eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BolimówModernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Bolimów wraz z zakupem maszyn i urządzeń do obsługi sieci



Ogłoszenie z dnia 2024-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Bolimów wraz z zakupem maszyn i urządzeń do obsługi sieci

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOLIMÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147863

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Łowicka 9

1.5.2.) Miejscowość: Bolimów

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-417

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 46 838 03 05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug.sekretariat@bolimow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bolimow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-955ab3f7-2ef1-11ef-b373-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Bolimów wraz z zakupem maszyn i urządzeń do obsługi sieci

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-955ab3f7-2ef1-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563053

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043110/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja infrastruktury wodociagowej na terenie gminy Bolimów wraz z zakupem maszyn i urządzeń do obsługi sieci

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00380550

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GRP.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1 - Modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Bolimów realizowana w formule zaprojektuj-wybuduj.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) budowę studni głębinowej nr 1S wraz z infrastrukturą towarzyszącą na ujęciu gminnym w Huminie,
2) likwidację studni nr 1 oraz budowę studni zastępczej nr 1A wraz z infrastrukturą towarzyszącą na ujęciu gminnym w Bolimowie,
3) rozbudowę i przebudowę Stacji Uzdatniania Wody w Bolimowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki jego realizacji określają: Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami oraz programy funkcjonalno-użytkowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni

45262220-9 - Wiercenie studni wodnych

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów

71351910-5 - Usługi geologiczne

71354000-4 - Usługi sporządzania map

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232460-4 - Roboty sanitarne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

4.5.5.) Wartość części: 4348090 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia CZĘŚĆ 2 – Dostawa maszyn i urządzeń do obsługi sieci obejmuje:
1) zakup i dostawę fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z niezbędnym osprzętem,
2) zakup i dostawę fabrycznie nowego wozu asenizacyjnego wraz z niezbędnym osprzętem,
3) zakup i dostawę fabrycznie nowej koparko-ładowarki wraz z niezbędnym osprzętem.
Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje:
1) przeprowadzenie bezpłatnego szkolenia z obsługi dostarczonych pojazdów/maszyn dla osób wyznaczonych przez Zamawiającego do ich obsługi. Szkolenie przeprowadzone będzie w siedzibie Zamawiającego w dniu przekazania przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do dokumentacji odbiorowej załączył protokół z przeprowadzonego przeszklenia zawierający zakres szkolenia, podpisany przez szkolącego i osobę przeszkoloną,
2) bezpłatne wykonywanie w okresie udzielonej gwarancji przeglądów okresowych i gwarancyjnych dostarczonego przedmiotu zamówienia w terminach wskazanych w instrukcji obsługi, książce eksploatacji lub warunkach gwarancji producenta, obejmujących dojazd serwisanta do miejsca siedziby Zamawiającego, wykonania usługi (robociznę) oraz niezbędne materiały eksploatacyjne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki jego realizacji określa Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami.
Wykonawca zobowiązany jest dokonania dostawy przedmiotu zamówienia w oparciu i z uwzględnieniem wymogów i zasad określonych w niniejszej SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144500-3 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków

43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze

4.5.5.) Wartość części: 705170,30 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3729000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5631639,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4616190,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe EKOINŻBUD Łukasz Stępień

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wod-pol Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101415800

7.3.3) Ulica: ul. Piotrkowska 19

7.3.4) Miejscowość: Wola Krzysztoporska

7.3.5) Kod pocztowy: 97-371

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4616190,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.