eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice"Prace remontowe dotyczące rampy, elewacji, wybranych wejść i pomieszczeń biurowych, wraz z wymianą drzwi."



Ogłoszenie z dnia 2024-10-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Prace remontowe dotyczące rampy, elewacji, wybranych wejść i pomieszczeń biurowych, wraz z wymianą drzwi.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W GLIWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276285632

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ku Dołom 6

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 231 23 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@piw-gliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piw-gliwice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Prace remontowe dotyczące rampy, elewacji, wybranych wejść i pomieszczeń biurowych, wraz z wymianą drzwi.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f13edc4-cddd-43dd-8f6b-3afbd3c12a8c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00562981

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00555219

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W postępowaniu nie złożono żadnej oferty - dotyczy I części zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RoDK/1/WR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Naprawa rampy, Naprawa wejść, malowanie pomieszczeń, naprawa i malowanie elewacji:
1. W ramach niniejszej części Wykonawca zobowiązuje się do:
a) remontu wejścia technicznego do budynku od strony południowej zgodnie z opisem zawartym w części technicznej oraz rysunkiem A.12.
b) remontu wejścia do budynku od strony północnej zgodnie z opisem zawartym w części technicznej oraz rysunkiem A.13.
c) remontu wejścia do budynku od strony zachodniej zgodnie z opisem zawartym w części technicznej oraz rysunkiem A.14.
d) Wykonanie nakładek na parapety w pomieszczeniach zgodnie z rysunkiem A.15. i opisem technicznym, wymiana do piwnicy na klatce schodowej parteru, korekta drzwi wejściowych do budynku, montaż nowych nawiewników okiennych w kolorze białym. Uwaga przy tej części zamawiający nie wymaga montażu klimatyzatorów, gdyż montaż klimatyzatorów znajduje się w części opracowania poświęconej instalacji klimatyzacji – opis oraz rysunki PT-IKL-01 (INSTALACJA KLIMATYZACJI – RZUT PIWNICY I PARTERU); PT-IKL-02 (INSTALACJA KLIMATYZACJI – RZUT PIĘTRA).
e) Demontaż starych, zniszczonych koryt kablowych, wykonanie nakładek na parapety, wymiana osprzętu elektrycznego, naprawa tynków, otwory wentylacyjne w sanitariatach, wymiana drzwi do pomieszczenia nr 15, demontaż i montaż nowych drzwi o szerokości przejścia – 2 szt i 1 szt. drewniana, zamiana grzejników pomiędzy pomieszczeniami 6 i 7, montaż nawiewników – zgodnie z rysunkiem nr A.17 oraz opisem technicznym.
f) Malowanie pomieszczeń
g) Wykonawca oświadcza, iż odbył wizję lokalną – Wykonawca załączy stosowny dokument wraz z propozycją ceny, terminu realizacji, okresu gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421131-1 - Instalowanie drzwi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 280200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 280200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Grzegorz Kopel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 635-150-12-80

7.3.3) Ulica: Żwirki Wigury 6b

7.3.4) Miejscowość: Orzesze

7.3.5) Kod pocztowy: 43-180

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.