Ogłoszenie z dnia 2024-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00413624/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-15
- 2024/BZP 00437585/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-30
- 2024/BZP 00446885/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa żłobka wraz z infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Biały Bór
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRUDZIĄDZ
1.3.) Oddział zamawiającego: stanowisko ds. zamówień publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118626
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. J. Wybickiego 38
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@grudziadz.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.lo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9551991.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa żłobka wraz z infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Biały Bór2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db1f8f59-4578-4721-859f-99d44145501a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563017
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037939/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Budowa żłobka w miejscowości Biały Bór
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia jest współfinansowany z Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach inwestycji A4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat (żłobki, kluby dziecięce) w ramach MALUCH+ 2022-20292.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00413624
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę budynku 4 oddziałowego żłobka dla
100 dzieci, jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, z dachami dwuspadowymi wraz z infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu, tj.: wjazdem na działkę, parkingiem, dojściami do budynku, wiatą śmietnikową oraz placem zabaw.
W budynku zaprojektowano szatnię, cześć administracyjną, socjalną oraz kuchnię cateringową.
Od strony południowo-wschodniej przy budynku należy wykonać taras o szerokości 3m z deski kompozytowej w kolorze ciemnego drewna.
W budynku należy wykonać następujące instalacje wewnętrzne:
a) grzewczą – centralnego ogrzewania (sposób ogrzewania - ogrzewanie podłogowe, źródło ciepła - gazowa, absorpcyjna pompa ciepła),
b) wody ciepłej i zimnej (przygotowanie ciepłej wody – węzeł CO),
c) wody na cele przeciwpożarowe (dostawca wody komunalnej/zestaw hydroforowy),
d) kanalizacji sanitarnej – oczyszczalnia ścieków (uzyskano pozwolenie wodnoprawne),
e) gazową – wyłącznie do zestawu pompy ciepła,
f) wentylacji mechanicznej wraz z odzyskiem ciepła,
g) klimatyzacji (w wybranych pomieszczeniach),
h) elektryczną (podłączenie do sieci),
i) teletechniczną.
j) oświetlenia podstawowego oraz awaryjnego,
k) monitoringu,
l) alarmową,
m) domofonową.
2. Przewidywany zakres robót:
a) Przygotowanie terenu budowy (oczyszczenie, zabezpieczenie, wygrodzenie, zamontowanie tablic informacyjnych),
b) Wykonanie niezbędnych odkrywek celem porównania stanu faktycznego z przyjętymi założeniami projektowymi,
c) Wykonanie wykopów pod płytę fundamentową,
d) Wymiana gruntu i jego zagęszczenie,
e) Włożenie kształtek styropianowych- systemowych,
f) Wykonanie zbrojenia płyty fundamentowej,
g) Ułożenie instalacji grzewczej,
h) Ułożenie instalacji wodno- kanalizacyjnej,
i) Wykonanie płyty fundamentowej zgodnie z PB konstrukcji,
j) Ustawienie rusztowań,
k) Postawienie ścian nośnych,
l) Montaż stropów,
m) Wykonanie warstw pokrycia dachowego,
n) Zamontowanie stolarki okiennej i ościeżnic drzwiowych,
o) Montaż ocieplenia budynku,
p) Montaż instalacji wewnętrznych w budynku (wod-kan, c.o., elektrycznych i gazowych),
q) Wykonanie ścianek działowych,
r) Wykonanie tynków wewnętrznych,
s) Wykonanie obróbek blacharskich, prace wykończeniowe np. układanie płytek,
t) Osadzenie drzwi wewnętrznych,
u) Montaż urządzeń sanitarnych i armatury – tzw. biały montaż,
v) Wykonanie prac malarskich,
w) Wykonanie przyłączy i zewnętrznych instalacji na działce,
x) Wykonanie dojazdów i dojść na terenie działki,
y) Uprzątnięcie terenu budowy.
3. Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia zawarty został
w projekcie architektoniczno – budowlanym, STWIORB, projektach technicznych, przedmiarach, uzgodnieniach oraz w pozostałej dokumentacji będącej załącznikami do SWZ. Wykonawca przygotowując ofertę zobowiązany jest także do wkalkulowania w cenę ofertową wszystkich kosztów wynikających
z załączonych uzgodnień, opinii i decyzji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5645700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6000000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5645700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Jasiński, prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Firma Budowlana „DOLMAR” Jasiński Grzegorz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8781004651
7.3.3) Ulica: ul. Goździkowa 10, Ruziec
7.3.4) Miejscowość: Golub-Dobrzyń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-400
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA BUDOWLANA "DOLMAR" JASIŃSKI GRZEGORZ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA BUDOWLANA "DOLMAR" JASIŃSKI GRZEGORZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5645700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 1 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dorosłych, dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania - na terenie Gminy Grudziądz
- Świadczenie usług ochrony mienia Zakładu Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza
- Leasing zwrotny finansowy fabrycznie nowego samochodu ciężarowego marki SCANIA zasilanego paliwem CNG z zabudową śmieciarki TERBERG
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzenia AutoPharm 405, będącego w posiadaniu Zamawiającego na okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- "Demontaż istniejącej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych, dostawa i montaż nowej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku ODT Światowid."
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.