Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00455165/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy odzieży medycznej i obuwia medycznego oraz sprzętu rehabilitacyjnego dla Szpitalnego Sklepu Medycznego - znak sprawy: Z/63/PN/24
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870298738
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: dr. Ludwika Rydygiera 15/17
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bieganski.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.bieganski.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.bieganski.org (zakładka: Platforma Zakupowa Nowa) lub bezpośredniohttps://platformazakupowa.pl/pn/bieganski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy odzieży medycznej i obuwia medycznego oraz sprzętu rehabilitacyjnego dla Szpitalnego Sklepu Medycznego - znak sprawy: Z/63/PN/242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-067c0b9f-6663-4e4e-98bd-ee09ed1c4c4d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563545
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029662/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.37 Dostawy odzieży medycznej i obuwia medycznego oraz sprzętu rehabilitacyjnego dla Szpitalnego Sklepu Medycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00455165
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z/63/PN/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 96694,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: Dostawy odzieży medycznej,Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez Wykonawcę do Zamawiającego odzieży medycznej dla Szpitalnego Sklepu Medycznego (zwanego dalej towarem) w rodzaju i w ilościach podanych w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ, zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 29707,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: Dostawy obuwia medycznego – zawodowego skórzanego,Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez Wykonawcę do Zamawiającego
obuwia medycznego – zawodowego skórzanego dla Szpitalnego Sklepu Medycznego (zwanego dalej towarem) w rodzaju i w ilościach podanych w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ, zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 47280,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3: Dostawy obuwia medycznego gumowego,Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez Wykonawcę do Zamawiającego
obuwia medycznego gumowego dla Szpitalnego Sklepu Medycznego (zwanego dalej towarem) w rodzaju i w ilościach podanych w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ, zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna
4.5.5.) Wartość części: 10730,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4: Dostawy piłek rehabilitacyjnych dużych, małych z kolcami oraz dysków,Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez Wykonawcę do Zamawiającego piłek rehabilitacyjnych dużych, małych z kolcami oraz dysków dla Szpitalnego Sklepu Medycznego (zwanego dalej towarem) w rodzaju i w ilościach podanych w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ, zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 6361,20 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5: Dostawy taśm kinesiologicznych,Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez Wykonawcę do Zamawiającego
taśm kinesiologicznych dla Szpitalnego Sklepu Medycznego (zwanego dalej towarem) w rodzaju i w ilościach podanych w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ, zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 926,40 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6: Dostawy rotorów rehabilitacyjnych,Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez Wykonawcę do Zamawiającego
rotorów rehabilitacyjnych dla Szpitalnego Sklepu Medycznego (zwanego dalej towarem) w rodzaju i w ilościach podanych w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ, zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 1185,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr7: Dostawy taśm rehabilitacyjnych,Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez Wykonawcę do Zamawiającego
taśm rehabilitacyjnych dla Szpitalnego Sklepu Medycznego (zwanego dalej towarem) w rodzaju i w ilościach podanych w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ, zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 504,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31677,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59696,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31677,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojdak Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6571145166
7.3.3) Ulica: ul. Hauke Bosaka 11
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-217
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31677,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38498,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55928,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55928,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojdak Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6571145166
7.3.3) Ulica: ul. Hauke Bosaka 11
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-217
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55928,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7120,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7120,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7120,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pofam – Jedność Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7791940541
7.3.3) Ulica: ul. Lindego 6
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-573
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7120,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.), informuję, że stosownie do art. 255 pkt 3) ustawy Pzp zostaje unieważnione postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na ,,dostawy odzieży i obuwia medycznego oraz sprzętu rehabilitacyjnego dla Sklepu Medycznego” – znak sprawy Z/63/PN/24 w zakresie zadania nr 4 z uwagi na fakt, że ceny ofert najkorzystniejszych przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie zadania nr 4 o 1.884,15 zł. Podstawę prawną unieważnienia stanowi art. 255 pkt 3) Ustawy.
Wyjaśniam, że w zakresie zadania nr 4 najkorzystniejsza oferta tj. oferta nr 1 złożona przez Wykonawcę: Del Sport Sp. z o.o., ul. Połczyńska 63, 01-336 Warszawa w zakresie zadania nr 4 z ceną 8.762,52 zł przewyższa wartość, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, która stanowi wartość 6.878,37 zł.
Zamawiający nie może zwiększyć tych kwot do ceny ofert najkorzystniejszych mając na uwadze wysokość przydzielonych środków finansowych oraz zasady gospodarnego, oszczędnego wydatkowania tych środków (art. 44 u.o.f.p.)
W związku z powyższym obowiązkiem Zamawiającego jest unieważnienie postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego na ,,dostawy odzieży i obuwia medycznego oraz sprzętu rehabilitacyjnego dla Sklepu Medycznego” – znak sprawy Z/63/PN/24 w zakresie zadania nr 4 na mocy art. 255 pkt 3) Ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8762,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8762,52 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.), informuję, że stosownie do art. 255 pkt 3) ustawy Pzp zostaje unieważnione postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na ,,dostawy odzieży i obuwia medycznego oraz sprzętu rehabilitacyjnego dla Sklepu Medycznego” – znak sprawy Z/63/PN/24 w zakresie zadania nr 5 z uwagi na fakt, że ceny ofert najkorzystniejszych przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie zadania nr 5 o 502,86 zł, a Zamawiający nie może zwiększyć tych kwot do ceny ofert najkorzystniejszych. Podstawę prawną unieważnienia stanowi art. 255 pkt 3) Ustawy.
Wyjaśniam, że w zakresie zadania nr 5 najkorzystniejsza oferta tj. oferta nr 6 złożona przez Wykonawcę: ZARYS International Group Sp. z o.o. Sp. k., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze w zakresie zadania nr 5 z ceną 1.503,36 zł przewyższa wartość, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, która stanowi wartość 1.000,50 zł.
Zamawiający nie może zwiększyć tych kwot do ceny ofert najkorzystniejszych mając na uwadze wysokość przydzielonych środków finansowych oraz zasady gospodarnego, oszczędnego wydatkowania tych środków (art. 44 u.o.f.p.)
W związku z powyższym obowiązkiem Zamawiającego jest unieważnienie postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego na ,,dostawy odzieży i obuwia medycznego oraz sprzętu rehabilitacyjnego dla Sklepu Medycznego” – znak sprawy Z/63/PN/24 w zakresie zadania nr 5 na mocy art. 255 pkt 3) Ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1503,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1503,36 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ust. 2 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.), informuję, że stosownie do art. 255 pkt 1) Ustawy Pzp zostaje unieważnione postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na ,,Dostawy odzieży medycznej i obuwia medycznego oraz sprzętu rehabilitacyjnego dla Szpitalnego Sklepu Medycznego” (znak sprawy: Z/63/PN/24) w zakresie zadania nr 6 z uwagi na fakt, że w zakresie powyższych zadań w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
W związku z powyższym obowiązkiem Zamawiającego jest unieważnienie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na ,,dostawy odzieży medycznej i obuwia medycznego oraz sprzętu rehabilitacyjnego dla Szpitalnego Sklepu Medycznego” (znak sprawy: Z/63/PN/24) w zakresie zadania nr 6 na mocy art. 255 pkt 1) Ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ust. 2 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.), informuję, że stosownie do art. 255 pkt 1) Ustawy Pzp zostaje unieważnione postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na ,,Dostawy odzieży medycznej i obuwia medycznego oraz sprzętu rehabilitacyjnego dla Szpitalnego Sklepu Medycznego” (znak sprawy: Z/63/PN/24) w zakresie zadania nr 7 z uwagi na fakt, że w zakresie powyższych zadań w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
W związku z powyższym obowiązkiem Zamawiającego jest unieważnienie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na ,,dostawy odzieży medycznej i obuwia medycznego oraz sprzętu rehabilitacyjnego dla Szpitalnego Sklepu Medycznego” (znak sprawy: Z/63/PN/24) w zakresie zadania nr 7 na mocy art. 255 pkt 1) Ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 1 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dorosłych, dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania - na terenie Gminy Grudziądz
- Świadczenie usług ochrony mienia Zakładu Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza
- Leasing zwrotny finansowy fabrycznie nowego samochodu ciężarowego marki SCANIA zasilanego paliwem CNG z zabudową śmieciarki TERBERG
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzenia AutoPharm 405, będącego w posiadaniu Zamawiającego na okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy: fartuchów chirurgicznych i ubrań operacyjnych wielokrotnego użytku oraz obuwia na sale operacyjne
- Dostawa obłożeń opatrunkowych i fartuchów chirurgicznych
- Dostawę jednorazowej odzieży medycznej, obłożeń operacyjnych i materiałów higienicznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek oświatowych na terenie Gminy Chmielno
- Dostawa mebli medycznych dla UCK
- Dostawa wyposażenia dla Centrum Zdrowia Psychicznego III
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.