eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczyca"Doposażenie pracowni CKZiU" w ramach projektu pn.: "Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Doposażenie pracowni CKZiU” w ramach projektu pn.: „Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO IM. ZDZISŁAWA PASZKIEWICZA W ŁĘCZYCY

1.2.) Oddział zamawiającego: CKZ

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100566603

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Ozorkowskie Przedmieście 2

1.4.2.) Miejscowość: Łęczyca

1.4.3.) Kod pocztowy: 99-100

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ckzleczyca.projekt@onet.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ckpl.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563270

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-24

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00554150

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, niepowystawowego doposażenia pracowni szkolnej CKZiU w Łęczycy w ramach projektu pn.: „Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców”.
3.2. Zamówienie realizowane jest w ramach Projekt „Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Województwa Łódzkiego 2021-2027, Nr umowy: FELD.08.08-IZ.00-0056/23-00.
3.3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi, w szczególności dostawa tokarki, frezarki, zestawów narzędzi, młotów udarowych, uderzeniowych, wkrętarko – wiertarki, przecinarki, piły, pilarki, kluczy, narzędzi, kompresora, kamery termowizyjnej, stołu warsztatowego, spawarki, radia budowlanego, ładowarki, akumulatora itp. w ilościach i o opisie określonym w Załączniku Nr 8 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 8 do SWZ w podziale na dwie części zamówienia. Część Nr 1 – frezarka, tokarka, Część Nr 2 – narzędzia, sprzęt, wyposażenie warsztatu. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
3.4. Dostarczone urządzenia, wyposażenie musi być fabrycznie nowe, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia. Dostarczone wyposażenie musi być nowe i niepowystawowe, bez obciążeń prawami osób trzecich.
3.5. Zamawiający zastrzega, obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych
z rozmieszczeniem i instalacją – ustawieniem przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 121 pkt 2) Ustawy pzp oraz sprawdzeniem poprawności działania w obecności pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga przeszkolenia kadry Zamawiającego z obsługi dostarczonego przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wskazanymi w OPZ w zakresie danej części zamówienia.
3.6. Oznaczenie wg CPV: Część Nr 1: 42621000-5 Tokarki, 42623000-9 frezarki, 44512000-2 Różne narzędzia ręczne oraz Część Nr 2: 44512000-2 Różne narzędzia ręczne, 44512940-3 Zestawy narzędziowe, 42652000-1 – Ręczne narzędzia elektromechaniczne
3.7. Wykonawca, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą dla wszystkich oferowanych urządzeń, sprzętu, wyposażenia – opis oferowanych produktów, potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez Zamawiającego - opisy parametrów, funkcjonalne, fotografie itp., w tym w szczególności - informacje tj. nazwa producenta, nazwa, symbol, numer modelu, typ, numer katalogowy producenta dla oferowanych urządzeń, sprzętu. Każdy opis musi być oznaczony nazwą pozycji której dotyczy. Załączone opisy, dokumenty muszą umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych.
3.8. Dostarczony sprzęt musi spełniać następujące warunki:
a) posiadać deklaracje CE,
b) dostarczone urządzenia (przedmiot zamówienia) muszą być fabrycznie nowe, niepowystawowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia,
c) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim,
d) posiadać okres gwarancji nie krótszy niż określony w SWZ,
e) oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży,
f) posiadać katalog / książkę części zamiennych, o ile producent dołącza do produktu, dopuszcza się dostęp online.
5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie - do 28 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 14 dni. Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego.
5.2. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem innego terminu wskazanego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wprowadza zastrzeżenie wskazujące na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia – pkt. 3.5. Zamawiający zastrzega, obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją – art. 60 ustawy Pzp.

Po zmianie:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, niepowystawowego doposażenia pracowni szkolnej CKZiU w Łęczycy w ramach projektu pn.: „Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców”.
3.2. Zamówienie realizowane jest w ramach Projekt „Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Województwa Łódzkiego 2021-2027, Nr umowy: FELD.08.08-IZ.00-0056/23-00.
3.3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi, w szczególności dostawa tokarki, frezarki, zestawów narzędzi, młotów udarowych, uderzeniowych, wkrętarko – wiertarki, przecinarki, piły, pilarki, kluczy, narzędzi, kompresora, kamery termowizyjnej, stołu warsztatowego, spawarki, radia budowlanego, ładowarki, akumulatora itp. w ilościach i o opisie określonym w Załączniku Nr 8 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 8 do SWZ w podziale na dwie części zamówienia. Część Nr 1 – frezarka, tokarka, Część Nr 2 – narzędzia, sprzęt, wyposażenie warsztatu. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
3.4. Dostarczone urządzenia, wyposażenie musi być fabrycznie nowe, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia. Dostarczone wyposażenie musi być nowe i niepowystawowe, bez obciążeń prawami osób trzecich.
3.5. Zamawiający zastrzega, obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych
z rozmieszczeniem i instalacją – ustawieniem przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 121 pkt 2) Ustawy pzp oraz sprawdzeniem poprawności działania w obecności pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga przeszkolenia kadry Zamawiającego z obsługi dostarczonego przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wskazanymi w OPZ w zakresie danej części zamówienia.
3.6. Oznaczenie wg CPV: Część Nr 1: 42621000-5 Tokarki, 42623000-9 frezarki, 44512000-2 Różne narzędzia ręczne oraz Część Nr 2: 44512000-2 Różne narzędzia ręczne, 44512940-3 Zestawy narzędziowe, 42652000-1 – Ręczne narzędzia elektromechaniczne
3.7. Wykonawca, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą dla wszystkich oferowanych urządzeń, sprzętu, wyposażenia – opis oferowanych produktów, potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez Zamawiającego - opisy parametrów, funkcjonalne, fotografie itp., w tym w szczególności - informacje tj. nazwa producenta, nazwa, symbol, numer modelu, typ, numer katalogowy producenta dla oferowanych urządzeń, sprzętu. Każdy opis musi być oznaczony nazwą pozycji której dotyczy. Załączone opisy, dokumenty muszą umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych.
3.8. Dostarczony sprzęt musi spełniać następujące warunki:
a) posiadać deklaracje CE,
b) dostarczone urządzenia (przedmiot zamówienia) muszą być fabrycznie nowe, niepowystawowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia,
c) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim,
d) posiadać okres gwarancji nie krótszy niż określony w SWZ,
e) oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży,
f) posiadać katalog / książkę części zamiennych, o ile producent dołącza do produktu, dopuszcza się dostęp online.

5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA, GWARANCJA
5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie:
5.1.1. Dla Część Nr 1: do 124 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 14 dni.
5.1.2. Dla Część Nr 2: do 28 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 14 dni.
Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego.

5.2. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem innego terminu wskazanego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wprowadza zastrzeżenie wskazujące na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia – pkt. 3.5. Zamawiający zastrzega, obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją – art. 60 ustawy Pzp.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, niepowystawowego doposażenia pracowni szkolnej CKZiU w Łęczycy w ramach projektu pn.: „Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców”.
3.2. Zamówienie realizowane jest w ramach Projekt „Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Województwa Łódzkiego 2021-2027, Nr umowy: FELD.08.08-IZ.00-0056/23-00.
3.3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi, w szczególności dostawa tokarki, frezarki, zestawów narzędzi, młotów udarowych, uderzeniowych, wkrętarko – wiertarki, przecinarki, piły, pilarki, kluczy, narzędzi, kompresora, kamery termowizyjnej, stołu warsztatowego, spawarki, radia budowlanego, ładowarki, akumulatora itp. w ilościach i o opisie określonym w Załączniku Nr 8 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 8 do SWZ w podziale na dwie części zamówienia. Część Nr 1 – frezarka, tokarka, Część Nr 2 – narzędzia, sprzęt, wyposażenie warsztatu. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
3.4. Dostarczone urządzenia, wyposażenie musi być fabrycznie nowe, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia. Dostarczone wyposażenie musi być nowe i niepowystawowe, bez obciążeń prawami osób trzecich.
3.5. Zamawiający zastrzega, obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych
z rozmieszczeniem i instalacją – ustawieniem przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 121 pkt 2) Ustawy pzp oraz sprawdzeniem poprawności działania w obecności pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga przeszkolenia kadry Zamawiającego z obsługi dostarczonego przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wskazanymi w OPZ w zakresie danej części zamówienia.
3.6. Oznaczenie wg CPV: Część Nr 1: 42621000-5 Tokarki, 42623000-9 frezarki, 44512000-2 Różne narzędzia ręczne oraz Część Nr 2: 44512000-2 Różne narzędzia ręczne, 44512940-3 Zestawy narzędziowe, 42652000-1 – Ręczne narzędzia elektromechaniczne
3.7. Wykonawca, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą dla wszystkich oferowanych urządzeń, sprzętu, wyposażenia – opis oferowanych produktów, potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez Zamawiającego - opisy parametrów, funkcjonalne, fotografie itp., w tym w szczególności - informacje tj. nazwa producenta, nazwa, symbol, numer modelu, typ, numer katalogowy producenta dla oferowanych urządzeń, sprzętu. Każdy opis musi być oznaczony nazwą pozycji której dotyczy. Załączone opisy, dokumenty muszą umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych.
3.8. Dostarczony sprzęt musi spełniać następujące warunki:
a) posiadać deklaracje CE,
b) dostarczone urządzenia (przedmiot zamówienia) muszą być fabrycznie nowe, niepowystawowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia,
c) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim,
d) posiadać okres gwarancji nie krótszy niż określony w SWZ,
e) oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży,
f) posiadać katalog / książkę części zamiennych, o ile producent dołącza do produktu, dopuszcza się dostęp online.
5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie - do 28 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 14 dni. Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego.
5.2. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem innego terminu wskazanego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wprowadza zastrzeżenie wskazujące na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia – pkt. 3.5. Zamawiający zastrzega, obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją – art. 60 ustawy Pzp.

Po zmianie:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, niepowystawowego doposażenia pracowni szkolnej CKZiU w Łęczycy w ramach projektu pn.: „Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców”.
3.2. Zamówienie realizowane jest w ramach Projekt „Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Województwa Łódzkiego 2021-2027, Nr umowy: FELD.08.08-IZ.00-0056/23-00.
3.3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi, w szczególności dostawa tokarki, frezarki, zestawów narzędzi, młotów udarowych, uderzeniowych, wkrętarko – wiertarki, przecinarki, piły, pilarki, kluczy, narzędzi, kompresora, kamery termowizyjnej, stołu warsztatowego, spawarki, radia budowlanego, ładowarki, akumulatora itp. w ilościach i o opisie określonym w Załączniku Nr 8 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 8 do SWZ w podziale na dwie części zamówienia. Część Nr 1 – frezarka, tokarka, Część Nr 2 – narzędzia, sprzęt, wyposażenie warsztatu. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
3.4. Dostarczone urządzenia, wyposażenie musi być fabrycznie nowe, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia. Dostarczone wyposażenie musi być nowe i niepowystawowe, bez obciążeń prawami osób trzecich.
3.5. Zamawiający zastrzega, obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych
z rozmieszczeniem i instalacją – ustawieniem przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 121 pkt 2) Ustawy pzp oraz sprawdzeniem poprawności działania w obecności pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga przeszkolenia kadry Zamawiającego z obsługi dostarczonego przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wskazanymi w OPZ w zakresie danej części zamówienia.
3.6. Oznaczenie wg CPV: Część Nr 1: 42621000-5 Tokarki, 42623000-9 frezarki, 44512000-2 Różne narzędzia ręczne oraz Część Nr 2: 44512000-2 Różne narzędzia ręczne, 44512940-3 Zestawy narzędziowe, 42652000-1 – Ręczne narzędzia elektromechaniczne
3.7. Wykonawca, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą dla wszystkich oferowanych urządzeń, sprzętu, wyposażenia – opis oferowanych produktów, potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez Zamawiającego - opisy parametrów, funkcjonalne, fotografie itp., w tym w szczególności - informacje tj. nazwa producenta, nazwa, symbol, numer modelu, typ, numer katalogowy producenta dla oferowanych urządzeń, sprzętu. Każdy opis musi być oznaczony nazwą pozycji której dotyczy. Załączone opisy, dokumenty muszą umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych.
3.8. Dostarczony sprzęt musi spełniać następujące warunki:
a) posiadać deklaracje CE,
b) dostarczone urządzenia (przedmiot zamówienia) muszą być fabrycznie nowe, niepowystawowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia,
c) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim,
d) posiadać okres gwarancji nie krótszy niż określony w SWZ,
e) oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży,
f) posiadać katalog / książkę części zamiennych, o ile producent dołącza do produktu, dopuszcza się dostęp online.

5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA, GWARANCJA
5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie:
5.1.1. Dla Część Nr 1: do 124 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 14 dni.
5.1.2. Dla Część Nr 2: do 28 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 14 dni.
Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego.


5.2. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem innego terminu wskazanego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wprowadza zastrzeżenie wskazujące na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia – pkt. 3.5. Zamawiający zastrzega, obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją – art. 60 ustawy Pzp.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
28

Po zmianie:
124

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-10-28 08:30

Po zmianie:
2024-10-29 08:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-10-28 09:00

Po zmianie:
2024-10-29 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-11-26

Po zmianie:
2024-11-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.