Og³oszenie z dnia 2024-10-25
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00636017/01 - Wynik z dnia 2024-12-05
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa studni g³êbinowych na terenie Gminy Tyrawa Wo³oska w formule zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA TYRAWA WO£OSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440761
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 175
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tyrawa Wo³oska
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-535
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@tyrawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.tyrawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa studni g³êbinowych na terenie Gminy Tyrawa Wo³oska w formule zaprojektuj i wybuduj
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1f0c3be5-ac2e-45fc-b031-c336d90b71ff
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00563621
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00397069/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 Budowa studni g³êbinowych na terenie Gminy Tyrawa Wo³oska w formule zaprojektuj i wybuduj
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1f0c3be5-ac2e-45fc-b031-c336d90b71ff3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z punktem 8 SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Tyrawa Wo³oska
2 administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@tyrawa.pl
3 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy p.z.p. zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8 posiada Pani/Pan:
9 a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
10 b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± p.z.p oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
11 c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
12 d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
13 nie przys³uguje Pani/Panu:
14 a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
15 b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
16 c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
17 d) gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
18 przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IIiGG.271.11.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. 1 Przedmiotem zamówienia jest kompletne zaprojektowanie i wybudowanie sze¶ciu studni g³êbinowych (z wyposa¿eniem i obudow±) do celów komunalno-bytowych wraz z opracowaniem szczegó³owej dokumentacji i uzyskaniem w imieniu zamawiaj±cego wymaganych uzgodnieñ, opinii, decyzji i pozwoleñ. Studnie musz± mieæ pod³±czenie do sieci elektrycznej i wodno-kanalizacyjnej istniej±cych budynków, zasilanie w przypadku awarii pr±du z sieci, bêdzie siê odbywaæ z przewo¼nego agregatu pr±dotwórczego. Przedmiotowe zamówienie bêdzie realizowane w formule zaprojektuj – wybuduj.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45262220-9 - Wiercenie studni wodnych
71351910-5 - Us³ugi geologiczne
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni
71300000-1 - Us³ugi in¿ynieryjne
71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 16. 1 Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
1) Cena zamówienia (brutto) – waga 60 pkt
Oferta z najni¿sz± cen± otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów tj. 60, pozosta³e oferty otrzymaj± proporcjonaln± ilo¶æ punktów wg nastêpuj±cego wzoru:
60
gdzie:
Pc – ocena punktowa oferty „n” za kryterium „Cena”,
Cmin – najni¿sza cena brutto (ogólna warto¶æ zamówienia) spo¶ród wa¿nych i nie odrzuconych ofert.
Cn – cena brutto oferty badanej.
2) Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady - waga 40 pkt
Do oceny ofert przyjmie siê okresy gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady przedmiotu umowy nie krótsze ni¿ 60 miesiêcy od daty odbioru koñcowego. Kryterium oceniane bêdzie w nastêpuj±cy sposób:
Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi ilo¶æ punktów
Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi na okres 60 miesiêcy 0 pkt
Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi na okres 66 miesiêcy 10 pkt
Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi na okres 72 miesiêcy 20 pkt
Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi na okres 78 miesiêcy 30 pkt
Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi na okres 84 miesiêcy i wiêcej 40 pkt
W przypadku zaoferowania okresu gwarancji jako¶ci i rêkojmi d³u¿szego ni¿ 84 miesi±ce wykonawca otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów tj. 40. W przypadku gdy wykonawca nie uzupe³ni w formularzu oferty miejsca wskazuj±cego proponowany okres udzielenia gwarancji jako¶ci i rêkojmi, Zamawiaj±cy przyjmie ¿e Wykonawca zaproponowa³ najkrótszy termin gwarancji jako¶ci i rêkojmi tj. 60 miesiêcy.
Warto¶æ punktowa (W) przyznana dla ka¿dej oferty to: suma punktów uzyskanych
w kryterium cena – (C), okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi (G) czyli: W= C + G
Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± ocenê koñcow±. Maksymalna ilo¶æ punktów do uzyskania 100.
16.2. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
16.3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia tre¶ci ofert.
16.4. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, której zostanie przyznana najwy¿sza liczba punktów na podstawie ww. kryteriów.
16.5. Wszystkie obliczenia bêd± dokonywane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
16.6. Je¿eli nie mo¿na wybraæ oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê z ni¿sz± cen±.
16.7. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza.
16.8. Je¿eli zostanie z³o¿ona oferta, której wybór prowadzi³by do powstania u zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug, zamawiaj±cy w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i us³ug, który mia³by obowi±zek rozliczyæ zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, sk³adaj±c ofertê, informuje zamawiaj±cego, czy wybór oferty bêdzie prowadziæ do powstania u zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego, w skazuj±c nazwê (rodzaj) towaru lub us³ugi, których dostawa lub ¶wiadczenie bêdzie prowadziæ do jego powstania, oraz ich warto¶æ bez kwoty podatku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
5. 1 O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy niepodlegaj±cy wykluczeniu z powodów, o których mowa w art. 108 ust 1 pkt 1- 6 i art. 109 ust. 1 pkt. 1, 4 - 10 ustawy Pzp. którzy spe³niaj± warunki o których mowa w art. 112 ust 2 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, zwana dalej „ustaw±” – (Dz.U. 2022 poz. 835 z pó¼n. zm.) jak równie¿ nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 5k rozporz±dzenia Rady (UE) Nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z dzia³aniami Rosji destabilizuj±cymi sytuacjê na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1 z pó¼n. zm.) i którzy wyka¿± ich spe³nianie na poziomie wymaganym przez Zamawiaj±cego zgodnie z opisem zamieszczonym w ust. 5.2.5. 2 O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy odstêpuje od wymagania podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w pkt 7.1 pkt 1 SWZ;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy odstêpuje od wymagania podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w pkt 7.1 pkt 1) SWZ.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiaj±cy odstêpuje od wymagania podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w pkt 7.1 pkt 1) SWZ.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
W celu potwierdzenia spe³nienia tego warunku Wykonawca wyka¿e, ¿e:
nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat licz±c wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej jedno zamówienie* polegaj±ce na wykonaniu robót budowlanych oraz dokumentacji projektowej o charakterze i z³o¿ono¶ci to¿samej z przedmiotem zamówienia tj. odwiercenie studni g³êbinowej o ³±cznej warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 60 000,00 - 80 000,00 z³ brutto.
* Przez zamówienie nale¿y rozumieæ jedn± umowê.
Przez zamówienia wykonane nale¿y rozumieæ:
1) zamówienia rozpoczête i zakoñczone w ww. okresie
2) zamówienia zakoñczone w ww. okresie, których rozpoczêcie mog³o nast±piæ wcze¶niej ni¿ w ww. okresie.
5. 3 Zgodnie z art. 118 ust. 1 ustawy Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
5. 4 Ocena spe³niania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w z³o¿onych o¶wiadczeniach. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ w/w warunki Wykonawca spe³ni³.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
9. 1 Wykonawca w terminie do up³ywu terminu sk³adania ofert wniesie wadium w wysoko¶ci:6 000,00 z³ (sze¶æ tysiêcy z³otych 00/100).
9. 2 Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku formach:
1) pieni±dza,
2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo – kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy musi byæ zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego prowadzony przez Bank Gospodarstwa Krajowego nr rachunku: 27 1130 1105 0005 2485 9520 0005
w tytule przelewu nale¿y wpisaæ: „Wadium – Znak sprawy IiiGG.271.11.2024”.
UWAGA:
Wadium wnoszone w pieni±dzu ¶ci¶le z dyspozycj± art. 97 ust. 8 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiaj±cego .
W my¶l art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (t.j. Dz. U z 2023, poz. 2488 ze zm.) polecenie przelewu jest jedn± z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzielon± bankowi dyspozycjê d³u¿nika obci±¿enia jego rachunku okre¶lon± kwot± i uznania t± kwot± rachunku wierzyciela. Oznacza to, ¿e wp³ata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wy¿ej cytowanych artyku³ów.
9.3 Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej albo porêczenia musi w swej tre¶ci zawieraæ informacje o beneficjencie gwarancji lub porêczenia, przedmiocie gwarancji, wysoko¶ci wadium, okresie obowi±zywania nie krótszym ni¿ termin zwi±zania ofert±, informacje o podmiocie sk³adaj±cym ofertê oraz o przypadkach w których gwarancja lub porêczenie jest realizowane czyli kiedy wadium zostaje zatrzymane – art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. Z³o¿ona gwarancja lub porêczenie musi mieæ charakter bezwarunkowy i p³atna na pierwsze ¿±danie. Wadium dla konsorcjum mo¿e byæ wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum.
9.4 W przypadku wnoszenia wadium w innych ni¿ „pieni±dz” formach, wymagane jest za³±czenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji/porêczenia w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub osobistym osób upowa¿nionych do jego wystawienia.
9.5 Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci:
1) up³ywu terminu zwi±zania ofert±;
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia, z wyj±tkiem sytuacji gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
9.6 Zamawiaj±cy, niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
1) który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
2) którego oferta zosta³a odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po uniewa¿nieniu postêpowania, w przypadku gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
zgodnie z SWZ6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z SWZ i projektem umowy (za³. 5 do SWZ)7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-08 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma e-zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-08 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-07
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie ¶rodowiskowego domu samopomocy poprzez rozbiórkê, rozbudowê, przebudowê i adaptacjê budynku mieszcz±cego siê pod adresem Zawoja 35A
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegaj±cych na: Czê¶æ I - Przebudowie ¶ciany frontowej, Czê¶æ II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Remont ³azienki w Dziale ¯ywienia w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Przybudowa sali gimnastycznej w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym MSWiA w Sopocie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi 1274K Proszowice - Koszyce w zakresie 0+000-19+000 km oraz pe³nienie nadzoru autorskiego
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na potrzeby realizacji zadania pn. "Termomodernizacja budynków u¿yteczno¶ci publicznej w Gminie Narew"
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.