eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaObsługa wydarzeń teatralnych, w tym bezpośrednia sprzedaż towarów Teatru podczas wydarzeń teatralnych w Teatrze Narodowym w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-25

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa wydarzeń teatralnych, w tym bezpośrednia sprzedaż towarów Teatru
podczas wydarzeń teatralnych w Teatrze Narodowym w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TEATR NARODOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013057317

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Teatralny 3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-077

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: (22) 69 20 884

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@narodowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa wydarzeń teatralnych, w tym bezpośrednia sprzedaż towarów Teatru
podczas wydarzeń teatralnych w Teatrze Narodowym w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30ceff0a-f731-4b80-bf71-bd8613567d75

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563473

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00190680/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Obsługa wydarzeń teatralnych, w tym bezpośrednia sprzedaż towarów Teatru podczas wydarzeń teatralnych w Teatrze Narodowym w Warszawie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-30ceff0a-f731-4b80-bf71-bd8613567d75

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określone w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określone w Umowie

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określone w Umowie

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 11/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług obsługi wydarzeń teatralnych,
wskazanych przez Teatr, w tym bezpośredniej sprzedaż towarów Teatru podczas wydarzeń teatralnych.
Zamówienie obejmuje obsługę wydarzeń na następujących scenach Teatru:
1. W Sali Bogusławskiego (597 miejsc), gdzie Zamawiający szacuje w okresie obowiązywania zamówienia średnio:
a) 35 wydarzeń o czasie obsługi jednego wydarzenia powyżej 5 do 6 godzin
i zapotrzebowaniu na 15 osób obsługi wydarzenia (wliczając osoby, które Wykonawca wyznaczył do obsługi sprzedaży, o której mowa w pkt 3.1 SWZ),
b) 340 wydarzeń o czasie obsługi jednego wydarzenia powyżej 4 do 5 godzin
i zapotrzebowaniu na 15 osób obsługi wydarzenia (wliczając osoby, które Wykonawca wyznaczył do obsługi sprzedaży, o której mowa w pkt 3.1 SWZ),
c) 140 wydarzeń o czasie obsługi jednego wydarzenia powyżej 3 do 4 godzin
i zapotrzebowaniu na 15 osób obsługi wydarzenia (wliczając osoby, które Wykonawca wyznaczył do obsługi sprzedaży, o której mowa w pkt 3.1 SWZ),
d) 25 wydarzeń o czasie obsługi jednego wydarzenia do 3 godzin
i zapotrzebowaniu na 11 osób obsługi wydarzenia (wliczając osoby, które Wykonawca wyznaczył do obsługi sprzedaży, o której mowa w pkt 3.1 SWZ),
e) 6 wydarzeń o czasie obsługi jednego wydarzenia do 3 godzin
i zapotrzebowaniu na 2 osoby obsługi wydarzenia i ewentualne
świadczenie usług bezpośredniej sprzedaży towarów podczas wydarzenia,
2. Na Scenie przy Wierzbowej im. Jerzego Grzegorzewskiego (140 miejsc),
gdzie Zamawiający szacuje w okresie obowiązywania zamówienia średnio:
a) 190 wydarzeń o czasie obsługi jednego wydarzenia powyżej 4 do 5 godzin
i zapotrzebowaniu na 4 osoby obsługi wydarzenia (wliczając osoby, które Wykonawca wyznaczył do obsługi sprzedaży, o której mowa w pkt 3.1 SWZ),
b) 315 wydarzeń o czasie obsługi jednego wydarzenia powyżej 3 do 4 godzin
i zapotrzebowaniu na 4 osoby obsługi wydarzenia (wliczając osoby, które Wykonawca wyznaczył do obsługi sprzedaży, o której mowa w pkt 3.1 SWZ),
c) 4 wydarzenia o czasie obsługi jednego wydarzenia do 3 godzin
i zapotrzebowaniu na 4 osoby obsługi wydarzenia (wliczając osoby, które Wykonawca wyznaczył do obsługi sprzedaży, o której mowa w pkt 3.1 SWZ),
d) 6 wydarzeń o czasie obsługi jednego wydarzenia do 3 godzin
i zapotrzebowaniu na 2 osoby obsługi wydarzenia i ewentualne
świadczenie usług bezpośredniej sprzedaży towarów podczas wydarzenia,
3. Na Scenie Studio (80 miejsc), gdzie Zamawiający szacuje w okresie obowiązywania zamówienia średnio:
a) 340 wydarzeń o czasie obsługi jednego wydarzenia powyżej 3 do 4 godzin
i zapotrzebowaniu na 4 osoby obsługi wydarzenia (wliczając osoby, które Wykonawca wyznaczył do obsługi sprzedaży, o której mowa w pkt 3.1 SWZ),
b) 120 wydarzeń o czasie obsługi jednego wydarzenia do 3 godzin
i zapotrzebowaniu na 4 osoby obsługi wydarzenia (wliczając osoby, które Wykonawca wyznaczył do obsługi sprzedaży, o której mowa w pkt 3.1 SWZ),
c) 6 wydarzeń o czasie obsługi jednego wydarzenia do 3 godzin
i zapotrzebowaniu na 2 osoby obsługi na wydarzenie i ewentualne
świadczenie usług bezpośredniej sprzedaży towarów podczas wydarzenia.
4. Zamawiający zastrzega, że wydarzenia mogą odbywać się w różnych godzinach, jednocześnie na wszystkich scenach Teatru, także w dni ustawowo i zwyczajowo wolne od pracy (tj. soboty, niedziele i święta).
5. Szacunkowa liczba wydarzeń, czas obsługi wydarzenia oraz szacunkowa liczba osób do obsługi jednego wydarzenia wskazane w pkt 3.2 SWZ zostały ustalone na podstawie repertuaru w pełnych latach kalendarzowych 2023 i 2024 oraz mają charakter wyłącznie orientacyjny.
6. Podana w pkt 3.2 SWZ liczba wydarzeń, czas obsługi wydarzenia oraz liczba osób do obsługi jednego wydarzenia nie stanowią zobowiązania Zamawiającego. Wykonawcy należy się wynagrodzenie wyłącznie za liczbę wydarzeń, podczas których należycie wykonane zostały czynności stanowiące przedmiot zamówienia.
7. Względem liczby szacowanych w pkt. 3.2 SWZ, z zastrzeżeniem pkt. 3.7 SWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do: zmniejszenia liczby wydarzeń, odwołania wydarzenia teatralnego, zmian w zakresie czasu obsługi wydarzenia, uaktualniania i określania na bieżąco wystarczającej liczby osób do obsługi wydarzenia, w tym prawo do zmniejszenia lub zwiększenia liczby osób do obsługi wydarzenia, zmian w repertuarze. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie w stosunku do Zamawiającego z tytułu zmian, o których mowa w niniejszym punkcie.
8. W związku z zastrzeżeniem, o którym mowa w pkt 3.6 SWZ, Zamawiający zobowiązuje się do złożenia Wykonawcy, zapotrzebowania na co najmniej 30 % z liczb szacowanych w pkt 3.2 SWZ.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo, w okresie rozliczeniowym, do zwiększenia liczby wydarzeń lub liczby osób do obsługi wydarzenia, maksymalnie do 20 % w stosunku do szacowanej w pkt 3.2 SWZ liczby, o czym poinformuje Wykonawcę nie później niż na 5 dni przed terminem takiego wydarzenia, a Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić tę zmianę
w harmonogramach pracy swojego personelu.
10. Szczegółowy zakres obowiązków i sposób działania podczas wykonywania obsługi wydarzeń, został określony w Załączniku nr 1 do SWZ – „Zakres obowiązków personelu Wykonawcy zatrudnionego do realizacji przedmiotu Umowy”.
11. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące świadczenia usług bezpośredniej sprzedaży towarów Teatru – podczas wydarzeń teatralnych – zostały określone w § 4 „Wzoru Umowy” (Załącznik nr 8 do SWZ).
12. Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie stosunku pracy (tj. umowy o pracę) wszystkich osób wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 3.1 SWZ.
13. Sposób weryfikacji zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób, o którym mowa w pkt 3.11 SWZ, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we „Wzorze Umowy”, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
14. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Podział zamówienia na części spowodowałby nadmierne trudności techniczne oraz dodatkowe koszty wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, mogłaby zagrozić właściwemu jego wykonaniu.
15. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac.
16. Odbycie wizji lokalnej przez każdego Wykonawcę, który złoży swoją ofertę jest obligatoryjnym warunkiem udziału w postępowaniu. Oferta Wykonawcy, który nie odbył obowiązkowej wizji lokalnej zostanie odrzucona – zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
17. Termin wizji lokalnej wymaga zgłoszenia i uzgodnienia z Zamawiającym. Wykonawcy, którzy chcą wziąć udział w wizji lokalnej, zobowiązani są do przesłania zgłoszenia w tej sprawie za pośrednictwem poczty elektronicznej Zamawiającego, e-mail: przetargi@narodowy.pl

4.2.6.) Główny kod CPV: 75124000-1 - Usługi administracyjne w zakresie rekreacji, kultury i religii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2027-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane będą w systemie punktowym (maksymalna liczba punktów wynosi 100), wg następujących zasad:
a) cena – 60 punktów
b) możliwość samodzielnego wykonania zamówienia przez Wykonawcę – 15 punktów
c) zatrudnienie osób znających w stopniu komunikatywnym język obcy
inny niż język angielski – 10 punktów
d) zatrudnienie osób z przeszkoleniem z pierwszej pomocy przedmedycznej – 5 punktów
e) zatrudnienie osób ze znajomością Polskiego Języka Migowego – 5 punktów
f) zatrudnienie osób z orzeczeniem o niepełnosprawności – 3 punkty
g) zatrudnienie osób z przeszkoleniem podnoszącym kompetencje w obsłudze widzów – tj. z tzw. kompetencji miękkich – związanych z pracą w zespole, umiejętnością radzenia sobie ze stresem, asertywnością, motywowaniem,
pracą z trudnym klientem – 2 punkty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Możliwość samodzielnego wykonania zamówienia przez Wykonawcę

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: zatrudnienie przynajmniej 2 osób znających w stopniu komunikatywnym język obcy – inny niż język angielski

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: zatrudnienie przynajmniej 2 osób z przeszkoleniem z pierwszej pomocy przedmedycznej uzyska liczbę punktów

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: zatrudnienie przynajmniej 1 osoby ze znajomością Polskiego Języka Migowego

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: zatrudnienie przynajmniej 1 osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności

4.3.6.) Waga: 3

Kryterium 7

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: zatrudnienie przynajmniej 2 osób z przeszkoleniem podnoszącym kompetencje w obsłudze widzów – tj. z tzw. kompetencji miękkich – związanych z pracą w zespole, umiejętnością radzenia sobie ze stresem, asertywnością, motywowaniem, pracą z trudnym klientem

4.3.6.) Waga: 2

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym,
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
3) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że ubezpieczył odpowiedzialność cywilną w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł.
4) Zdolności techniczne lub zawodowe,
4.1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał lub wykonuje co najmniej trzy usługi (dla różnych podmiotów) obsługi widowni i szatni, trwające co najmniej 12 miesięcy każda, o wartości minimum 400 000,00 zł brutto – na rzecz instytucji artystycznych, w szczególności takich jak: teatry, filharmonie, opery, operetki, orkiestry symfoniczne i kameralne, zespoły pieśni i tańca oraz zespoły chóralne (zgodnie z ustawą o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej – t.j. Dz.U.2024.87 – art. 11 ust. 2) – posiadających sale widowiskowe z co najmniej 500-osobową widownią (tj. składającą się z co najmniej 500 foteli przytwierdzanych na stałe do podłogi w jednej sali widowiskowej); w przypadku usług w trakcie trwania Wykonawca musi wykazać, że zrealizował już usługę w wymienionym zakresie na kwotę nie niższą niż wymagana przez Zamawiającego.
4.2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami, które:
a) posiadają biegłą znajomość języka polskiego,
b) posiadają minimum średnie wykształcenie,
c) posiadają wiedzę i minimum trzyletnie doświadczenie w wykonywaniu pracy biletera/rki lub szatniarza/rki.
5) Zamawiający wymaga, aby 50% osób personelu Wykonawcy (wyznaczonego do realizacji przedmiotu zamówienia) – znało w stopniu komunikatywnym język angielski (co najmniej poziom A2 lub matura z języka angielskiego na poziomie podstawowym).
6) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej jednym Kierownikiem zespołu bileterów/rek i szatniarzy/rek posiadającym co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy na tożsamym stanowisku (na stanowisku funkcyjnym związanym ze sprawowaniem bezpośredniego nadzoru nad pracownikami obsługi widowni i szatni) w instytucji artystycznej o wielkości widowni co najmniej 250 miejsc (tj. składającej się z co najmniej 250 foteli przytwierdzonych na stałe do podłogi w jednej sali widowiskowej) w okresie minimum trzech lat i posiadającym doświadczenie w kierowaniu pracą zespołu liczącego co najmniej 20 osób.
7) Zamawiający dopuszcza do udziału w realizacji przedmiotu zamówienia osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności, z zastrzeżeniem, iż stopień i rodzaj niepełnosprawności osoby (lub osób) zatrudnionej (zatrudnionych) przy realizacji przedmiotu zamówienia nie może uniemożliwiać tej osobie (tym osobom) wykonywania zadań i czynności niezbędnych w ramach obsługi widowni i szatni (w szczególności konieczności chodzenia po schodach oraz realizowania sprawnej komunikacji z widzami i gośćmi Teatru).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego – zgodnie z pkt 9.2.1 a) SWZ,
2. Oświadczenie wykonawcy (wypełniony Załącznik nr 6 do SWZ) – zgodnie z pkt 9.2.1 b) SWZ,
3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego – zgodnie z pkt 9.2.1 c) SWZ,
4. Zaświadczenie albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego – zgodnie z pkt 9.2.1 d) SWZ,
5. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia – patrz pkt 8.3 SWZ – zgodnie z pkt 9.2.1 e) SWZ,
6. Wykaz usług wykonanych (wypełniony Załącznik nr 7 do SWZ) – zgodnie z pkt 9.2.1 f) SWZ,
7. Dokumenty (np. umowy o pracę, umowy zlecenie itp.) potwierdzające doświadczenie osób, wskazanych w „Wykazie osób”, o którym mowa w pkt 9.1.1 b) SWZ – zgodnie z pkt 9.2.1 g) SWZ,
8. Dokumenty – tj.: certyfikaty, świadectwa, dyplomy, itp. – potwierdzające znajomość w stopniu komunikatywnym języka angielskiego (co najmniej poziom A2 lub matura z języka angielskiego na poziomie podstawowym) – dla 50% osób – wskazanych w „Wykazie osób”, o którym mowa w pkt 9.1.1 b) SWZ – zgodnie z pkt 9.2.1 h) SWZ,
9. Dokumenty – tj.: certyfikaty, świadectwa, dyplomy, itp. – potwierdzające znajomość w stopniu komunikatywnym języka obcego – innego niż język angielski – dla przynajmniej 2 osób – wskazanych w „Wykazie osób”, o którym mowa w pkt 9.1.1 b) SWZ – o ile Wykonawca w „Formularzu ofertowym” zadeklarował zatrudnienie takich osób – zgodnie z pkt 9.2.1 i) SWZ,
10. Dokumenty potwierdzające przeszkolenie z pierwszej pomocy przedmedycznej – dla przynajmniej 2 osób – wskazanych w „Wykazie osób”, o którym mowa w pkt 9.1.1 b) SWZ – o ile Wykonawca w „Formularzu ofertowym” zadeklarował zatrudnienie takich osób – zgodnie z pkt 9.2.1 j) SWZ,
11. Dokumenty potwierdzające znajomość Polskiego Języka Migowego – dla przynajmniej 1 osoby – wskazanej w „Wykazie osób”, o którym mowa w pkt 9.1.1 b) SWZ –o ile Wykonawca w „Formularzu ofertowym” zadeklarował zatrudnienie takiej osoby – zgodnie z pkt 9.2.1 k) SWZ,
12. Dokumenty potwierdzające posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności – dla przynajmniej 1 osoby – wskazanej w „Wykazie osób”, o którym mowa w pkt 9.1.1 b) SWZ – o ile Wykonawca w „Formularzu ofertowym” zadeklarował zatrudnienie takiej osoby – zgodnie z pkt 9.2.1 l) SWZ,
13. Dokumenty potwierdzające przeszkolenie podnoszące kompetencje w obsłudze widzów – tj. z tzw. kompetencji miękkich – dla przynajmniej 2 osób – wskazanych w „Wykazie osób”, o którym mowa w pkt 9.1.1 b) SWZ – o ile Wykonawca w „Formularzu ofertowym” zadeklarował zatrudnienie takich osób – zgodnie z pkt 9.2.1 m) SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) wypełniony „Formularz cenowo- rzeczowy” – Załącznik nr 3 do SWZ,
b) wypełniony „Wykaz osób” – stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ – w wykazie należy zamieścić osoby, które: spełniają wymagania Zamawiającego określone w pkt 8.4.2 – 8.4.5 SWZ oraz spełniają wymagania Zamawiającego określone w pkt 13.1 c) – g) SWZ, o ile Wykonawca w „Formularzu ofertowym” zadeklarował zatrudnienie takich osób.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) wypełniony „Formularz cenowo- rzeczowy” – Załącznik nr 3 do SWZ,
b) wypełniony „Wykaz osób” – stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ – w wykazie należy zamieścić osoby, które: spełniają wymagania Zamawiającego określone w pkt 8.4.2 – 8.4.5 SWZ oraz spełniają wymagania Zamawiającego określone w pkt 13.1 c) – g) SWZ, o ile Wykonawca w „Formularzu ofertowym” zadeklarował zatrudnienie takich osób.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a) Formularz ofertowy” – interaktywny formularz dostępny na Platformie
e-Zamówienia,
b) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie
do reprezentowania Wykonawcy dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę,
gdy umocowanie nie wynika z informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Pełnomocnictwo do złożenia oferty przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym mocodawcy, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również Notariusz, stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie (t.j. Dz. U. 2022. 1799 ze zm.), które to poświadczenie Notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 33 000,00 PLN. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnosi się w jednej lub kilku następujących formach, o których mowa w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego w BGK w Warszawie, przy Al. Jerozolimskich 7, nr rachunku: 02 1130 1017 0020 1460 3420 0011.
2. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
3. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, po zawarciu Umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, nie później jednak niż w terminie 7 dni, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert
5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub
art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;
b) Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania Umowy
w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
lub nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) Zawarcie Umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawców. Osoby uprawnione do udzielenia pełnomocnictwa, zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców, podpisują dokument pełnomocnictwa kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.1.3 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to wstępnie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
3. Podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 9.2.1 a) – d) SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują
w oświadczeniu dołączonym do oferty, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy.
5. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza spełnianie wymogów określonych w pkt 8.4 SWZ – przez jednego z Wykonawców.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o którym mowa w pkt 8.3 SWZ – musi spełnić co najmniej jeden Wykonawca.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych Umową zmiany treści niniejszej Umowy wymagają pod rygorem nieważności zgody obu Stron, z zachowaniem formy pisemnej.
2. Zmiany do Umowy – zgodne z przepisami ustawy Pzp – następują na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian.
3. W terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku żądania zmiany Umowy od Wykonawcy, Teatr powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany Umowy i terminie podpisania aneksu do Umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany.
4. Teatr na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 2 lit. a) w związku z ust.1 pkt 1 tego artykułu ustawy Pzp. przewiduje w niniejszej Umowie możliwość zmiany zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty, w ten sposób, że dopuszcza możliwość zastąpienia Wykonawcy, któremu Teatr udzielił zamówienia nowym Wykonawcą w sytuacji, gdy Teatr odstąpił od Umowy z przyczyn określonych w § 9 ust. 5 Umowy leżących po stronie Wykonawcy, z którym zawarto niniejszą Umowę.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1) Oferta musi zostać złożona za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia – na „Formularzu ofertowym” dostępnym w systemie – sekcja „Ogłoszenia i dokumenty postępowania utworzone w systemie” – zamieszczonej w szczegółach postępowania. 2) Otwarcie ofert jest niejawne

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-08 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-07

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.