Ogłoszenie z dnia 2023-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00530865/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja usług opiekuńczych oraz usług opiekuńczych w formie
usług sąsiedzkich dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lędzinach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lędzinach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271531411
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lędzińska 47
1.5.2.) Miejscowość: Lędziny
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-143
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 322166791
1.5.8.) Numer faksu: 322166791
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@mopsledziny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsledziny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6dfdf2d0-92b1-11ee-ba3b-4e891c3846851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja usług opiekuńczych oraz usług opiekuńczych w formieusług sąsiedzkich dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lędzinach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6dfdf2d0-92b1-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00563168
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00517677/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Realizacja usług opiekuńczych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lędzinach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00530865
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPS.DZ.2700.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 200000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług opiekuńczych oraz usług opiekuńczych w formie
usług sąsiedzkich dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lędzinach.
Zakres usług opiekuńczych:
1. Usługi świadczone będą u osób zakwalifikowanych do tej formy pomocy przez Miejski Ośrodek Pomocy
Społecznej w Lędzinach (dzieci, osoby niepełnosprawne, w podeszłym wieku, chore) w miejscu zamieszkania
tych osób, od poniedziałku do piątku, a w wyjątkowych sytuacjach także w soboty, niedziele i dni świąteczne.
2. Usługi opiekuńcze obejmują pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną,
zaleconą przez lekarza pielęgnację oraz w miarę możliwości zapewnienie kontaktów z otoczeniem.
3. Osoba świadcząca usługi opiekuńcze zobowiązana jest do wykonania w domu chorego następujących
czynności:
- przesłanie łóżka,
- zmiana lub pomoc przy zmianie bielizny osobistej i pościelowej,
- pomoc przy myciu, kąpaniu, czesaniu i ubieraniu chorego, manicure i pedicure,
- pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych,
- zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzeń,
- oklepywanie, mierzenie ciśnienia, zmiana opatrunków,
- pilnowanie przyjmowania leków przez chorego i obserwowanie ewentualnych skutków ich przyjmowania,
- karmienie chorego,
- zakup artykułów spożywczych i niezbędnych do egzystencji chorego artykułów chemicznych i przemysłowych,
- zabezpieczenie posiłków, w tym co najmniej jednego gorącego posiłku dziennie,
- utrzymywanie w czystości otoczenia chorego,
- pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia i rehabilitacyjnych,
- dokonywanie bieżących porządków w używanej przez chorego części mieszkania,
- utrzymywanie w czystości naczyń stołowych i kuchennych oraz sprzętów gospodarstwa domowego,
- utrzymywanie w czystości sprzętu sanitarnego i urządzeń sanitarnych,
- pranie bielizny osobistej oraz lekkiej odzieży chorego,
- palenie w piecu, przynoszenie węgla,
- mycie okien w używanej przez chorego części mieszkania, dwa razy w roku w okresach przedświątecznych u
osób samotnych lub bez rodziny w miejscu zamieszkania,
- zamawianie wizyt lekarskich,
- realizowanie recept lekarskich,
- organizowanie czasu wolnego, w miarę możliwości, wyprowadzanie na spacery,
- pomoc w utrzymywaniu kontaktu z członkami rodziny, znajomymi,
- zapewnienie czynnego uczestnictwa w życiu społeczności lokalnej,
- załatwianie innych spraw na życzenie chorego (np. dokonywanie opłat czynszowych, regulowanie bieżących
rachunków itp.),
- prowadzenie zeszytu wydatków i rozliczanie się z chorym z wydanych pieniędzy.
Zamawiający w okresie od 01.01.2024r. do 31.12.2024r. przewiduje do realizacji 8000 godzin usług
opiekuńczych (szacunkowo 20 osób miesięcznie).
Ilość świadczeń została podana szacunkowo i może ulec zmianie, ponieważ nie można jej określić dokładnie ze
względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb z uwagi na zmieniający się stan zdrowia i
sytuację życiową osób wymagających usług będących przedmiotem zamówienia. W przypadku zmiany liczby
godzin ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę pozostaną bez zmian w czasie obowiązywania
umowy.
4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie
zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BSL BASIS SUPPORTING Life Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462988813
7.3.3) Ulica: Paderewskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Lędziny
7.3.5) Kod pocztowy: 43-140
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BSL BASIS SUPPORTING LIFE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BSL BASIS SUPPORTING LIFE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z LĘDZIN
- Remont obróbek blacharskich oraz orynnowania dla budynku administracyjnego dla PGG S.A. KWK Piast-Ziemowit Ruch Ziemowit w Lędzinach.
- Modernizacja torowiska maszyn zwałująco-zbierających w Zakładzie Przeróbki Mechanicznej Węgla w Oddziale KWK Piast-Ziemowit Ruch Ziemowit
- Dostawa i uruchomienie fabrycznie nowego laboratoryjnego młynka planetarnego wraz z wyposażeniem dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Piast-Ziemowit - Ruch Ziemowit.
- Remont pomp stosowanych w ciągu technologicznym zakładu górniczego dla Oddziałów PGG S.A. w okresie 12 miesięcy z podziałem na zadania.
więcej: przetargi w Lędzinach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług opieki wytchnieniowej w ramach Programu "Opieka wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH / SUO DLA 40 OSÓB STARSZYCH, POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA W CODZIENNYM FUNKCJONOWANIU Z TERENU GMINY ADAMÓWKA W OKRESIE OD 15.04.2025 R. DO 30.09.2027 R.
- Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej w Gminie Komorniki w 2025 r.
- Indywidualne poradnictwo psychologiczne w związku z realizacją projektu DLA DOBRA RODZINY w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków E F S P.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz świadczeniobiorców Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Prabutach
- Usługa społeczna: specjalistyczna usługa opiekuńcza - rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.