eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomyśl nad SanemZaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 2 500 000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Radomyśl nad Sanem i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań



Ogłoszenie z dnia 2023-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 2 500 000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Radomyśl nad Sanem i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADOMYŚL NAD SANEM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409123

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Duży 7

1.5.2.) Miejscowość: Radomyśl nad Sanem

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-455

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158454302

1.5.8.) Numer faksu: 158454328

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@radomysl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomysl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c77f058f-9039-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 2 500 000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Radomyśl nad Sanem i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c77f058f-9039-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00562915

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00000589/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 2 500 000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Radomyśl nad Sanem i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00527246

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 2 500 000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Radomyśl nad Sanem i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek”.
2. Uruchomienie kredytu: jednorazowo po podpisaniu umowy
3. Czas trwania umowy kredytowej: do 31.12.2032 r.
4. Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco z deklaracją wekslową
5. Spłata kredytu:
a) pierwsza spłata kapitału nastąpi: do 31.01.2024 r.
b) harmonogram spłaty kredytu: załącznik nr 5
d) spłata rat: raty miesięczne, równe, na koniec każdego miesiąca
6. Prowizja od udzielonego kredytu płatna jednorazowo. Odsetki płatne miesięczne w ostatnim dniu danego miesiąca. Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna.
7. Oprocentowanie kredytu naliczane według zmiennej stopy procentowej, ustalonej jako stopa bazowa powiększona o stałą marżę banku:
a) stopa bazowa: WIBOR dla 3 miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych liczonych jako stawka z ostatniego dnia roboczego miesiąca, poprzedzającego okres obrachunkowy,
b) stała marża banku dla całego okresu kredytowania określona przez Wykonawcą w ofercie.
8. Przy naliczaniu odsetek za każdy kolejny okres odsetkowy Wykonawca stosuje stawkę WIBOR 3M z ostatniego dnia roboczego miesiąca, poprzedzającego miesiąc obrachunkowy.
9. Jeżeli termin spłaty kredytu upływa w dniu ustawowo wolnym od pracy, albo nie będącym dniem roboczym dla Zamawiającego, spłata kredytu może nastąpić w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty.
10. Możliwość wcześniejszych przed ustalonym terminem spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat (prowizji) i konieczności informowania banku.
11. Kredyt będzie wypłacony na rachunek podstawowy Zamawiającego.
12. Wykonawca powinien zdobyć na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
13. Ofertę należy składać na wszystkie usługi zawarte w SWZ, we wzorze umowy i formularzu cenowym.
14. Informacje dodatkowe:
a) Zamawiający oświadcza, że nie zalega z uiszczaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne,
b) Zamawiający oświadcza, że nie posiada wierzytelności, które byłyby zabezpieczone przez wierzycieli w formie przewidzianej przepisami prawa, a w szczególności hipoteką lub zastawem,
c) Zamawiający informuje, że nie posiada zobowiązań z tytułu wykupu wierzytelności, forfaitingu, e-financingu, leasingu,
d) Zamawiający informuje, że na rachunkach bankowych Zamawiającego nie ciążą żadne zajęcia egzekucyjne,
e) Zamawiający informuje, że nie posiada zaległych zobowiązań finansowych w bankach i innych instytucjach finansowych,
f) Zamawiający informuje, że Gmina Radomyśl nad Sanem nie udzieliła w ostatnich latach poręczeń i gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 845639,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 845639,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 845639,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Zaleszanach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8670003364

7.3.3) Ulica: Plac Kościuszki 1

7.3.4) Miejscowość: Zaleszany

7.3.5) Kod pocztowy: 37-415

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 845639,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2032-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.