eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzBudowa żłobka wraz z infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Biały Bór



Ogłoszenie z dnia 2024-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa żłobka wraz z infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Biały Bór

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRUDZIĄDZ

1.3.) Oddział zamawiającego: stanowisko ds. zamówień publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118626

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. J. Wybickiego 38

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@grudziadz.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.lo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/955199

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa żłobka wraz z infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Biały Bór

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db1f8f59-4578-4721-859f-99d44145501a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563017

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037939/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Budowa żłobka w miejscowości Biały Bór

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia jest współfinansowany z Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach inwestycji A4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat (żłobki, kluby dziecięce) w ramach MALUCH+ 2022-2029

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00413624

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę budynku 4 oddziałowego żłobka dla
100 dzieci, jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, z dachami dwuspadowymi wraz z infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu, tj.: wjazdem na działkę, parkingiem, dojściami do budynku, wiatą śmietnikową oraz placem zabaw.
W budynku zaprojektowano szatnię, cześć administracyjną, socjalną oraz kuchnię cateringową.
Od strony południowo-wschodniej przy budynku należy wykonać taras o szerokości 3m z deski kompozytowej w kolorze ciemnego drewna.
W budynku należy wykonać następujące instalacje wewnętrzne:
a) grzewczą – centralnego ogrzewania (sposób ogrzewania - ogrzewanie podłogowe, źródło ciepła - gazowa, absorpcyjna pompa ciepła),
b) wody ciepłej i zimnej (przygotowanie ciepłej wody – węzeł CO),
c) wody na cele przeciwpożarowe (dostawca wody komunalnej/zestaw hydroforowy),
d) kanalizacji sanitarnej – oczyszczalnia ścieków (uzyskano pozwolenie wodnoprawne),
e) gazową – wyłącznie do zestawu pompy ciepła,
f) wentylacji mechanicznej wraz z odzyskiem ciepła,
g) klimatyzacji (w wybranych pomieszczeniach),
h) elektryczną (podłączenie do sieci),
i) teletechniczną.
j) oświetlenia podstawowego oraz awaryjnego,
k) monitoringu,
l) alarmową,
m) domofonową.
2. Przewidywany zakres robót:
a) Przygotowanie terenu budowy (oczyszczenie, zabezpieczenie, wygrodzenie, zamontowanie tablic informacyjnych),
b) Wykonanie niezbędnych odkrywek celem porównania stanu faktycznego z przyjętymi założeniami projektowymi,
c) Wykonanie wykopów pod płytę fundamentową,
d) Wymiana gruntu i jego zagęszczenie,
e) Włożenie kształtek styropianowych- systemowych,
f) Wykonanie zbrojenia płyty fundamentowej,
g) Ułożenie instalacji grzewczej,
h) Ułożenie instalacji wodno- kanalizacyjnej,
i) Wykonanie płyty fundamentowej zgodnie z PB konstrukcji,
j) Ustawienie rusztowań,
k) Postawienie ścian nośnych,
l) Montaż stropów,
m) Wykonanie warstw pokrycia dachowego,
n) Zamontowanie stolarki okiennej i ościeżnic drzwiowych,
o) Montaż ocieplenia budynku,
p) Montaż instalacji wewnętrznych w budynku (wod-kan, c.o., elektrycznych i gazowych),
q) Wykonanie ścianek działowych,
r) Wykonanie tynków wewnętrznych,
s) Wykonanie obróbek blacharskich, prace wykończeniowe np. układanie płytek,
t) Osadzenie drzwi wewnętrznych,
u) Montaż urządzeń sanitarnych i armatury – tzw. biały montaż,
v) Wykonanie prac malarskich,
w) Wykonanie przyłączy i zewnętrznych instalacji na działce,
x) Wykonanie dojazdów i dojść na terenie działki,
y) Uprzątnięcie terenu budowy.
3. Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia zawarty został
w projekcie architektoniczno – budowlanym, STWIORB, projektach technicznych, przedmiarach, uzgodnieniach oraz w pozostałej dokumentacji będącej załącznikami do SWZ. Wykonawca przygotowując ofertę zobowiązany jest także do wkalkulowania w cenę ofertową wszystkich kosztów wynikających
z załączonych uzgodnień, opinii i decyzji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5645700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6000000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5645700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Jasiński, prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Firma Budowlana „DOLMAR” Jasiński Grzegorz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8781004651

7.3.3) Ulica: ul. Goździkowa 10, Ruziec

7.3.4) Miejscowość: Golub-Dobrzyń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5645700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.