Ogłoszenie z dnia 2024-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00539045/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prace remontowe dotyczące rampy, elewacji, wybranych wejść i pomieszczeń biurowych, wraz z wymianą drzwi, montażem klimatyzatorów oraz remontem części instalacji, itp.- części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W GLIWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276285632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ku Dołom 6
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 231 23 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gliwice.piw@wetgiw.gov.pl.
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piw-gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9954361.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace remontowe dotyczące rampy, elewacji, wybranych wejść i pomieszczeń biurowych, wraz z wymianą drzwi, montażem klimatyzatorów oraz remontem części instalacji, itp.- części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b6600aa-f76e-43bd-9c1a-76c11f9ca3ef
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563098
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00296160/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont rampy i zadaszenia nad rampą wraz z wymianą drzwi, remont pomieszczeń biurowych, montaż klimatyzatorów oraz remont tablic rozdzielczych w budynku w zarządzie trwałym PIW Gliwice, ul. Ku Dołom 6
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00539045
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RoDK/10/2024 r.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 311586,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa rampy, Naprawa wejść, malowanie pomieszczeń, naprawa i malowanie elewacji:1. W ramach niniejszej części Wykonawca zobowiązuje się do:
a) remontu wejścia technicznego do budynku od strony południowej zgodnie z opisem zawartym w części technicznej oraz rysunkiem A.12.
b) remontu wejścia do budynku od strony północnej zgodnie z opisem zawartym w części technicznej oraz rysunkiem A.13.
c) remontu wejścia do budynku od strony zachodniej zgodnie z opisem zawartym w części technicznej oraz rysunkiem A.14.
d) Wykonanie nakładek na parapety w pomieszczeniach zgodnie z rysunkiem A.15. i opisem technicznym, wymiana do piwnicy na klatce schodowej parteru, korekta drzwi wejściowych do budynku, montaż nowych nawiewników okiennych w kolorze białym. Uwaga przy tej części zamawiający nie wymaga montażu klimatyzatorów, gdyż montaż klimatyzatorów znajduje się w części opracowania poświęconej instalacji klimatyzacji – opis oraz rysunki PT-IKL-01 (INSTALACJA KLIMATYZACJI – RZUT PIWNICY I PARTERU); PT-IKL-02 (INSTALACJA KLIMATYZACJI – RZUT PIĘTRA).
e) Demontaż starych, zniszczonych koryt kablowych, wykonanie nakładek na parapety, wymiana osprzętu elektrycznego, naprawa tynków, otwory wentylacyjne w sanitariatach, wymiana drzwi do pomieszczenia nr 15, demontaż i montaż nowych drzwi o szerokości przejścia – 2 szt i 1 szt. drewniana, zamiana grzejników pomiędzy pomieszczeniami 6 i 7, montaż nawiewników – zgodnie z rysunkiem nr A.17 oraz opisem technicznym.
f) Malowanie pomieszczeń
UWAGA WAŻNE: W przypadku składania ofert dla I, II, III części konieczne jest odbycie wizji lokalnej. Termin wykonania wizji lokalnej to 11 października 2024 r. (piątek) od godziny 9:00 do godziny 11:00. W przypadku nie odbycia wizji lokalnej Zamawiający odrzuci ofertę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 228006,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach niniejszej części Wykonawca zobowiązuje się do:a) Dostawy klimatyzatorów – szt 5 typu split z inwerterem.
b) Wykonanie instalacji oraz montaż klimatyzatorów, klimatyzatory muszą być zgodne z opisem, kompletne,
c) Próbę techniczną i odbiór końcowy, działających klimatyzatorów.
d) Doprowadzenie do pierwotnego wyglądu miejsca instalacji klimatyzacji.
Szczegółowy opis znajduje się w dokumentach:
- STWiOR – instalacja klimatyzacji
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 53394,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach niniejszej części Wykonawca zobowiązuje się do:a) Wykona rozdział przewodu PEN na PE i N,
b) Wymiana rozdzielnicy RG,
c) W rozdzielnicy RLE zabudować rozłącznik bezpiecznikowy i inne instalacje elektryczne opisane w opisie technicznym zamierzenia budowlanego – egzemplarz nr 3.
d) Wewnętrzną linie zasilająca rozdzielnicę TBO.
e) Rozdzielnie energii elektrycznej w rozdzielnicy RG
f) Rozprowadzenie instalacji elektrycznych
g) Ochrony przed porażeniem i przepięciem
4.5.3.) Główny kod CPV: 31213100-3 - Rozdzielnie
4.5.5.) Wartość części: 49401,01 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert w postępowaniu w przypadku I części postępowania
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51229,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51229,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51229,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zubek - Bud Zbigniew Kaleta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311137299
7.3.3) Ulica: Wybrzeże Wojska Polskiego nr 10 lok 9
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51229,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46986,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46986,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46986,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zubek - Bud Zbigniew Kaleta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311137229
7.3.3) Ulica: Wybrzeża Wojska Polskiego 10 lok 9
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46986,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 2025 - Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- "Modernizacja obiektu -prace remontowe poszycia dachowego, instalacyjne, roboty towarzyszące w budynku HNT, w Górnośląskim Centrum Edukacyjnym w Gliwicach"
- ZP.261.3.2025 Zakup szaf na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach
- Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Gliwicach. Sala gimnastyczna z zapleczem
- Roboty budowlane związane z modernizacją zaplecza sportowego w Zespole Szkół Techniczno-Informatycznych w Gliwicach
- (2) 2025 - Ochrona fizyczna i monitoring obiektów na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa holu oraz remont i adaptacja ustępów ogólnodostępnych oraz adaptacja łazienki w Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku
- Przebudowa i rozbudowa bud. użyt. pub. zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej im. Ks. Kan. M. Lipskiego w Osuchowie w związku z tworzeniem klubu dziecięcego w ramach programu Aktywny maluch 2022-2029
- Dostosowanie Centrum Aktywności Turystycznej i Kulturalnej "Domku Pastora" w Łomży ul. Krzywe Koło 1 na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego
- Remont instalacji elektrycznej wraz z robotami malarskimi i wymianą drzwi w Zespole Szkół Nr 1 w Bochni - etap IIIA
- Remont z dostosowaniem do potrzeb OzN kuchni i sanitariatów w akademiku "Fafik" Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Racławickiej 9
- Remont sali gimnastycznej w szkole przy al. Edwarda Dembowskiego 12 w Krakowie
więcej: Rozdzielnie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.