Og³oszenie z dnia 2023-12-20
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00015056/01 - Wynik z dnia 2024-01-07
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
RIR.271.37.2023.CC Dostawy paliw dla Gminy Gruta i jednostek podleg³ych w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA GRUTA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118632
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Gruta 244
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gruta
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-330
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudzi±dzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gruta.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.gruta.akcessnet.net
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
RIR.271.37.2023.CC Dostawy paliw dla Gminy Gruta i jednostek podleg³ych w roku 2024
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ba6c6a22-9f19-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00563669
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00056509/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.5 Dostawa - paliwa dla bazy transportowej i zaplecza technicznego Gminy Gruta w 2024 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ba6c6a22-9f19-11ee-953e-c2ea26915e213.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz przetargi@gruta.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e- Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
4. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
6. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
7. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
8. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a.) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b.) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
9. Wykaz poszczególnych dokumentów i o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu oraz ich forma, sposób sporz±dzania i przekazywania zosta³y okre¶lone przez Zamawiaj±cego w rozdz. XVI i XVII.
10. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. 2022.1233.) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
11. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”) lub za pomoc± mejla: przetargi@gruta.pl
12. Pozosta³e zapisy w SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. l i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Wójt Gminy Gruta, Gruta 244, 86-330 Gruta, adres e-mail: gruta@gruta.pl , tel. 56 4683 121.
2. Administrator powo³a³ Inspektora Ochrony Danych (IOD). Z IOD mo¿na kontaktowaæ siê poprzez wys³anie wiadomo¶ci elektronicznej na adres e-mail: iodo@gruta.pl .
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art.6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego RIR.271.37.2023.CC na zamówienie pn.: Dostawy paliw dla Gminy Gruta i jednostek podleg³ych w roku 2024 prowadzonego przez Gminê Gruta
Dostawa - paliwa dla bazy transportowej i zaplecza technicznego Gminy Gruta w 2024 r.
prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
3 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
4. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp.
5. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
6. Posiada Pani/Pan prawo dostêpu do danych osobowych, które Pani±/Pana dotycz±, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, prawo ¿±dania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
7. W przypadku gdy uzna Pan/Pani, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
8. nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIR.271.37.2023.CC
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
amówienie obejmuje: Dostawê paliw p³ynnych na potrzeby Urzêdu Gminy w Grucie (obejmuje zakupy czê¶ciowe - tankowanie samochodów oraz sprzêtu silnikowego). Szacunkowa ilo¶æ paliw wynosi:
Olej Napêdowy: 35.229 l.
Benzyna 95: 4.179 l
1) przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, bezgotówkowa sprzeda¿ oleju napêdowego oraz benzyny Pb 95 do pojazdów i sprzêtu silnikowego Urzêdu Gminy w Grucie i jednostek podleg³ych;
2) sprzeda¿ paliw prowadzona bêdzie na stacji paliw Wykonawcy, posadowionej w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 2 km od siedziby Zamawiaj±cego;
3) paliwo bêdzie sprzedane wy³±cznie osobom upowa¿nionym przez Urz±d Gminy do zaopatrywania w paliwo pojazdów i sprzêtów spalinowych nale¿±cych do Gminy Gruta (wykaz osób stanowi±cy za³±cznik do umowy zostanie przekazany Wykonawcy w dniu podpisania umowy);
4) w okresie obowi±zywania umowy Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych b±d¼ wiêkszych ilo¶ci paliwa ni¿ szacunkowe ilo¶ci podane w SWZ, co nie jest odst±pieniem od umowy nawet w czê¶ci i nie powoduje ¿adnych roszczeñ Wykonawcy;
5) zakup paliwa dokonywany bêdzie zgodnie z kalkulacj± z³o¿on± przez Wykonawcê – z uwzglêdnieniem sta³ych podanych upustów w formularzu ofertowym.
6) oferowane paliwo musi odpowiadaæ wymaganiom jako¶ciowym wg Rozporz±dzenia Ministra Gospodarki z tj. z dnia 21 czerwca 2023 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz.U.2023.1314) oraz Wymaganiom wg Rozporz±dzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 pa¼dziernika 2015 r. w sprawie metod badania jako¶ci paliw ciek³ych (Dz.U.2017.247);
7) w przypadku zmiany obowi±zuj±cych norm jako¶ciowych w trakcie trwania umowy Wykonawca dostosuje jako¶æ paliw do nowych norm;
8) stacja paliw bêdzie czynna co najmniej w dni robocze w godzinach od godz. 7.00 do godz. 16.00.
9) Dostawca zobowi±zany jest do prowadzenia i przekazania comiesiêcznego rejestru wystawionych faktur z szczegó³owym wykazem tankowañ, który zawieraæ bêdzie: datê pobrania paliwa, nr rejestracyjny pojazdu - rodzaj sprzêtu, ilo¶æ pobranego paliwa; imiê i nazwisko osoby pobieraj±cej paliwo.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne ¼ród³a energii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zgodnie z bie¿±cym zapotrzebowaniem w danym roku bud¿etowym.4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: czas wykonania dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Dostawa - paliwa dla bazy transportowej i zaplecza technicznego Gminy Gruta w 2024 r.1) Wykonawca wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie: 3 dostawy ka¿da po minimum
a) ON ka¿da po minimum 20.000 dm3 (litrów).
b) Benzyna 95 ka¿da po minimum 2.000 dm3 (litrów).
2) Wykonawca posiada punkt/stacjê sprzeda¿y paliw, posadowiony nie dalej ni¿ 2 km od siedziby Zamawiaj±cego, czynny w dni robocze w godzinach od godz. 7.00 do godz. 16.00 w trakcie realizacji umowy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z zapisem w SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z zapisem w SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zgodnie z zapisem w SWZ.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Zgodnie z zapisem w SWZ.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Zgodnie z zapisem w SWZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci:Dostawa - paliwa dla bazy transportowej i zaplecza technicznego Gminy Gruta w 2024 r. – 3.000,00 z³
Sposób wniesienia wadium opisany jest w SWZ
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisem w SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-28 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-28 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-26
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby cz³onków spó³dzielni energetycznej Biodar w Ustroniu Morskim na lata 2025- 2026'
- Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Milówka
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby Urzêdu Gminy Szczytno oraz placówek o¶wiatowych z terenu Gminy Szczytno
- Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Gilowice
- Dostawa energii elektrycznej dla Gminy £odygowice w 2025r.
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
wiêcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne ¼ród³a energii »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.