eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulechówDostawa fabrycznie nowego samochodu transportowego (II przetarg)



Ogłoszenie z dnia 2024-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego samochodu transportowego (II przetarg)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne "SuPeKom" Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 977922651

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 18

1.5.2.) Miejscowość: Sulechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 385 24 07

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zarzad@supekom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://supekom.bip.sulechow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0f14abb7-77b3-4a58-89c6-ce205ca8fcb2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


dostawa wody, odbiór ścieków, usługi komunalne, usługi pogrzebowe i cmentarne, zarządzanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa fabrycznie nowego samochodu transportowego (II przetarg)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f14abb7-77b3-4a58-89c6-ce205ca8fcb2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563312

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00508335

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.18.09.2024.DST2

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia: dostawa do siedziby Zamawiającego oraz przeniesienie na rzecz Zamawiającego prawa własności fabrycznie nowego, kompletnego, wolnego od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykończeniowych samochodu transportowego spełniającego następujące minimalne wymagania techniczne i jakościowe:
1) dane techniczne pojazdu:
a) fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024 roku, nieuszkodzony, sprawny technicznie,
b) wymiary / ciężary: - DMC do 3500 kg, - długość max. 6000 mm, - szerokość przedziału ładunkowego min. 1850 mm, - wysokość przedziału ładunkowego min. 1900 mm, - długość przedziału ładunkowego min. 3700 mm, - szerokość drzwi bocznych min. 1250 mm, - wysokość drzwi bocznych min. 1750 mm,
c) silnik/skrzynia biegów: - pojemność skokowa 2000 - 2500 cm ³, - wysokoprężny turbo o mocy max.140 KM, - spełniający normę min. EURO 6, - skrzynia biegów manualna min. 6-biegowa, - rodzaj paliwa: diesel, - alternator: 180A, - akumulator: L5 95Ah,
d) nadwozie: - liczba miejsc: min. 3, - liczba drzwi: min. 4 (tylne pełne, 3 boczne – od strony kierowcy, od strony pasażera,
boczne w przestrzeni ładunkowej), - kolor fabryczny: szary, - drzwi tylne dwuskrzydłowe pełne, otwierane pod kątem co najmniej 270 stopni, - trwała przegroda z blachy bez szyby, - zabudowa przestrzeni ładunkowej: podłoga antypoślizgowa, nadkola plastikowe, ściany boczne wyłożone szarą płytą, uchwyty (szyny) do mocowania przedmiotów w przedziale ładunkowym po długości L+P+ – min. 2 szt., oświetlenie dodatkowe LED,
e) wzmocnione zawieszenie tylne z podwójnymi resorami,
f) ogumienie: - ogumienie wielosezonowe min. 16” na wszystkie osie, w tym pełnowymiarowe koło zapasowe, - stalowe obręcze kół, felgi aluminiowe ze wzmocnionej stali, - kołpaki ozdobne,
g) układ hamulcowy: - system stabilizacji toru jazdy ESC,
h) układ kierowniczy: - ze wspomaganiem,
i) wyposażenie pojazdu: - fotel kierowcy z podłokietnikiem i regulacją pochylenia oparcia, - dwumiejscowe siedzenie pasażerów ze składanym stolikiem, - tapicerka czarna, pełne zagłówki, - pasy przednie skrajne z regulacją wysokości, sygnalizacja niezapiętych pasów bezpieczeństwa (kierowca i pasażerowie), - czujniki cofania, kamera cofania z liniami wyznaczającymi trajektorię ruchu pojazdu, sygnał dźwiękowy ostrzegający pieszych podczas cofania, - aerodynamiczny pakiet redukujący emisję CO2, - moduł telematyczny, interfejs modułu telematycznego (połączenie SOS i Assistance), - system monitorujący ciśnienie w oponach, - półka pod sufitem, - immobiliser, - samochód wyposażony w komplet nowych dywaników gumowych, - światła do jazdy dziennej, - klimatyzacja manualna, - poduszka powietrzna kierowcy i pasażera, - zderzak przedni w kolorze czarnym, - pojemność zbiornika min. 90 l, - centralny zamek, - kluczyk centralnego zamka ze sterowaniem przez fale radiowe, - radioodtwarzacz 5 Bluetooth, - lusterka boczne zewnętrzne regulowane elektrycznie i podgrzewane, lusterko wsteczne, - dedykowany podnośnik samochodowy, - apteczka pierwszej pomocy, - trójkąt ostrzegawczy, - klucz do demontażu kół, - gaśnica proszkowa typu samochodowego umieszczona w pobliżu siedzenia kierowcy, - ramki na tablice rejestracyjne, - zestaw naprawczy do opon Fix&Go,
2) opis pozostałych wymagań:
a) dostawa kompletnego pojazdu wraz z wszystkimi niezbędnymi dokumentami do siedziby Sulechowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego „SuPeKom” Sp. z o. o. przy ul. Poznańskiej 18, 66-100 Sulechów,
b) homologacje EU lub inne niezbędne dokumenty do rejestracji pojazdów na terenie RP np. homologacja ciężarowa na pojazd z możliwością odliczania podatku VAT, itp. (jeśli dotyczy),
c) instrukcje eksploatacji i konserwacji pojazdów w języku polskim, książki gwarancyjne pojazdów i zainstalowanego sprzętu, książki przeglądów serwisowych, karty pojazdów, itp. (jeśli dotyczy),
d) bezpłatne przeszkolenie personelu Odbiorcy na miejscu dostawy w zakresie: uruchomienia, eksploatacji i konserwacji
dostarczonego pojazdu.
2. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji dla zaproponowanego samochodu. Okres gwarancji ustala się na 24
miesiące na cały samochód bez limitu kilometrów, który rozpocznie się z dniem podpisania protokołu odbioru samochodu
bez zastrzeżeń. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego usuwania ujawnionych i
stwierdzonych wad dostarczonego samochodu oraz wad urządzeń i materiałów. Dodatkowo Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny samochodu w Autoryzowanej Stacji Obsługi oferowanego samochodu w odległości do 50 km
od siedziby Zamawiającego usytuowanej przy ulicy Poznańskiej 18 w Sulechowie (Wykonawca złoży do oferty oświadczenie, że dla zaproponowanego przez niego samochodu Autoryzowana Stacja Obsługi znajduje się w odległości do 50 km od siedziby Zamawiającego podając nazwę, adres i dane kontaktowe zaproponowanej stacji). Poprzez serwis należy rozumieć okresowe przeglądy wynikające z dokumentów pojazdu oraz naprawy gwarancyjne.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych.
4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
5. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej, ani nie
będzie prowadził negocjacji.
6. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
7. Zawarte w niniejszej SWZ wraz z załącznikami informacje na temat parametrów i funkcji są danymi minimalnymi - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełniają one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu.
8. Powody nie dokonania podziału zamówienia na części: ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia tworzy on nierozerwalną całość niepodzielną na części; brak podziału zamówienia na części nie ogranicza konkurencyjności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168233,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168233,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Carolina Car Company J. Majdecki, M. Olesiński, P. Sójka Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 013193196

7.3.3) Ulica: Aleja Prymasa Tysiąclecia 54

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-242

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168233,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.