Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00497200/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ciągu pieszo-rowerowego przy ul. Miechowickiej w Inowrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 52 35 55 250
1.5.8.) Numer faksu: 52 35 55 233
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ciągu pieszo-rowerowego przy ul. Miechowickiej w Inowrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb9953eb-dcc3-4330-b5b9-2e39a88db084
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563663
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00206099/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Przebudowa ciągu pieszo-rowerowego przy ul. Miechowickiej w Inowrcławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497200
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.36.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ciągu pieszo-rowerowego przy ul. Miechowickiej w Inowrocławiu, zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz przedmiarem robót.
2. Zakres robót obejmuje:
1) wykonanie robót rozbiórkowych i ziemnych;
2) przebudowę ciągu pieszo-rowerowego na długości 732,5 m – nawierzchnia bitumiczna, ograniczenie obrzeżami betonowymi, częściowa wymiana krawężników i oporników na długości ok. 456m;
3) przebudowę dwóch przejść dla pieszych;
4) przebudowę wyjazdu z terenu szpitala ( nawierzchnia bitumiczna, ograniczona krawężnikami)
5) przebudowę istniejącej bramy z napędem;
6) przebudowę dwóch studni teletechnicznych wraz z likwidacją słupa;
7) budowę zatoki autobusowej o nawierzchni z kostki betonowej;
8) budowę ogrodzenia panelowego na długości ok. 57m wraz z nową bramą;
9) rekultywację terenów zielonych;
10) oznakowanie drogowe ( czasowe i stałe).
3. Do obowiązków wykonawcy należy:
1) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu do akceptacji pisemnego harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji robót. W harmonogramie należy podać zakres i terminy planowanych ograniczeń w ruchu drogowym;
2) zgłoszenie rozpoczęcia robót gestorom uzbrojenia podziemnego;
3) wyznaczenie osoby (kierownika budowy lub innego przedstawiciela wykonawcy
koordynującego roboty) do załatwiania spraw związanych z prowadzeniem robót, kontaktów z gestorami sieci, zarządcami dróg, wprowadzeniem i utrzymaniem organizacji ruchu;
4) zapewnienie w trakcie robót możliwości obsługi komunikacyjnej przyległego terenu wraz ze Szpitalem Powiatowym konieczne przerwy w dojazdach należy uzgodnić z zainteresowanymi podmiotami;
5) prowadzenie robót ziemnych w rejonie rozmieszczenia urządzeń obcych po zgłoszeniu ich gestorom oraz zarządcom terenów przyległych nieruchomości (zgodnie z warunkami uzgodnień), w razie potrzeby prowadzenie odpłatnego nadzoru przez odpowiednie służby;
6) oznakowanie i zabezpieczenie robót;
7) pełna obsługa geodezyjna wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiące integralną część niniejszej SWZ. Przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym - przed złożeniem oferty wszystkie ilości należy zweryfikować na podstawie dokumentacji projektowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 916680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1292370,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 916680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polbud Polak sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5571701744
7.3.3) Ulica: Padniewo 65
7.3.4) Miejscowość: Padniewo 65
7.3.5) Kod pocztowy: 88-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 916680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-23INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Wykonanie usług w zakresie montażu i utrzymania elementów oświetlenia świątecznego na terenie Miasta Inowrocławia wraz z ich przechowaniem
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Inowrocławiu na lata 2025 i 2026
- "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu inowrocławskiego w sezonie 2024/2025"
- Dostawa wraz z montażem paneli fotowoltaicznych pod nazwą "Budowa instalacji fotowoltaicznej dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu"
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych myszek ergonomicznych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Inowrocławiu
- Zakup ultrasonografu wraz z wyposażeniem dla Poradni Urologicznej Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu.
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 107180L w miejscowości Osowa.
- Budowa Nadnoteckiego Parku Rowerowego w Nakle nad Notecią
- Remont drogi gminnej w miejscowości Poraj - ul. Nadrzeczna
- REMONT DROGI GMINNEJ W UL. KORCZAKA W MYSZKOWIE
- Przebudowa dróg powiatowych polegająca na budowie chodnika wraz z wyniesionym przejściem dla pieszych w m. Łęg Tarnowski oraz chodnika w m. Bobrowniki Wielkie
- Ulepszenie nawierzchni chodnika w miejscowości Koszkowo
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.