Ogłoszenie z dnia 2024-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00554150/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-20
- 2024/BZP 00565328/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-26
- 2024/BZP 00567718/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Doposażenie pracowni CKZiU” w ramach projektu pn.: „Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO IM. ZDZISŁAWA PASZKIEWICZA W ŁĘCZYCY
1.2.) Oddział zamawiającego: CKZ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100566603
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Ozorkowskie Przedmieście 2
1.4.2.) Miejscowość: Łęczyca
1.4.3.) Kod pocztowy: 99-100
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ckzleczyca.projekt@onet.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ckpl.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563270
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00554150
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, niepowystawowego doposażenia pracowni szkolnej CKZiU w Łęczycy w ramach projektu pn.: „Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców”.
3.2. Zamówienie realizowane jest w ramach Projekt „Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Województwa Łódzkiego 2021-2027, Nr umowy: FELD.08.08-IZ.00-0056/23-00.
3.3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi, w szczególności dostawa tokarki, frezarki, zestawów narzędzi, młotów udarowych, uderzeniowych, wkrętarko – wiertarki, przecinarki, piły, pilarki, kluczy, narzędzi, kompresora, kamery termowizyjnej, stołu warsztatowego, spawarki, radia budowlanego, ładowarki, akumulatora itp. w ilościach i o opisie określonym w Załączniku Nr 8 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 8 do SWZ w podziale na dwie części zamówienia. Część Nr 1 – frezarka, tokarka, Część Nr 2 – narzędzia, sprzęt, wyposażenie warsztatu. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
3.4. Dostarczone urządzenia, wyposażenie musi być fabrycznie nowe, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia. Dostarczone wyposażenie musi być nowe i niepowystawowe, bez obciążeń prawami osób trzecich.
3.5. Zamawiający zastrzega, obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych
z rozmieszczeniem i instalacją – ustawieniem przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 121 pkt 2) Ustawy pzp oraz sprawdzeniem poprawności działania w obecności pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga przeszkolenia kadry Zamawiającego z obsługi dostarczonego przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wskazanymi w OPZ w zakresie danej części zamówienia.
3.6. Oznaczenie wg CPV: Część Nr 1: 42621000-5 Tokarki, 42623000-9 frezarki, 44512000-2 Różne narzędzia ręczne oraz Część Nr 2: 44512000-2 Różne narzędzia ręczne, 44512940-3 Zestawy narzędziowe, 42652000-1 – Ręczne narzędzia elektromechaniczne
3.7. Wykonawca, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą dla wszystkich oferowanych urządzeń, sprzętu, wyposażenia – opis oferowanych produktów, potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez Zamawiającego - opisy parametrów, funkcjonalne, fotografie itp., w tym w szczególności - informacje tj. nazwa producenta, nazwa, symbol, numer modelu, typ, numer katalogowy producenta dla oferowanych urządzeń, sprzętu. Każdy opis musi być oznaczony nazwą pozycji której dotyczy. Załączone opisy, dokumenty muszą umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych.
3.8. Dostarczony sprzęt musi spełniać następujące warunki:
a) posiadać deklaracje CE,
b) dostarczone urządzenia (przedmiot zamówienia) muszą być fabrycznie nowe, niepowystawowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia,
c) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim,
d) posiadać okres gwarancji nie krótszy niż określony w SWZ,
e) oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży,
f) posiadać katalog / książkę części zamiennych, o ile producent dołącza do produktu, dopuszcza się dostęp online.
5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie - do 28 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 14 dni. Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego.
5.2. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem innego terminu wskazanego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wprowadza zastrzeżenie wskazujące na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia – pkt. 3.5. Zamawiający zastrzega, obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją – art. 60 ustawy Pzp.
Po zmianie:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, niepowystawowego doposażenia pracowni szkolnej CKZiU w Łęczycy w ramach projektu pn.: „Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców”.
3.2. Zamówienie realizowane jest w ramach Projekt „Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Województwa Łódzkiego 2021-2027, Nr umowy: FELD.08.08-IZ.00-0056/23-00.
3.3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi, w szczególności dostawa tokarki, frezarki, zestawów narzędzi, młotów udarowych, uderzeniowych, wkrętarko – wiertarki, przecinarki, piły, pilarki, kluczy, narzędzi, kompresora, kamery termowizyjnej, stołu warsztatowego, spawarki, radia budowlanego, ładowarki, akumulatora itp. w ilościach i o opisie określonym w Załączniku Nr 8 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 8 do SWZ w podziale na dwie części zamówienia. Część Nr 1 – frezarka, tokarka, Część Nr 2 – narzędzia, sprzęt, wyposażenie warsztatu. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
3.4. Dostarczone urządzenia, wyposażenie musi być fabrycznie nowe, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia. Dostarczone wyposażenie musi być nowe i niepowystawowe, bez obciążeń prawami osób trzecich.
3.5. Zamawiający zastrzega, obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych
z rozmieszczeniem i instalacją – ustawieniem przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 121 pkt 2) Ustawy pzp oraz sprawdzeniem poprawności działania w obecności pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga przeszkolenia kadry Zamawiającego z obsługi dostarczonego przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wskazanymi w OPZ w zakresie danej części zamówienia.
3.6. Oznaczenie wg CPV: Część Nr 1: 42621000-5 Tokarki, 42623000-9 frezarki, 44512000-2 Różne narzędzia ręczne oraz Część Nr 2: 44512000-2 Różne narzędzia ręczne, 44512940-3 Zestawy narzędziowe, 42652000-1 – Ręczne narzędzia elektromechaniczne
3.7. Wykonawca, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą dla wszystkich oferowanych urządzeń, sprzętu, wyposażenia – opis oferowanych produktów, potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez Zamawiającego - opisy parametrów, funkcjonalne, fotografie itp., w tym w szczególności - informacje tj. nazwa producenta, nazwa, symbol, numer modelu, typ, numer katalogowy producenta dla oferowanych urządzeń, sprzętu. Każdy opis musi być oznaczony nazwą pozycji której dotyczy. Załączone opisy, dokumenty muszą umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych.
3.8. Dostarczony sprzęt musi spełniać następujące warunki:
a) posiadać deklaracje CE,
b) dostarczone urządzenia (przedmiot zamówienia) muszą być fabrycznie nowe, niepowystawowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia,
c) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim,
d) posiadać okres gwarancji nie krótszy niż określony w SWZ,
e) oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży,
f) posiadać katalog / książkę części zamiennych, o ile producent dołącza do produktu, dopuszcza się dostęp online.
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA, GWARANCJA
5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie:
5.1.1. Dla Część Nr 1: do 124 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 14 dni.
5.1.2. Dla Część Nr 2: do 28 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 14 dni.
Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego.
5.2. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem innego terminu wskazanego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wprowadza zastrzeżenie wskazujące na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia – pkt. 3.5. Zamawiający zastrzega, obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją – art. 60 ustawy Pzp.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, niepowystawowego doposażenia pracowni szkolnej CKZiU w Łęczycy w ramach projektu pn.: „Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców”.
3.2. Zamówienie realizowane jest w ramach Projekt „Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Województwa Łódzkiego 2021-2027, Nr umowy: FELD.08.08-IZ.00-0056/23-00.
3.3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi, w szczególności dostawa tokarki, frezarki, zestawów narzędzi, młotów udarowych, uderzeniowych, wkrętarko – wiertarki, przecinarki, piły, pilarki, kluczy, narzędzi, kompresora, kamery termowizyjnej, stołu warsztatowego, spawarki, radia budowlanego, ładowarki, akumulatora itp. w ilościach i o opisie określonym w Załączniku Nr 8 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 8 do SWZ w podziale na dwie części zamówienia. Część Nr 1 – frezarka, tokarka, Część Nr 2 – narzędzia, sprzęt, wyposażenie warsztatu. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
3.4. Dostarczone urządzenia, wyposażenie musi być fabrycznie nowe, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia. Dostarczone wyposażenie musi być nowe i niepowystawowe, bez obciążeń prawami osób trzecich.
3.5. Zamawiający zastrzega, obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych
z rozmieszczeniem i instalacją – ustawieniem przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 121 pkt 2) Ustawy pzp oraz sprawdzeniem poprawności działania w obecności pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga przeszkolenia kadry Zamawiającego z obsługi dostarczonego przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wskazanymi w OPZ w zakresie danej części zamówienia.
3.6. Oznaczenie wg CPV: Część Nr 1: 42621000-5 Tokarki, 42623000-9 frezarki, 44512000-2 Różne narzędzia ręczne oraz Część Nr 2: 44512000-2 Różne narzędzia ręczne, 44512940-3 Zestawy narzędziowe, 42652000-1 – Ręczne narzędzia elektromechaniczne
3.7. Wykonawca, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą dla wszystkich oferowanych urządzeń, sprzętu, wyposażenia – opis oferowanych produktów, potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez Zamawiającego - opisy parametrów, funkcjonalne, fotografie itp., w tym w szczególności - informacje tj. nazwa producenta, nazwa, symbol, numer modelu, typ, numer katalogowy producenta dla oferowanych urządzeń, sprzętu. Każdy opis musi być oznaczony nazwą pozycji której dotyczy. Załączone opisy, dokumenty muszą umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych.
3.8. Dostarczony sprzęt musi spełniać następujące warunki:
a) posiadać deklaracje CE,
b) dostarczone urządzenia (przedmiot zamówienia) muszą być fabrycznie nowe, niepowystawowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia,
c) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim,
d) posiadać okres gwarancji nie krótszy niż określony w SWZ,
e) oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży,
f) posiadać katalog / książkę części zamiennych, o ile producent dołącza do produktu, dopuszcza się dostęp online.
5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie - do 28 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 14 dni. Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego.
5.2. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem innego terminu wskazanego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wprowadza zastrzeżenie wskazujące na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia – pkt. 3.5. Zamawiający zastrzega, obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją – art. 60 ustawy Pzp.
Po zmianie:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, niepowystawowego doposażenia pracowni szkolnej CKZiU w Łęczycy w ramach projektu pn.: „Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców”.
3.2. Zamówienie realizowane jest w ramach Projekt „Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Województwa Łódzkiego 2021-2027, Nr umowy: FELD.08.08-IZ.00-0056/23-00.
3.3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi, w szczególności dostawa tokarki, frezarki, zestawów narzędzi, młotów udarowych, uderzeniowych, wkrętarko – wiertarki, przecinarki, piły, pilarki, kluczy, narzędzi, kompresora, kamery termowizyjnej, stołu warsztatowego, spawarki, radia budowlanego, ładowarki, akumulatora itp. w ilościach i o opisie określonym w Załączniku Nr 8 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 8 do SWZ w podziale na dwie części zamówienia. Część Nr 1 – frezarka, tokarka, Część Nr 2 – narzędzia, sprzęt, wyposażenie warsztatu. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
3.4. Dostarczone urządzenia, wyposażenie musi być fabrycznie nowe, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia. Dostarczone wyposażenie musi być nowe i niepowystawowe, bez obciążeń prawami osób trzecich.
3.5. Zamawiający zastrzega, obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych
z rozmieszczeniem i instalacją – ustawieniem przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 121 pkt 2) Ustawy pzp oraz sprawdzeniem poprawności działania w obecności pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga przeszkolenia kadry Zamawiającego z obsługi dostarczonego przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wskazanymi w OPZ w zakresie danej części zamówienia.
3.6. Oznaczenie wg CPV: Część Nr 1: 42621000-5 Tokarki, 42623000-9 frezarki, 44512000-2 Różne narzędzia ręczne oraz Część Nr 2: 44512000-2 Różne narzędzia ręczne, 44512940-3 Zestawy narzędziowe, 42652000-1 – Ręczne narzędzia elektromechaniczne
3.7. Wykonawca, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą dla wszystkich oferowanych urządzeń, sprzętu, wyposażenia – opis oferowanych produktów, potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez Zamawiającego - opisy parametrów, funkcjonalne, fotografie itp., w tym w szczególności - informacje tj. nazwa producenta, nazwa, symbol, numer modelu, typ, numer katalogowy producenta dla oferowanych urządzeń, sprzętu. Każdy opis musi być oznaczony nazwą pozycji której dotyczy. Załączone opisy, dokumenty muszą umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych.
3.8. Dostarczony sprzęt musi spełniać następujące warunki:
a) posiadać deklaracje CE,
b) dostarczone urządzenia (przedmiot zamówienia) muszą być fabrycznie nowe, niepowystawowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia,
c) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim,
d) posiadać okres gwarancji nie krótszy niż określony w SWZ,
e) oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży,
f) posiadać katalog / książkę części zamiennych, o ile producent dołącza do produktu, dopuszcza się dostęp online.
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA, GWARANCJA
5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie:
5.1.1. Dla Część Nr 1: do 124 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 14 dni.
5.1.2. Dla Część Nr 2: do 28 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 14 dni.
Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego.
5.2. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem innego terminu wskazanego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wprowadza zastrzeżenie wskazujące na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia – pkt. 3.5. Zamawiający zastrzega, obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją – art. 60 ustawy Pzp.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
28
Po zmianie:
124
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-10-28 08:30
Po zmianie:
2024-10-29 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-10-28 09:00
Po zmianie:
2024-10-29 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-11-26
Po zmianie:
2024-11-27
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZYCY
- "Likwidacja barier transportowych - zakup samochodu zwanego mikrobusem, służący do przewozu osób niepełnosprawnych dla Zespołu Placówek Edukacyjno - Wychowawczych w Łęczycy"
- Usługi wywozu i zagospodarowania odpadów z terenu Zakładu Karnego w Garbalinie
- "Doposażenie pracowni zajęć praktycznych CKZiU" w ramach projektu pn.: "Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców"
- Świadczenie usług dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "JA-TY-MY" dla powiatu łęczyckiego: Usługa transportowa
- "Remont nawierzchni dróg powiatowych numer: 2528E w miejscowości Konarzew, 2519E na odcinku Łętków - Sługi, 2500E na odcinku Sobótka Stara - Sobótka Nowa"
więcej: przetargi w Łęczycy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
- Zakup mebli i wyposażenia, w tym laboratorium magazynowego w ramach przedsięwzięcia pn. "Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie logistyki z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim"
- Dostawa sprzętu do pracowni zawodowych w ramach realizacji projektu "Poszerzamy horyzonty" - z podziałem na III części
- Doposażenie specjalistycznych pracowni w Centrum Edukacji Zawodowej w Sieradzu
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA ORAZ SPRZĘTU DLA OSP PAWŁOWICE W CELU PODNIESIENIA POZIOMU BEZPIECZEŃSTWA W POWIECIE PIŃCZOWSKIM
- Wyposażenie pracowni obróbki ręcznej, mechanicznej, cieplnej, kontroli jakości i narzędzi pomiarowych Branżowego Centrum Umiejętności
więcej: Tokarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.