opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub osobistym.
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia przedkładają pełnomocnictwo do reprezentowania ich zgodnie
z art.58 ust.2 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału. Jeżeli dokument został
sporządzony w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem, Wykonawca przekazuje cyfrowe odwzorowanie
tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufany lub podpisem osobistym
poświadczającym zgodność odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Dopuszcza się również przedłożenie
elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodnośc z oryginałem przez notariusza tj. podpisanej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym lub podpisem zaufany lub podpisem osobistym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres zmian zawiera projekt umowy w § 17 zmiany umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-08 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-08 11:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wszelkie dodatkowe informacje zawiera SWZ i załączniki

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.