Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00478806/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-30
- 2024/BZP 00485705/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń IT składająca się z 5 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piekary Śląskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255418
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bytomska 84
1.5.2.) Miejscowość: Piekary Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-940
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@piekary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piekary.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/tender/59238/summary1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń IT składająca się z 5 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9d03c92-3bdd-44a2-8c59-996832c601c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563399
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042620/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa sprzętu IT (dostwawa routerów, dostawa monitora interaktywnego 65", dostawa monitora interaktywnego 55"; dostawa urządzenia wielofunkcyjnego 2, dostawa projektora))
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00478806
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.23.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 104490,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Dostawa 3 sztuk routerów1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 4A do SWZ.
2. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia co najmniej 24 miesięcznej gwarancji producenta liczonych od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32413100-2 - Rutery sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 404,87 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Dostawa 17 sztuk monitorów interaktywnych 65",1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4B do SWZ,
2. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia co najmniej 24 miesięcznej gwarancji producenta liczonych od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.5.) Wartość części: 78137,85 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Dostawa 3 sztuk monitorów interaktywnych 55",1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4C do SWZ.
2. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia co najmniej 24 miesięcznej gwarancji producenta liczonych od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.5.) Wartość części: 12860,98 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4D do SWZ.
2. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia co najmniej 24 miesięcznej gwarancji producenta, liczonych od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające
4.5.5.) Wartość części: 9946,61 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 - Dostawa projektora1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4E do SWZ.
2. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia co najmniej 24 miesięcznej gwarancji producenta, liczonych od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 3139,82 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1166,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1166,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1166,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMPRO Jolanta Olszewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6341679705
7.3.3) Ulica: Sowińskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-018
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1166,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78977,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78977,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78977,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dreamtec Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8982155606
7.3.3) Ulica: Plac Strzelecki 20
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-224
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78977,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20885,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20885,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20885,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Web-Profit Maciej Kuźlik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4980138493
7.3.3) Ulica: Spokojna 18
7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-940
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20885,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24512,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: XEMAR Mariusz Czopik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6321803119
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 99
7.3.4) Miejscowość: Jaworzno
7.3.5) Kod pocztowy: 43-600
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3868,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3868,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3868,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMPRO Jolanta Olszewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6341679705
7.3.3) Ulica: Sowińskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-018
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3868,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Remont pomieszczeń Oddziału zamiejscowego z siedzibą Kochcice ul. Zamkowa 1 Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Usługa transportu sanitarnego
- Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania pn.: Budowa Centrum Przesiadkowego w Piekarach Śląskich
- Sukcesywne dostawy środków piorących
- Remont i docieplenie wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach przedsięwzięcia remontowego budynków wielolokalowych - II części.
- Dostawa środków czystości, ręczników papierowych i papieru toaletowego, worków foliowych, pojemników na odpady skażone oraz artykułów do utrzymania czystości
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w Piotraszewie, gmina Dobre Miasto
- Budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w Nowej Wsi Małej, gmina Dobre Miasto
- Rozbudowa infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sadlinki. Zakup sprzętu ICT
- Dostawa pomocy dydaktycznych: komputery, monitory, rzutniki, drukarki 3D
- Dostawa, montaż oraz konfiguracja - fabrycznie nowego wyświetlacza wielkoformatowego LED (telebimu) wraz z systemem nagłośnienia dla Wałbrzyskiego Centrum Sportowo-Rekreacyjnego "AQUA-ZDRÓJ" ....
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z oprogramowaniem w ramach projektu "Akademia licealisty"
więcej: Cyfrowe urządzenia powielające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.