Ogłoszenie z dnia 2023-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00426232/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie kompleksowej usługi oświetlenia świątecznego na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@um.gorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie kompleksowej usługi oświetlenia świątecznego na terenie miasta Gorzowa Wlkp.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20a63fda-61cd-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00563299
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048526/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.22 Wykonanie kompleksowej usługi oświetlenia świątecznego na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00426232
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.53.2023.MA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 210838,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi oświetlenia świątecznego na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
Wykonanie kompleksowej usługi oświetlenia świątecznego na terenie miasta Gorzowa Wlkp., polegającej na dzierżawie/wynajęciu elementów oświetlenia świątecznego, tj. dostawie, montażu, przyłączeniu do sieci oświetlenia ulicznego, eksploatacji w okresie świątecznym, demontażu po okresie świątecznym 2023-2024 zgodnie z poniższymi wytycznymi.
Przedmiotem zamówienia jest m.in :
1) dostawa dzierżawa/wynajęcie wymienionych w załączniku nr 1 do Projektu Umowy elementów oświetlenia świątecznego do wskazanego przez Zamawiającego miejsca ich montażu. Zastosowane elementy oświetlenia świątecznego, wykonane podłączenia itp., muszą spełniać wszystkie wymogi oraz obowiązujące przepisy i normy w tym zakresie,
2) montaż wraz z podłączeniem do sieci oświetlenia ulicznego w terminie do dnia
05.12.2023 r.
3) eksploatacja zabezpieczająca ciągłość świecenia elementów świetlnych w okresie rozwieszenia (od 06 grudnia 2023 r. do 14 stycznia 2024 r.) sterowana zegarem astronomicznym z układu sieci oświetlenia ulicznego, do którego zostanie podłączone,
4) następnie odłączenie od sieci oświetlenia ulicznego w dniu 15.01.2024 r.,
5) demontaż wraz z zabraniem elementów przez Wykonawcę (do dnia zgodnie ze złożoną ofertą),
6) Przygotowanie kompletnego wniosku (wniosek winien zawierać m. in. harmonogram prac montażowych i demontażowych, załączniki graficzne, czasową organizację ruchu, wymagane opinie itp.) o wydanie zezwolenia oraz naliczenie opłat za zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót polegających na montażu i demontażu elementów oświetlenia świątecznego,
7) W trakcie eksploatacji Wykonawca zobowiązany jest dokonywać codzienne objazdy kontrolne w celu ewentualnej naprawy elementów oraz reagować na całodobowe zgłoszenia telefoniczne dotyczące awarii bądź aktów wandalizmu,
8) Zamówienie należy realizować w oparciu o obowiązujące przepisy, instrukcje i normy dotyczące robót elektroinstalacyjnych.
9) Podłączenie elementów do sieci miejskiej elektroenergetycznej wraz ze wskazaniem miejsca włączenia w porozumieniu z pracownikiem Zamawiającego winien zrealizować Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167238,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194227,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184913,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Multidekor S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342487835
7.3.4) Miejscowość: Piastów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184913,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-01-24INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Świadczenie usług medycyny pracy oraz zapewnienie pakietów usług dodatkowych w zakresie podstawowym, rozszerzonym i kompleksowym dla pracowników Zamawiającego oraz ich rodzin
- DOSTAWA SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ NA 2025 ROK DLA SĄDU OKRĘGOWEGO W GORZOWIE WLKP. ORAZ PODLEGŁYCH SĄDÓW REJONOWYCH (FUNKCJONALNYCH )
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
- Sprzątanie w obiektach użytkowanych przez Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp.
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Gorzowskiego w gminach: Bogdaniec, Deszczno, Kłodawa, Lubiszyn, Santok i Witnica
- "Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej im. Marie Juchacz, ul. Podmiejska - Boczna 10, 66-400 Gorzów Wlkp."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.