Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00465513/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wyposażenia laboratorium odnawialnych źródeł energii na potrzeby Uniwersytetu Bielsko-Bialskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Bielsko-Bialski
1.3.) Oddział zamawiającego: UBB
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072728961
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: WILLOWA 2
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-309
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ubb.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ubb.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ath-bielsko.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa wyposażenia laboratorium odnawialnych źródeł energii na potrzeby Uniwersytetu Bielsko-Bialskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f2378d7-3530-4d29-894c-85fe6a2727f2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563494
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Kompetencje dla branż kluczowych – rozwój kompetencji studentów i pracowników UBB (KBK). Projekt nr FERS.01.05-IP.08-0040/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465513
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KN-ZZ-500/VIII/MK/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 299913,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część (Zadanie) 1 obejmuje zakup i dostawa wyposażenia laboratorium odnawialnych źródeł, w skład którego wchodzi:- Turbina wodna zestaw rozbudowany;
- Jednostka podstawowa dla modułów laboratorium: Mechanika Płynów;
- Moduł do badania przepływu przez przelewy;
- Moduł do badania oddziaływania strumienia cieczy;
- Moduł do badania turbiny Francisa;
- Moduł do badania turbiny Peltona;
- Tachometr optyczny;
- Elektrownia wodna z turbiną Kaplana.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09320000-8 - Para, gorąca woda i podobne produkty
38970000-5 - Badawcze, testowe i naukowe symulatory techniczne
38420000-5 - Przyrządy do mierzenia przepływu, poziomu i ciśnienia cieczy i gazów
4.5.5.) Wartość części: 177593,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część (Zadanie) 2 obejmuje zakup i dostawa wyposażenia laboratorium odnawialnych źródeł, w skład którego wchodzi Stanowisko do badania turbiny wiatrowej.4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09320000-8 - Para, gorąca woda i podobne produkty
38970000-5 - Badawcze, testowe i naukowe symulatory techniczne
38420000-5 - Przyrządy do mierzenia przepływu, poziomu i ciśnienia cieczy i gazów
4.5.5.) Wartość części: 122320,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214691,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214691,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MGS Nauka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452177546
7.3.3) Ulica: ul. Reja 11/95
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-216
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214691,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136330,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146561,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136330,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DC EDUKACJA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851000020
7.3.3) Ulica: ul. Karola Szymanowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-280
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136330,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- "Zagospodarowanie terenów zielonych: Miejska retencja - Ciek Wapienica (ul. Lajkonika) w zakresie projektu "Adaptacja do zmian klimatu na terenie miasta Bielska-Białej" FENX.01.02-IW.01-0014/23 (...)
- Realizacja zadań wynika. z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025 (32 części)
- Modernizacja dachu hali sportowej (cz. wyższej) Szkoły Podstawowej nr 9 przy ul. Józefa Piłsudskiego 47 w Bielsku-Białej.
- Dostawa leków gotowych dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego
- Zwiększenie powierzchni biologicznie czynnej i retencji w Parku im. Juliusza Słowackiego w zakresie projektu "Adaptacja do zmian klimatu na terenie miasta Bielska-Białej (...).
- Remont łazienki na parterze i pierwszym piętrze oraz remont sali 12 wraz z gabinetem w budynku głównym oraz remont części elewacji frontowej w budynku głównym ZSCKR
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy energii elektrycznej.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usług dystrybucji lub przesyłu energii dla potrzeb KOWR OT Białystok.
- Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Łobez w okresie od 01.07.2025 - 30.06.2026r
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY MILEJÓW I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
- Kompleksowa dostawa energii cieplnej do budynku Urzędu Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy przy ul. J. Słowackiego 6/8 w Warszawie w okresie od 01.06.2025 r. przez okres 12 miesięcy.
- Termomodernizacja remizy OSP w Kłodawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.