eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiasecznoDostawa ¿ywno¶ci do Szko³y Podstawowej im. Mieczys³awa Fogga w Z³otok³osie.



Og³oszenie z dnia 2024-10-25


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa ¿ywno¶ci do Szko³y Podstawowej im. Mieczys³awa Fogga w Z³otok³osie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Urz±d Miasta i Gminy Piaseczno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015891289

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Ko¶ciuszki 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Piaseczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@piaseczno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.piaseczno.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5f9d539a-968e-4842-a628-ba2df8915ef4

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ¿ywno¶ci do Szko³y Podstawowej im. Mieczys³awa Fogga w Z³otok³osie.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5f9d539a-968e-4842-a628-ba2df8915ef4

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00563648

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00453553

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Spr. 81/2024

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy artyku³ów spo¿ywczych, nabia³u i pieczywa do sto³ówki szkolnej w asortymencie i ilo¶ciach podanych w za³±czniku nr 1.
Artyku³y objête tym postêpowaniem musz± spe³niaæ wymagania polskich norm PN lub europejskich norm zharmonizowanych, zgodne z rozporz±dzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016. W sprawie grupy ¶rodków spo¿ywczych przeznaczonych do sprzeda¿y dzieciom
i m³odzie¿y w jednostkach systemu o¶wiaty oraz wymagañ, jakie musz± spe³niaæ ¶rodki spo¿ywcze stosowane w ramach ¿ywienia zbiorowego dzieci i m³odzie¿y w tych jednostkach (Dz.U. z 2016r.poz 1154 z dnia 2016.08.01)
Wykonawca dostarczy produkt ¶wie¿y, I klasy i maj±cy odpowiedni termin przydatno¶ci do spo¿ycia oraz produkt zgodny z opisem w szczegó³owym zestawieniu ilo¶ciowym. Zgodny z zamówieniem jednostkowym, Dostawca nie mo¿e sam pomniejszyæ zamówienia z powodu braków w swoim magazynie.
Artyku³y spo¿ywcze, nabia³ i pieczywo.
Art. spo¿ywcze nieodpowiadaj±ce opisom oraz niespe³niaj±ce norm z w/w ustawy zostan± zwrócone dostawcy a produkt dobrej jako¶ci musi zostaæ dostarczony w danym dniu obiadowym do godziny 8.00 rano.
Wykonawca zrealizuje dostawy art. spo¿ywczych do siedziby zamawiaj±cego w³asnym transportem, na w³asny koszt. ¦rodek transportu musi spe³niaæ obowi±zuj±ce wymogi sanitarne dla przewozu artyku³ów spo¿ywczych. Roz³adunek nastêpuje ze ¶rodka transportu do magazynu zamawiaj±cego znajduj±cego siê przy ulicy Traugutta 10, 05-504 Z³otok³os.
Wykonawca nieodp³atnie u¿yczy pojemników, skrzynek itp. przy ka¿dorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiaj±cego na okres do nastêpnej dostawy. Wszystkie objête zamówieniem produkty dostarczane musz± byæ w odpowiednich opakowaniach oraz skrzynkach (materia³ opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z ¿ywno¶ci±).
Dostawy bêd± realizowane systematycznie w ilo¶ciach i terminach okre¶lonych przez zamawiaj±cego, po uprzednim zg³oszeniu telefonicznym lub osobistym. Zastrzega siê zmiany ilo¶ciowe poszczególnego asortymentu.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 59273,43 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy miêsa i jego przetworów do sto³ówki szkolnej w asortymencie i ilo¶ciach podanych w za³±czniku nr 1.
Artyku³y objête tym postêpowaniem musz± spe³niaæ wymagania polskich norm PN lub europejskich norm zharmonizowanych, zgodne z rozporz±dzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016. W sprawie grupy ¶rodków spo¿ywczych przeznaczonych do sprzeda¿y dzieciom i m³odzie¿y w jednostkach systemu o¶wiaty oraz wymagañ, jakie musz± spe³niaæ ¶rodki spo¿ywcze stosowane w ramach ¿ywienia zbiorowego dzieci i m³odzie¿y w tych jednostkach (Dz.U. z 2016r.poz 1154 z dnia 2016.08.01).

Wykonawca dostarczy produkt ¶wie¿y, I klasy i przebadany, posiadaj±c na to stosowne dokumenty, nigdy niemro¿ony, produkt zgodny z opisem w szczegó³owym zestawieniu ilo¶ciowym. Zgodny z zamówieniem jednostkowym, Dostawca nie mo¿e sam pomniejszyæ zamówienia z powodu braków w swoim magazynie.
Miêso i wyroby miêsne
Miêso i jego przetwory nieodpowiadaj±ce opisom oraz niespe³niaj±ce norm z w/w ustawy zostan± zwrócone dostawcy a produkt dobrej jako¶ci musi zostaæ dostarczony w danym dniu obiadowym do godziny 8.00 rano.

Wykonawca zrealizuje dostawy miêsa i jego wyrobów do siedziby zamawiaj±cego w³asnym transportem, na w³asny koszt. ¦rodek transportu musi spe³niaæ obowi±zuj±ce wymogi sanitarne dla przewozu artyku³ów spo¿ywczych. Roz³adunek nastêpuje ze ¶rodka transportu do magazynu zamawiaj±cego znajduj±cego siê przy ulicy Traugutta 10, 05-504 Z³otok³os.

Wykonawca nieodp³atnie u¿yczy pojemników, skrzynek itp. przy ka¿dorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiaj±cego na okres do nastêpnej dostawy. Wszystkie objête zamówieniem produkty dostarczane musz± byæ w odpowiednich opakowaniach oraz skrzynkach (materia³ opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z ¿ywno¶ci±).

Zamawiaj±cy bêdzie mia³ mo¿liwo¶æ zwrotu nadmiaru miêsa i wyrobów miêsnych
w przypadku nieprzewidzianych odpisów nieobecno¶ci uczniów. Zwrot bêdzie nastêpowa³ danego dnia do godziny 9.00.

Dostawy bêd± realizowane systematycznie w ilo¶ciach i terminach okre¶lonych przez zamawiaj±cego, po uprzednim zg³oszeniu telefonicznym lub osobistym. Zastrzega siê zmiany ilo¶ciowe poszczególnego asortymentu.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 41931,69 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy warzyw i owoców do sto³ówki szkolnej w asortymencie i ilo¶ciach podanych w za³±czniku nr 1.
Artyku³y objête tym postêpowaniem musz± spe³niaæ wymagania polskich norm PN lub europejskich norm zharmonizowanych, zgodne z rozporz±dzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016. W sprawie grupy ¶rodków spo¿ywczych przeznaczonych do sprzeda¿y dzieciom
i m³odzie¿y w jednostkach systemu o¶wiaty oraz wymagañ, jakie musz± spe³niaæ ¶rodki spo¿ywcze stosowane w ramach ¿ywienia zbiorowego dzieci i m³odzie¿y w tych jednostkach(Dz.U.z 2016r.poz 1154 z dnia 2016.08.01)
Wykonawca dostarczy produkt ¶wie¿y, I klasy i maj±cy odpowiedni termin przydatno¶ci do spo¿ycia oraz produkt zgodny z opisem w szczegó³owym zestawieniu ilo¶ciowym. Dostawca nie mo¿e sam pomniejszyæ zamówienia z powodu braków w swoim magazynie.
Warzywa i Owoce i ich przetwory.
Owoce i warzywa zepsute zostan± zwrócone dostawcy i równowa¿nik kilogramowy danego produktu musi zostaæ dostarczony w danym dniu obiadowym do godziny 8.00 rano.
Wykonawca zrealizuje dostawy warzyw i owoców do siedziby zamawiaj±cego w³asnym transportem, na w³asny koszt. ¦rodek transportu musi spe³niaæ obowi±zuj±ce wymogi sanitarne dla przewozu warzyw i owoców. Roz³adunek nastêpuje ze ¶rodka transportu do magazynu zamawiaj±cego znajduj±cego siê przy ulicy Traugutta 10, 05-504 Z³otok³os.
Wykonawca nieodp³atnie u¿yczy pojemników, skrzynek itp. przy ka¿dorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiaj±cego na okres do nastêpnej dostawy. Wszystkie objête zamówieniem produkty dostarczane musz± byæ w odpowiednich opakowaniach oraz skrzynkach (materia³ opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z ¿ywno¶ci±).
Dostawy bêd± realizowane systematycznie w ilo¶ciach i terminach okre¶lonych przez zamawiaj±cego, po uprzednim zg³oszeniu telefonicznym lub osobistym. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany ilo¶ci poszczególnego asortymentu.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 26122,00 PLN

Czê¶æ 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy wyroby garma¿eryjne do sto³ówki szkolnej w asortymencie i ilo¶ciach podanych w za³±czniku nr 1.
Artyku³y objête tym postêpowaniem musz± spe³niaæ wymagania polskich norm PN lub europejskich norm zharmonizowanych, zgodne z rozporz±dzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016. W sprawie grupy ¶rodków spo¿ywczych przeznaczonych do sprzeda¿y dzieciom i m³odzie¿y w jednostkach systemu o¶wiaty oraz wymagañ, jakie musz± spe³niaæ ¶rodki spo¿ywcze stosowane w ramach ¿ywienia zbiorowego dzieci i m³odzie¿y w tych jednostkach (Dz.U.z 2016r.poz 1154 z dnia 2016.08.01).
Wykonawca dostarczy produkt ¶wie¿y, I klasy i maj±cy odpowiedni termin przydatno¶ci do spo¿ycia oraz produkt zgodny z opisem w szczegó³owym zestawieniu ilo¶ciowym
i jako¶ciowym. Dostawca nie mo¿e sam pomniejszyæ zamówienia z powodu braków w swoim magazynie.
Wyroby garma¿eryjne.
Wyroby garma¿eryjne nieodpowiadaj±ce opisom oraz niespe³niaj±ce norm z w/w ustawy zostan± zwrócone dostawcy a produkt dobrej jako¶ci musi zostaæ dostarczony w danym dniu obiadowym do godziny 8.00 rano.
Wykonawca zrealizuje dostawy wyrobów garma¿eryjnych do siedziby zamawiaj±cego w³asnym transportem, na w³asny koszt. ¦rodek transportu musi spe³niaæ obowi±zuj±ce wymogi sanitarne dla przewozu artyku³ów spo¿ywczych. Roz³adunek nastêpuje ze ¶rodka transportu do magazynu zamawiaj±cego znajduj±cego siê przy ulicy Traugutta 10, 05-504 Z³otok³os.
Wykonawca nieodp³atnie u¿yczy pojemników, skrzynek itp. przy ka¿dorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiaj±cego na okres do nastêpnej dostawy. Wszystkie objête zamówieniem produkty dostarczane musz± byæ w odpowiednich opakowaniach oraz skrzynkach (materia³ opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z ¿ywno¶ci±).
Dostawy bêd± realizowane systematycznie w ilo¶ciach i terminach okre¶lonych przez zamawiaj±cego, po uprzednim zg³oszeniu telefonicznym lub osobistym. Zastrzega siê zmiany ilo¶ciowe poszczególnego asortymentu.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 29395,95 PLN

Czê¶æ 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy mro¿onek do sto³ówki szkolnej w asortymencie i ilo¶ciach podanych w za³±czniku nr 1.
Artyku³y objête tym postêpowaniem musz± spe³niaæ wymagania polskich norm PN lub europejskich norm zharmonizowanych, zgodne z rozporz±dzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016. W sprawie grupy ¶rodków spo¿ywczych przeznaczonych do sprzeda¿y dzieciom
i m³odzie¿y w jednostkach systemu o¶wiaty oraz wymagañ, jakie musz± spe³niaæ ¶rodki spo¿ywcze stosowane w ramach ¿ywienia zbiorowego dzieci i m³odzie¿y w tych jednostkach (Dz U.z 2016r.poz 1154 z dnia 2016.08.01).
Wykonawca dostarczy produkt I klasy i maj±cy odpowiedni termin przydatno¶ci do spo¿ycia. Nie odmro¿ony oraz produkt zgodny z opisem w szczegó³owym w zestawieniu ilo¶ciowym
i jako¶ciowym. Zgodny z zamówieniem jednostkowym, Dostawca nie mo¿e sam pomniejszyæ zamówienia z powodu braków w swoim magazynie.
Artyku³y mro¿one: ryby, warzywa i owoce.
Ryby i inne mro¿onki nieodpowiadaj±ce opisom oraz niespe³niaj±ce norm z w/w ustawy zostan± zwrócone dostawcy, a produkt dobrej jako¶ci musi zostaæ dostarczony w danym dniu obiadowym do godziny 8.00 rano.
Wykonawca zrealizuje dostawy art. mro¿onych do siedziby zamawiaj±cego w³asnym transportem, na w³asny koszt. ¦rodek transportu musi spe³niaæ obowi±zuj±ce wymogi sanitarne dla przewozu artyku³ów spo¿ywczych. Roz³adunek nastêpuje ze ¶rodka transportu do magazynu zamawiaj±cego znajduj±cego siê przy ulicy Traugutta 10, 05-504 Z³otok³os.
Wykonawca nieodp³atnie u¿yczy pojemników, skrzynek itp. przy ka¿dorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiaj±cego na okres do nastêpnej dostawy. Wszystkie objête zamówieniem produkty dostarczane musz± byæ w odpowiednich opakowaniach oraz skrzynkach (materia³ opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z ¿ywno¶ci±).
Dostawy bêd± realizowane systematycznie w ilo¶ciach i terminach okre¶lonych przez zamawiaj±cego, po uprzednim zg³oszeniu telefonicznym lub osobistym. Zastrzega siê zmiany ilo¶ciowe poszczególnego asortymentu.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 31903,09 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 59595,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 61997,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59959,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa "Dagr-Bis' Spó³ka jawna Grzegorz Hajczuk, Dariusz Nowacki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011319948

7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 13

7.3.4) Miejscowo¶æ: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 59595,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-10-01 do 2024-12-31

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 35915,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 43272,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35915,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUBUN ZAK£AD ROZBIORU I PRZETWÓRSTWA MIÊSA J.MIODUSZEWSKA-BUCZEK, R. SURA£A SP.J

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011705901

7.3.3) Ulica: Wincentów 55

7.3.4) Miejscowo¶æ: Wincentów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-530

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 35915,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-10-01 do 2024-12-31

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 33270,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 33270,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33270,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIÊBIORSTWO US£UGOWO HANDLOWE MARCIN SELIGA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140528155

7.3.3) Ulica: Go¶ciniec 56

7.3.4) Miejscowo¶æ: Przybyszew

7.3.5) Kod pocztowy: 26-803

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 33270,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-10-01 do 2024-12-31

Czê¶æ 4

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 35577,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 35577,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35577,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Galeria Smaków Ewa Joanna Saturska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013215897

7.3.3) Ulica: ul. Wincentego Witosa 56A

7.3.4) Miejscowo¶æ: S³opsk

7.3.5) Kod pocztowy: 07-230

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 35577,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-10-01 do 2024-12-31

Czê¶æ 5

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

Postêpowanie w zakresie czê¶ci V podlega uniewa¿nieniu na podstawie art. 255 pkt. 2) ustawy Prawo zamówieñ publicznych, poniewa¿ wszystkie z³o¿one oferty podlega³y odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.