Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00497444/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
- 2024/BZP 00517071/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WYKONANIE NAKŁADKI BITUMICZNEJ NA DRODZE POWIATOWEJ NR 1514C MĄKOWARSKO - SOKOLE KUŹNICA - KORONOWO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Bydgoski
1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387399775
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-008
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52 58 35 434
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat.bydgoski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9793141.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYKONANIE NAKŁADKI BITUMICZNEJ NA DRODZE POWIATOWEJ NR 1514C MĄKOWARSKO - SOKOLE KUŹNICA - KORONOWO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-159805a1-8bb1-4102-80f1-07579ab03e7a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563512
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026929/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 1514C Mąkowarsko – Sokole Kuźnica-Koronowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497444
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: JO-III.271.1.16.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Roboty będą realizowane w ciągu drogi powiatowej nr 1514C Mąkowarsko – Sokole Kuźnica, na odcinku od km 7+410 do km 10+910, obręb Sokole Kuźnica, na terenie gminy Koronowo.
2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie, na odcinku ca 3,5 km drogi powiatowej, czynności i robót polegających w szczególności na:
a) odtworzeniu trasy i punktów wysokościowych w terenie,
b) frezowaniu nawierzchni w miejscu włączeń,
c) oczyszczeniu istniejącej nawierzchni,
d) skropieniu nawierzchni asfaltem lub emulsją asfaltową,
e) ułożeniu siatki szklano-węglowej,
f) ułożeniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S o grub. min. 4 cm,
g) wykonaniu koryta pod umocnienie poboczy,
h) wykonaniu umocnienia poboczy z kruszywa łamanego grub. 20 cm,
i) uporządkowaniu pasa drogowego na długości wykonywanych robót
(wywóz frezowin, kory asfaltowej, powstałych w wyniku robót przygotowawczych).
3. Przedmiot zamówienia ma być realizowany w sposób zgodny oczekiwaniami Zamawiającego, wiedzą techniczną i technologią podaną w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej załączonej do SWZ.
4. Z uwagi na konieczność realizacji i rozliczenia zadania w terminie do końca roku 2024 Zamawiający wymaga, by Wykonawca przy składaniu oferty , przyjął konieczność zwiększonego zaangażowania osobowego (większa liczba pracowników, dwuzmianowy czas pracy, praca w weekendy itp.) i sprzętowe w tym terminie, biorąc pod uwagę również możliwe warunki pogodowe w tym okresie na terenie realizacji zadania (droga na całym odcinku usytuowana w lesie, biegnąca wzdłuż i w niedalekiej odległości od linii brzegowej Zalewu Koronowskiego).
5. Zamawiający nie wymaga wykonania odcinka próbnego.
6. Wykonawca w ramach wykonania robót zobowiązany jest do:
a) sporządzenia projektów tymczasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem niezbędnych zatwierdzeń;
b) zabezpieczenia miejsca robót poprzez wprowadzenie oznakowania zgodnego z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie przepisu art. 275 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu (2024/BZP 00497444/01 z dnia 2024-09-12) oraz dokumentach postępowania przewidział możliwość jego unieważnienia, z uwagi na nieprzyznanie środków publicznych, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia. Zamawiający ubiegał się o dofinansowanie inwestycji z funduszu wspólnych przedsięwzięć drogowych mających związek z gospodarką leśną realizowanego przez Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych - Skarbu Państwa – Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe w kwocie do 80 % wartości kosztorysowej zadania. Zamawiający nie uzyskał dofinansowania, z uwagi na odstąpienie przez Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych, od rozpatrzenia złożonych wniosków o dofinansowanie, z uwagi na sytuację zaistniałą w związku z wystąpieniem powodzi i ogłoszeniem stanu klęski żywiołowej na części województw w południowej Polsce. Brak dofinansowania z uwagi na jego zakres, uniemożliwia kontynuowanie przedmiotowego postępowania.Uzasadnienie prawne
Zamawiający, na podstawie przepisu art. 310 ustawy Pzp unieważnia postępowanie z uwagi na fakt, iż środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana: (1) w ogłoszeniu o zamówieniu - w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym albo partnerstwa innowacyjnego.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1972913,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2801449,56 PLN
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy" - Etap 1B
- SZPiFP-137-24 Dostawa środków czystości
- Świadczenie usług w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
- "Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Bydgoszczy".
- DOSTAWA AUTOMATYCZNEJ MYJNI DEZYNFEKTOR DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW GIĘTKICH Z KONEKTORAMI PRZYŁĄCZENIOWYMI DO ENDOSKOPÓW FUNKCJONUJĄCYCH W SZPITALU
- SZPiFP-136-24 Dostawa tamponów do osmologii
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Budowa drogi łączącej ul. Na Lotnisko z planowanym Centrum Szkolenia załóg Ryanair
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Radomszczańskiego z podziałem na części
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.