Ogłoszenie z dnia 2024-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00524002/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH I TERENACH PRZYLEGŁYCH DO OBIEKTÓW WARSZAWSKIEJ OPERY KAMERALNEJ W WARSZAWIE.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Warszawska Opera Kameralna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278741
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Obrońców 31
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-933
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@operakameralna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.operakameralna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1ea7d55a-8c7c-4bc2-8ffc-74330a1a27a11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH I TERENACH PRZYLEGŁYCH DO OBIEKTÓW WARSZAWSKIEJ OPERY KAMERALNEJ W WARSZAWIE.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ea7d55a-8c7c-4bc2-8ffc-74330a1a27a1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563005
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00063433/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Sprzątanie i utrzymanie czystości w obiektach i terenach przyległych do obiektów Warszawskiej Opery Kameralnej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00524002
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOK/2/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 990000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w obiektach i terenach przyległych do obiektów Warszawskiej Opery Kameralnej w Warszawie.
Lokalizacja obiektów do sprzątania:
Al. Solidarności 76b, Teatr Warszawskiej Opery Kameralnej,
ul. Obrońców 31, budynek biurowy Warszawskiej Opery Kameralnej,
ul. Konopnickiej 6, Basen Artystyczny Warszawskiej Opery Kameralnej,
ul. Jagiellońska 88, magazyn Kostiumów Warszawskiej Opery Kameralnej,
ul. Jagiellońska 88c, magazyn Dekoracji Warszawskiej Opery Kameralnej.
Usługa obejmować będzie: sprzątanie obiektów, sprzątanie terenu zewnętrznego, utrzymanie i pielęgnację terenów zielonych, usługę odśnieżania, dostawę i bieżące uzupełnianie środków czystości, środków dezynfekcyjnych oraz monitorowanie prawidłowości realizacji zadań w zakresie sprzątania.
UBEZPIECZENIE:
Wykonawca będzie zobowiązany do posiadania przez cały okres realizacji zamówienia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia w wysokości co najmniej 1 000 000 zł (słownie: jeden milion złotych).
ZATRUDNIENIE:
Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia pracowników świadczących usługi na umowę o pracę w ilości etatów i zakresie określonym w OPZ - co najmniej 2 osoby wykonujące czynności sprzątacza/sprzątaczki objęte przedmiotem zamówienia w wymiarze pełnego etatu (każda osoba) na podstawie umowy o pracę, przez cały okres realizacji zamówienia, zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 999915,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2117419,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 999915,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hubi Ewelina Kostrzewa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360456882
7.3.3) Ulica: Kosa 14, Łosie
7.3.4) Miejscowość: Radzymin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-250
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 999915,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-01 do 2025-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
- Usługi przeprowadzenia szkoleń mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz - IChP.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Mechaniczne oczyszczanie ulic na terenie miasta Rogoźno w 2025 roku
- Usługa polegająca na sprzątaniu pomieszczeń w placówce żłobkowej przy ul. Tysiąclecia oraz przy ul. ks. P. Wawrzyniaka w Kępnie.
- Kompleksowe sprzątanie w budynku Urzędu Miejskiego w Pyrzycach Plac Ratuszowy 1 oraz budynków Archiwum Zakładowego
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy
- Dostawa środków czystości oraz papierowych środków toaletowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w 2025 r.
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg powiatowych - zamiatania dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
więcej: Środki czyszczące i polerujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.