Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00485083/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
- 2024/BZP 00534473/01 - Wynik z dnia 2024-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana źródeł ciepła w budynkach administrowanych przez
Nadleśnictwo Osusznica – II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO OSUSZNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770528294
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3
1.5.2.) Miejscowość: Osusznica
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-130
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osusznica@szczecinek.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-osusznica
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e625ee9-a7a2-4cf6-82a9-313c3693bf441.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana źródeł ciepła w budynkach administrowanych przezNadleśnictwo Osusznica – II postępowanie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e625ee9-a7a2-4cf6-82a9-313c3693bf44
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563671
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068642/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Wymiana kotłów grzewsczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00485083
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NN2.270.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie 1 Wymiana istniejącego kotła na kocioł na drewno kawałkowe o mocy nominalnej do 25 kW w budynku leśniczówki Masłowice (nr inw. 165/000062).Zakres robót uwzględnia demontaż istniejącego kotła c.o., dostawę, wniesienie
i montaż nowego kotła oraz nowych niezbędnych urządzeń towarzyszących, dostosowanie połączeń do istniejących w
kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia oraz wymianę elementów instalacji hydraulicznej
wskazanych w projekcie, wykonanie próby z dokonaniem regulacji instalacji c.o. oraz przeszkolenia osób obsługujących
piec, przeglądy urządzeń w okresie gwarancyjnym, a także przywrócenie (odtworzenie) do stanu pierwotnego wszelkich
naruszonych powierzchni, elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych bądź naruszonych podczas
prac montażowych. W zakresie obowiązków Wykonawcy jest również utylizacja starego kotła wraz z całym zbędnym
wyposażeniem oraz zdemontowanymi elementami instalacji (należy dostarczyć zamawiającemu przy odbiorze końcowymkartę
przekazania odpadu BDO, zaś w cenie oferty uwzględnić uzyskany przez Wykonawcę przychód ze sprzedaży złomu).
Zaprojektowano kotły klasy 5 (wg. PN-EN 303:5-2012 lub równoważne) spełniające wymagania dyrektywy Ecodesign,
opalane drewnem kawałkowym o klasie efektywności energetycznej A+, o mocy nominalnej do 25 kW (szacunkowe
zapotrzebowanie na ciepło wynosi 19 kW).
Ze względu na technologię kotłowni przewidującą magazyny ciepła w postaci zbiorników buforowych zaleca się żeby moc
nominalna urządzeń grzewczych była zbliżona do wartości 25 kW, lecz nie mniej niż szacunkowe zapotrzebowanie na
ciepło.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie: Sośnica 2, 77-133 Tuchomie, dz. nr 12/6 obr. Masłowice Tuchomskie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 46997,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Zadanie 2 Wymiana istniejącego kotła na kocioł na drewno kawałkowe o mocy nominalnej do 25 kW w budynkuleśniczówki Prądzona (nr inw. 110/001147).
Zakres robót uwzględnia demontaż istniejącego kotła c.o., dostawę, wniesienie
i montaż nowego kotła oraz nowych niezbędnych urządzeń towarzyszących, dostosowanie połączeń do istniejących w
kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia oraz wymianę elementów instalacji hydraulicznej
wskazanych w projekcie, wykonanie zsypu, wykonanie próby z dokonaniem regulacji instalacji c.o. oraz przeszkolenia osób
obsługujących piec, przeglądy urządzeń w okresie gwarancyjnym, a także przywrócenie (odtworzenie) do stanu pierwotnego
wszelkich naruszonych powierzchni, elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych bądź naruszonych
podczas prac montażowych. W zakresie obowiązków Wykonawcy jest również utylizacja starego kotła wraz z całym
zbędnym wyposażeniem oraz zdemontowanymi elementami instalacji (należy dostarczyć zamawiającemu przy odbiorze
końcowym- kartę przekazania odpadu BDO, zaś w cenie oferty uwzględnić uzyskany przez Wykonawcę przychód ze sprzedaży złomu).
Zaprojektowano kotły klasy 5 (wg. PN-EN 303:5-2012 lub równoważne) spełniające wymagania dyrektywy Ecodesign,
opalane drewnem kawałkowym o klasie efektywności energetycznej A+, o mocy nominalnej do 25 kW (szacunkowe
zapotrzebowanie na ciepło wynosi 18,9 kW).
Ze względu na technologię kotłowni przewidującą magazyny ciepła w postaci zbiorników buforowych zaleca się żeby moc
nominalna urządzeń grzewczych była zbliżona do wartości 25 kW, lecz nie mniej niż szacunkowe zapotrzebowanie na
ciepło.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie: Prądzona 28A, 77-130 Lipnica, dz. nr 109/1 obr. Prądzona.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
4.5.5.) Wartość części: 47777,21 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Zadanie 3 Wymiana istniejącego kotła na kocioł na drewno kawałkowe o mocy nominalnej do 25 kW w budynkuleśniczówki Żychce (nr inw. 165/000043)
Zakres robót uwzględnia demontaż istniejącego kotła c.o., dostawę, wniesienie
i montaż nowego kotła oraz nowych niezbędnych urządzeń towarzyszących, dostosowanie połączeń do istniejących w
kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia oraz wymianę elementów instalacji hydraulicznej
wskazanych w projekcie, wykonanie próby z dokonaniem regulacji instalacji c.o. oraz przeszkolenia osób obsługujących
piec, przeglądy urządzeń w okresie gwarancyjnym, a także przywrócenie (odtworzenie) do stanu pierwotnego wszelkich
naruszonych powierzchni, elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych bądź naruszonych podczas
prac montażowych. W zakresie obowiązków Wykonawcy jest również utylizacja starego kotła wraz z całym zbędnym
wyposażeniem oraz zdemontowanymi elementami instalacji (należy dostarczyć zamawiającemu przy odbiorze końcowymkartę
przekazania odpadu BDO, zaś w cenie oferty uwzględnić uzyskany przez Wykonawcę przychód ze sprzedaży złomu).
Zaprojektowano kotły klasy 5 (wg. PN-EN 303:5-2012 lub równoważne) spełniające wymagania dyrektywy Ecodesign,
opalane drewnem kawałkowym o klasie efektywności energetycznej A+, o mocy nominalnej do 25 kW (szacunkowe
zapotrzebowanie na ciepło wynosi 22,8 kW).
Ze względu na technologię kotłowni przewidującą magazyny ciepła w postaci zbiorników buforowych zaleca się żeby moc
nominalna urządzeń grzewczych była zbliżona do wartości 25 kW, lecz nie mniej niż szacunkowe zapotrzebowanie na
ciepło.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie: Żychckie Osady 30, 89-607 Konarzyny, dz. nr 2408/6 obr. Zielona Huta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 42154,44 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. Zadanie 4 Wymiana istniejącego kotła na kocioł na drewno kawałkowe o mocy nominalnej do 25 kW w budynkuleśniczówki Sierżno (nr inw 165/000069).
Zakres robót uwzględnia demontaż istniejącego kotła c.o., dostawę, wniesienie
i montaż nowego kotła oraz nowych niezbędnych urządzeń towarzyszących, dostosowanie połączeń do istniejących w
kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia oraz wymianę elementów instalacji hydraulicznej
wskazanych w projekcie, wykonanie próby z dokonaniem regulacji instalacji c.o. oraz przeszkolenia osób obsługujących
piec, przeglądy urządzeń w okresie gwarancyjnym, a także przywrócenie (odtworzenie) do stanu pierwotnego wszelkich
naruszonych powierzchni, elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych bądź naruszonych podczas
prac montażowych. W zakresie obowiązków Wykonawcy jest również utylizacja starego kotła wraz z całym zbędnym
wyposażeniem oraz zdemontowanymi elementami instalacji (należy dostarczyć zamawiającemu przy odbiorze końcowymkartę
przekazania odpadu BDO, zaś w cenie oferty uwzględnić uzyskany przez Wykonawcę przychód ze sprzedaży złomu).
Zaprojektowano kotły klasy 5 (wg. PN-EN 303:5-2012 lub równoważne) spełniające wymagania dyrektywy Ecodesign,
opalane drewnem kawałkowym o klasie efektywności energetycznej A+, o mocy nominalnej do 25 kW (szacunkowe
zapotrzebowanie na ciepło wynosi 22,5 kW).
Ze względu na technologię kotłowni przewidującą magazyny ciepła w postaci zbiorników buforowych zaleca się żeby moc
nominalna urządzeń grzewczych była zbliżona do wartości 25 kW, lecz nie mniej niż szacunkowe zapotrzebowanie na
ciepło.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie: Pyszno 1, 77-100 Bytów, dz. nr 95/1 obr. Sierżno.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
4.5.5.) Wartość części: 43736,20 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5. Zadanie 5 Wymiana istniejącego kotła na kocioł na drewno kawałkowe o mocy nominalnej do 25 kW w budynku osadyKiedrowice (nr inw. 165/000009)
Zakres robót uwzględnia demontaż istniejącego kotła c.o., dostawę, wniesienie
i montaż nowego kotła oraz nowych niezbędnych urządzeń towarzyszących, dostosowanie połączeń do istniejących w
kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia oraz wymianę elementów instalacji hydraulicznej
wskazanych w projekcie, wykonanie próby z dokonaniem regulacji instalacji c.o. oraz przeszkolenia osób obsługujących
piec, przeglądy urządzeń w okresie gwarancyjnym, a także przywrócenie (odtworzenie) do stanu pierwotnego wszelkich
naruszonych powierzchni, elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych bądź naruszonych podczas
prac montażowych. W zakresie obowiązków Wykonawcy jest również utylizacja starego kotła wraz z całym zbędnym
wyposażeniem oraz zdemontowanymi elementami instalacji (należy dostarczyć zamawiającemu przy odbiorze końcowymkartę
przekazania odpadu BDO, zaś w cenie oferty uwzględnić uzyskany przez Wykonawcę przychód ze sprzedaży złomu).
Zaprojektowano kotły klasy 5 (wg. PN-EN 303:5-2012 lub równoważne) spełniające wymagania dyrektywy Ecodesign,
opalane drewnem kawałkowym o klasie efektywności energetycznej A+, o mocy nominalnej do 25 kW (szacunkowe
zapotrzebowanie na ciepło wynosi 23,4 kW).
Ze względu na technologię kotłowni przewidującą magazyny ciepła w postaci zbiorników buforowych zaleca się żeby moc
nominalna urządzeń grzewczych była zbliżona do wartości 25 kW, lecz nie mniej niż szacunkowe zapotrzebowanie na
ciepło.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie: Kiedrowice 32, 77-130 Lipnica , dz. nr 158/2 obr. Kiedrowice.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 49282,92 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: E&M MARCIN MALISZEWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421524147
7.3.3) Ulica: Nieczulice 17
7.3.4) Miejscowość: Bytów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: E&M MARCIN MALISZEWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421524147
7.3.3) Ulica: Nieczulice 17
7.3.4) Miejscowość: Bytów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: E&M MARCIN MALISZEWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421524147
7.3.3) Ulica: Nieczulice 17
7.3.4) Miejscowość: Bytów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa warunków BHP pracowników kuchni Domu Pomocy Społecznej w Babicy poprzez wymianę wentylacji i urządzeń
- Utworzenie 64 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029- edycja 5 w Żłobku Samorządowym w Kawęczynie
- ,,Remont pomieszczeń pomocniczych w internacie oraz sali nr 5 w szkole"
- "Modernizacja i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego (SOR) oraz Pracowni Endoskopii Szpitala Ogólnego im. dr Witolda Ginela w Grajewie"
- 872/2024 - Remont pustostanu w budynku mieszkalnym przy ul. Skokowej 8 m 4 w Warszawie.
- "Dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej w Kiwitach do potrzeb osób z niepełnosprawnościami."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.