Ogłoszenie z dnia 2023-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00471113/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja prawego sięgacza drogi gminnej 363858K ul. Słona Młaka w m. Szlachtowa (III)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA SZCZAWNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893262
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szalaya 103
1.5.2.) Miejscowość: Szczawnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-460
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@szczawnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szczawnica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja prawego sięgacza drogi gminnej 363858K ul. Słona Młaka w m. Szlachtowa (III)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-059ea779-77df-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00563079
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005549/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Modernizacja prawego sięgacza drogi gminnej 363858K ul. Słona Młaka w m. Szlachtowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00471113
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIOŚ.271.1.25.2023.DD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 115900,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest „Modernizacja prawego sięgacza drogi gminnej 363858K ul. Słona Młaka w m. Szlachtowa” (II).
Modernizowany odcinek drogi gminnej 363858K ul. Słona Młaka w m. Szlachtowa zaczyna się w miejscu zakończenia odcinka z płyt betonowych a kończy na skrzyżowaniu z drogami bocznymi.
W ramach inwestycji polegającej na wymianie nawierzchni wraz z podbudową na długości ok. 110m i szerokości średnio 4,5m będą prowadzone następujące roboty:
Rozbiórka pozostałości nawierzchni bitumicznej,
roboty ziemne związane z korytowaniem o głębokości do 45cm,
stabilizacja podłoża cementem przy użyciu zespołu do stabilizacji – pospółka do Rm=2,5 MPa, grubość warstwy po zagęszczeniu 30cm,
ułożenie w deskowaniu nawierzchni betonowej C30/37 W8 F150 o szerokości śr. 4,5m o grubości 15cm,
nacięcie i spoinowanie szczelin dylatacyjnych,
ułożenie betonowego, trójkątnego ścieku drogowego na górnej części odcinka o długości ok. 70m.
remont istniejącego łapacza wody na początku odcinka poprzez wymianę na nowy o dł. 8m,
ułożenie i zagęszczenie poboczy z kruszywa łamanego o grubości warstw do 15cm i szerokości do 50cm.
Wykonawca opracuje i uzgodni organizację ruchu na modernizowanym odcinku. Wykonawca zapewni przejazd samochodów osobowych w dni powszednie przed godz. 7:30 i po godz. 17:00, oraz samochodom ciężarowym w soboty lub ustali z mieszkańcami możliwy termin przejazdu w ciągu tygodnia. Umieści informację dotyczącą utrudnień w ruchu przy terenie budowy. Na czas betonowania możliwe jest całkowite zamknięcie odcinka drogi na czas do trzech dni.
Roboty należy prowadzić na podstawie zgłoszenia robót BA.6743.140.2023.KS przyjętego bez sprzeciwu dnia 24.02.2023 r. oraz ustaleń z inspektorem nadzoru inwestorskiego.
Zadanie dotyczy realizacji tylko odcinka nr 4 - sięgacz prawy o długości 110m wg załączonej sytuacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do SWZ.
Założenia:
1. Przedmiary robót zostały potraktowane przez Strony jako materiał pomocniczy do skosztorysowania prac związanych z realizacją przedmiotu umowy, zaś w złożonej ofercie Wykonawca uwzględnił wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy.
2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami, na podstawie opracowanej dokumentacji.
3. Wykonawca zapewni prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją oraz z aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi obowiązującymi przepisami.
4. Wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z przepisami prawa wraz z kompletem atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały i urządzenia.
5. Jako zrealizowanie przedmiotu umowy rozumie się wykonanie wszelkich prac i robót składających się na przedmiot umowy.
6. Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę.
7. Zamawiający dopuszcza skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy.
8. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy zobowiązany jest do przedłożenia kosztorysu ofertowego.
9. Nie później niż na dzień podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o sposobie fakturowania zgodnie z wariantami przedstawionymi w § 11b* projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155113,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219796,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155113,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK BUD Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343531640
7.3.3) Ulica: Bilsko 282
7.3.4) Miejscowość: Łososina Dolna
7.3.5) Kod pocztowy: 33-314
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155113,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SZCZAWNICA
- Opracowanie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla Miasta i Gminy Szczawnica
- Remont drogi gminnej nr 364861K w km od 0+500,00 do 1+000,00 w miejscowości Szczawnica, gmina Szczawnica
więcej: przetargi SZCZAWNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
- Remont drogi gminnej nr 540007K (ulica Jałowcowa) w km. 0+000 do km 0 + 263 w mc. Dobczyce, Gmina Dobczyce
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.