Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00462702/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zaplecza sportowego wraz z przebudową bieżni lekkoatletycznej oraz infrastruktury stadionu sportowego w Łazach przy ul. Wiejskiej. Postępowanie 4
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258865
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Traugutta 15
1.5.2.) Miejscowość: Łazy
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-450
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wirum@lazy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umlazy.finn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ba233c9c-143a-47a3-94f1-f0c2cbece3a71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa zaplecza sportowego wraz z przebudową bieżni lekkoatletycznej oraz infrastruktury stadionu sportowego w Łazach przy ul. Wiejskiej. Postępowanie 42.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba233c9c-143a-47a3-94f1-f0c2cbece3a7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563547
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039305/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa zaplecza sportowego wraz z przebudową bieżni lekkoatletycznej oraz infrastruktury stadionu sportowego w Łazach przy ul. Wiejskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00462702
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WID.271.21.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6071785,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej obejmującej n/w pozycje:1) PROJEKT BUDOWLANY: PRZEBUDOWA BIEŻNI LEKKOATLETYCZNEJ WRAZ Z DRENAŻEM I OŚWIETLENIEM, ORAZ POZOSTAŁYM ZAGOSPODAROWANIEM W OPARCIU O WYTYCZNE DO „PROGRAMU ROZWOJU INFRASTRUKTURY LEKKOATLETYCZNEJ” (Orliki Lekkoatletyczne), REALIZOWANEGO PRZEZ MINISTERSTWO SPORTU I TURYSTYKI - DLA OBIEKTÓW TRENINGOWYCH W WARIANCIE 400M. BUDOWA BUDYNKU ZAPLECZA SPORTOWEGO WRAZ Z WEWNĘTRZNYMI INSTALACJAMI, W TYM WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI GAZOWEJ, BUDOWA TRYBUNY ZEWNĘTRZNEJ, ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY, ORAZ ZEWNĘTRZNEJ
INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ.; TOMY od I do VI – opracowany przez: Pracownia Projektowa gww99, arch. mgr inż. Andrzej Wolański 42-400 Zawiercie, ul. Sienkiewicza 20A, 42-400 Zawiercie, ul. Dojazd 8/25;
2) Rewizja projektu dotycząca budynku – poprawiony opis i poprawione rysunki
3) SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH - Przebudowa ul. Bocznej w miejscowości Wysoka opracowane przez: Pracownia Projektowa gww99, arch. mgr inż. Andrzej Wolański 42-400 Zawiercie, ul. Sienkiewicza 20A, 42-400 Zawiercie, ul. Dojazd 8/25;
4) przedmiary (pomocniczo)
2. Zakres robót:
2.1. Projekt zakłada realizację Programu budowy stadionu lekkoatletycznego, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi wielkości oraz ilości poszczególnych urządzeń sportowych oraz infrastruktury towarzyszącej dla „Wariantu 400”- wariant obiektu sportowego treningowego (bez certyfikacji przez PZLA) z bieżnią okrężną 400m. Zakres zakłada budowę obligatoryjnych elementów programu:
- bieżni okrężnej 4- rzędowej dla dystansu 400m
- bieżni prostej 4- rzędowej dla dystansu 110m
- skoczni do skoku wzwyż o promieniu 15m
- skoczni 2-rzędowej do skoków w dal i trójskoku o łącznej długości 61m (wraz z zeskokiem)
- rzutni do pchnięcia kulą wraz ze strefą rzutu wyznaczonej na nawierzchni trawiastej.
2.2. Wszystkie elementy obligatoryjne obiektu zaprojektowane zostały na syntetycznych nawierzchniach poliuretanowych z przeznaczeniem dla obiektów lekkoatletycznych.
2.3. Dla każdego elementu programu przewidziano wyposażenie w sprzęt sportowy oraz pomocniczy dla przeprowadzania zajęć. Wyposażenie sprzętowe przyjęto zgodnie z wytycznymi Programu.
2.4. Projekt zakłada także realizację fakultatywnych elementów Programu dla „Wariantu 400”, tj:
- budowę budynku zaplecza sportowego – budynek parterowy, z wydzielonymi strefami, połączonymi podcieniem wejściowym: strefę szatniową z pełnymi węzłami sanitarnymi, zapleczem gospodarczo – technicznym; strefą biurową przeznaczoną dla trenerów; strefę sanitariatów ogólnodostępnych wraz z toaletą przystosowaną dla osób niepełnosprawnych.
- infrastruktury towarzyszącej w postaci ogrodzenia, ciągów komunikacji pieszej, oświetlenia oraz przebudowy istniejącego boiska piłkarskiego w niezbędnym zakresie wynikającym z budowy bieżni okrężnej i budynku zaplecza sportowego.
2.5. W ramach planowanej inwestycji projektuje się także wykonanie ściany oporowej z prefabrykowanych elementów żelbetowych w celu wykonania bieżni okrężnej. Projektuje się także modernizację istniejącej widowni. Modernizacja zakłada rozbiórkę istniejących podestów z płyt betonowych i zastąpienie ich trybunami o konstrukcji stalowej dla łącznej pojemności widowni wynoszącej 572 miejsc – ilość obowiązująca (adekwatne poprawki w dokumentacji projektowej zostaną dokonane niezwłocznie).
2.6. UWAGA. Ze względu na konieczność ograniczenia kosztów zadania, Zamawiający rezygnuje z realizacji niektórych elementów zadania, których opis niniejszym zamieszcza. Zmiany dokumentacji projektowej, adekwatnie do n/w ustaleń zostaną dokonane niezwłocznie.
Realizacja nie dotyczy następujących elementów zadania:
1) Rozbiórki i budowy ogrodzenia – obowiązują tylko zapisy w zaktualizowanych przedmiarach;
2) Renowacji drogi dojazdowej do obiektu;
3) Budowa drogi nowoprojektowanej;
4) Rozbiórki budynku;
5) Montaż 4 słupów oświetlenia wraz z oprawami (doprowadzenie instalacji do miejsc posadowienia słupów obowiązuje w zadaniu);
6) Dostawy i montażu elementów małej architektury w postaci: koszy na śmieci zmieszane-segregowane, stojaki na rowery, ławki parkowe, wiata śmieciowa;
7) Usunięcie kontenera stalowego;
8) Przecinanie masztu stalowego;
9) Dostawa i montaż parasoli ogrodowych z podstawą (20 szt);
2.6.1. Zamawiający przedstawia obowiązujące zapisy dotyczące nawierzchni bieżni lekkoatletycznej:
Kolor: ceglasty
WŁAŚCIWOŚCI WYNIKI
1. Wytrzymałość na rozciąganie - N/mm2 (MPa) 0,65 – 1,1
2. Wydłużenie względne przy zerwaniu - % - 70 - 140
3. Amortyzacja wstrząsów, redukcja siły, % (23°C) 36 - 40
4. Odkształcenie pionowe, mm (23°C) 1,5 – 1,7
5. Odporność na ścieranie w aparacie Tabera, g 0,3 - 0,6
6. Opór poślizgu, próba wahadła, ślizgacz CEN, skala C, jednostki PTV
- nawierzchnia sucha 85 - 99
- nawierzchnia mokra 59 - 80
W trakcie realizacji, przed zabudowaniem nawierzchni, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu i Inspektorowi nadzoru do zatwierdzenia następujące dokumenty dotyczące nawierzchni:
- Kompletny raport z badań na zgodność z normą PN-EN 14877:2014-02
wykonanych przez niezależne laboratorium badające nawierzchnie sportowe, potwierdzające wymagane parametry techniczne nawierzchni
- karta techniczna nawierzchni poliuretanowej autoryzowana przez producenta potwierdzająca spełnienie wyspecyfikowanych wymagań technologicznych
- autoryzacja producenta systemu upoważniająca do instalacji konkretnej nawierzchni poliuretanowej na danym zadaniu wraz z potwierdzeniem udzielenia gwarancji (w oryginale)
- aktualny Atest Higieniczny PZH lub dokument równoważnej instytucji z państwa członkowskiego Unii Europejskiej/EFTA, Nie dopuszcza się przedkładania dokumentów pochodzących z innych instytucji lub zakładów naukowych
- Kompletny raport z badań potwierdzający bezpieczeństwo ekologiczne oraz zawartość pierwiastków chemicznych, spełniającą wymagania stosownych norm, wydany przez niezależne laboratorium posiadające akredytację (uprawnienia do prowadzenia takich
badań )
2.6.2. Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu obowiązują wyjaśnienia treści SWZ z poprzedniego postępowania na realizację zamówienia Budowa zaplecza sportowego wraz z przebudową bieżni lekkoatletycznej oraz infrastruktury stadionu sportowego w Łazach przy ul. Wiejskiej. Postępowanie nr 2 i Postępowanie nr 3; WID 271. 7. 2024 i WID.271.17.2024. (Poza pytaniami dotyczącymi samego budynku, ponieważ w niniejszym postępowaniu rewizja projektu dotyczy budynku szatni).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 5923692,78 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres usługi obejmuje organizację, nadzór inwestorski, koordynację i rozliczenie całego procesu inwestycyjnego związanego z realizacją zadania pn. Budowa zaplecza sportowego wraz z przebudową bieżni lekkoatletycznej oraz infrastruktury stadionu sportowego w Łazach przy ul. Wiejskiej.1.1. Roboty budowlane będące przedmiotem nadzoru opisują dokumentacje, które Zamawiający zamieścił na stronie https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-ba233c9c-143a-47a3-94f1-f0c2cbece3a7 www.bip.umlazy.finn.pl - zmówienia publiczne w postępowaniu
na wykonanie robót budowlanych objętych zakresem niniejszego zamówienia.
1.2. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 6 B do SWZ, tj. Projekt umowy
3. Wymagania techniczne i jakościowe dla przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie prawa budowlanego, dokumentacją udostępnioną przez Zamawiającego, projektem budowlanym i wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, wymaganiami zawartymi w decyzjach stanowiących integralną część projektu budowlanego, a także z poszanowaniem przepisów dotyczących ochrony środowiska i utrzymania porządku w gminie.
4. Informacja dotycząca udziału podwykonawców:
1) Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji przedmiotowego zamówienia.
2) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom.
3) Wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, winno nastąpić poprzez określenie jej rodzaju i zakresu. W przypadku braku takiego wskazania Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje przedmiotowe zamówienie sam.
5. Uznaje się, iż złożenie ofert oznacza, że Wykonawcy zapoznali się z wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć na, lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającej z niej umową.
6. Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Zamawiający nie przewiduje zastrzeżenia możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy.
8. Zamawiający informuje, że nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia dotychczasowemu wykonawcy usług, o którym mowa w art. 214 ust.1 pkt.7 ustawy.
9. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a przyszłymi Wykonawcami zamówienia odbywać się będą w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych.
10. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych
15. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495).
Zamawiający nie stawia wymagań ze względu na charakter zamówienia. Zadanie jest realizowane dotyczy jest przez osoby sprawujące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71318000-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
79131000-1 - Usługi w zakresie dokumentów
4.5.5.) Wartość części: 148092,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6488200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7672888,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6488200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KADJA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9492192902
7.3.3) Ulica: Pogorzelska 5
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6488200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE FAKTYCZNE
Do upływu terminu składania ofert , tj. 04.09.2024r., godz. 09:00, Zamawiający nie otrzymał ani jednej oferty przetargowej na zadanie nr 2.
UZASADNIENIE PRAWNE:
Na podstawie art. 255 pkt 1) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w Publicznej Szkole Podstawowej im. Batalionu "Zośka" w Celestynowie
- Wykonanie remontu pomieszczeń szatni w piwnicy budynku szkoły.
- Zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznych w ramach zadania Termomodernizacji budynków Szpitala Kardiologicznego oraz Uzdrowiskowego Szpitala"Olszówka" w Rabce Zdrój
- Robota budowlana polegająca na rozbudowie i przebudowie WOMP CP-L w Lublinie wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu, na potrzeby projektu pn. Creation of
- Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej oraz Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Garwolinie - II etap.
- Budowa budynku biurowego kancelarii leśnictw Drogoradz i Turznica
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.