eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OsusznicaWymiana źródeł ciepła w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Osusznica - II postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2024-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana źródeł ciepła w budynkach administrowanych przez
Nadleśnictwo Osusznica – II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO OSUSZNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770528294

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3

1.5.2.) Miejscowość: Osusznica

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-130

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osusznica@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-osusznica

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e625ee9-a7a2-4cf6-82a9-313c3693bf44

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana źródeł ciepła w budynkach administrowanych przez
Nadleśnictwo Osusznica – II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e625ee9-a7a2-4cf6-82a9-313c3693bf44

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563671

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068642/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Wymiana kotłów grzewsczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00485083

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NN2.270.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie 1 Wymiana istniejącego kotła na kocioł na drewno kawałkowe o mocy nominalnej do 25 kW w budynku leśniczówki Masłowice (nr inw. 165/000062).
Zakres robót uwzględnia demontaż istniejącego kotła c.o., dostawę, wniesienie
i montaż nowego kotła oraz nowych niezbędnych urządzeń towarzyszących, dostosowanie połączeń do istniejących w
kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia oraz wymianę elementów instalacji hydraulicznej
wskazanych w projekcie, wykonanie próby z dokonaniem regulacji instalacji c.o. oraz przeszkolenia osób obsługujących
piec, przeglądy urządzeń w okresie gwarancyjnym, a także przywrócenie (odtworzenie) do stanu pierwotnego wszelkich
naruszonych powierzchni, elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych bądź naruszonych podczas
prac montażowych. W zakresie obowiązków Wykonawcy jest również utylizacja starego kotła wraz z całym zbędnym
wyposażeniem oraz zdemontowanymi elementami instalacji (należy dostarczyć zamawiającemu przy odbiorze końcowymkartę
przekazania odpadu BDO, zaś w cenie oferty uwzględnić uzyskany przez Wykonawcę przychód ze sprzedaży złomu).
Zaprojektowano kotły klasy 5 (wg. PN-EN 303:5-2012 lub równoważne) spełniające wymagania dyrektywy Ecodesign,
opalane drewnem kawałkowym o klasie efektywności energetycznej A+, o mocy nominalnej do 25 kW (szacunkowe
zapotrzebowanie na ciepło wynosi 19 kW).
Ze względu na technologię kotłowni przewidującą magazyny ciepła w postaci zbiorników buforowych zaleca się żeby moc
nominalna urządzeń grzewczych była zbliżona do wartości 25 kW, lecz nie mniej niż szacunkowe zapotrzebowanie na
ciepło.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie: Sośnica 2, 77-133 Tuchomie, dz. nr 12/6 obr. Masłowice Tuchomskie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 46997,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Zadanie 2 Wymiana istniejącego kotła na kocioł na drewno kawałkowe o mocy nominalnej do 25 kW w budynku
leśniczówki Prądzona (nr inw. 110/001147).
Zakres robót uwzględnia demontaż istniejącego kotła c.o., dostawę, wniesienie
i montaż nowego kotła oraz nowych niezbędnych urządzeń towarzyszących, dostosowanie połączeń do istniejących w
kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia oraz wymianę elementów instalacji hydraulicznej
wskazanych w projekcie, wykonanie zsypu, wykonanie próby z dokonaniem regulacji instalacji c.o. oraz przeszkolenia osób
obsługujących piec, przeglądy urządzeń w okresie gwarancyjnym, a także przywrócenie (odtworzenie) do stanu pierwotnego
wszelkich naruszonych powierzchni, elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych bądź naruszonych
podczas prac montażowych. W zakresie obowiązków Wykonawcy jest również utylizacja starego kotła wraz z całym
zbędnym wyposażeniem oraz zdemontowanymi elementami instalacji (należy dostarczyć zamawiającemu przy odbiorze
końcowym- kartę przekazania odpadu BDO, zaś w cenie oferty uwzględnić uzyskany przez Wykonawcę przychód ze sprzedaży złomu).
Zaprojektowano kotły klasy 5 (wg. PN-EN 303:5-2012 lub równoważne) spełniające wymagania dyrektywy Ecodesign,
opalane drewnem kawałkowym o klasie efektywności energetycznej A+, o mocy nominalnej do 25 kW (szacunkowe
zapotrzebowanie na ciepło wynosi 18,9 kW).
Ze względu na technologię kotłowni przewidującą magazyny ciepła w postaci zbiorników buforowych zaleca się żeby moc
nominalna urządzeń grzewczych była zbliżona do wartości 25 kW, lecz nie mniej niż szacunkowe zapotrzebowanie na
ciepło.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie: Prądzona 28A, 77-130 Lipnica, dz. nr 109/1 obr. Prądzona.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

4.5.5.) Wartość części: 47777,21 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Zadanie 3 Wymiana istniejącego kotła na kocioł na drewno kawałkowe o mocy nominalnej do 25 kW w budynku
leśniczówki Żychce (nr inw. 165/000043)
Zakres robót uwzględnia demontaż istniejącego kotła c.o., dostawę, wniesienie
i montaż nowego kotła oraz nowych niezbędnych urządzeń towarzyszących, dostosowanie połączeń do istniejących w
kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia oraz wymianę elementów instalacji hydraulicznej
wskazanych w projekcie, wykonanie próby z dokonaniem regulacji instalacji c.o. oraz przeszkolenia osób obsługujących
piec, przeglądy urządzeń w okresie gwarancyjnym, a także przywrócenie (odtworzenie) do stanu pierwotnego wszelkich
naruszonych powierzchni, elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych bądź naruszonych podczas
prac montażowych. W zakresie obowiązków Wykonawcy jest również utylizacja starego kotła wraz z całym zbędnym
wyposażeniem oraz zdemontowanymi elementami instalacji (należy dostarczyć zamawiającemu przy odbiorze końcowymkartę
przekazania odpadu BDO, zaś w cenie oferty uwzględnić uzyskany przez Wykonawcę przychód ze sprzedaży złomu).
Zaprojektowano kotły klasy 5 (wg. PN-EN 303:5-2012 lub równoważne) spełniające wymagania dyrektywy Ecodesign,
opalane drewnem kawałkowym o klasie efektywności energetycznej A+, o mocy nominalnej do 25 kW (szacunkowe
zapotrzebowanie na ciepło wynosi 22,8 kW).
Ze względu na technologię kotłowni przewidującą magazyny ciepła w postaci zbiorników buforowych zaleca się żeby moc
nominalna urządzeń grzewczych była zbliżona do wartości 25 kW, lecz nie mniej niż szacunkowe zapotrzebowanie na
ciepło.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie: Żychckie Osady 30, 89-607 Konarzyny, dz. nr 2408/6 obr. Zielona Huta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 42154,44 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Zadanie 4 Wymiana istniejącego kotła na kocioł na drewno kawałkowe o mocy nominalnej do 25 kW w budynku
leśniczówki Sierżno (nr inw 165/000069).
Zakres robót uwzględnia demontaż istniejącego kotła c.o., dostawę, wniesienie
i montaż nowego kotła oraz nowych niezbędnych urządzeń towarzyszących, dostosowanie połączeń do istniejących w
kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia oraz wymianę elementów instalacji hydraulicznej
wskazanych w projekcie, wykonanie próby z dokonaniem regulacji instalacji c.o. oraz przeszkolenia osób obsługujących
piec, przeglądy urządzeń w okresie gwarancyjnym, a także przywrócenie (odtworzenie) do stanu pierwotnego wszelkich
naruszonych powierzchni, elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych bądź naruszonych podczas
prac montażowych. W zakresie obowiązków Wykonawcy jest również utylizacja starego kotła wraz z całym zbędnym
wyposażeniem oraz zdemontowanymi elementami instalacji (należy dostarczyć zamawiającemu przy odbiorze końcowymkartę
przekazania odpadu BDO, zaś w cenie oferty uwzględnić uzyskany przez Wykonawcę przychód ze sprzedaży złomu).
Zaprojektowano kotły klasy 5 (wg. PN-EN 303:5-2012 lub równoważne) spełniające wymagania dyrektywy Ecodesign,
opalane drewnem kawałkowym o klasie efektywności energetycznej A+, o mocy nominalnej do 25 kW (szacunkowe
zapotrzebowanie na ciepło wynosi 22,5 kW).
Ze względu na technologię kotłowni przewidującą magazyny ciepła w postaci zbiorników buforowych zaleca się żeby moc
nominalna urządzeń grzewczych była zbliżona do wartości 25 kW, lecz nie mniej niż szacunkowe zapotrzebowanie na
ciepło.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie: Pyszno 1, 77-100 Bytów, dz. nr 95/1 obr. Sierżno.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

4.5.5.) Wartość części: 43736,20 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5. Zadanie 5 Wymiana istniejącego kotła na kocioł na drewno kawałkowe o mocy nominalnej do 25 kW w budynku osady
Kiedrowice (nr inw. 165/000009)
Zakres robót uwzględnia demontaż istniejącego kotła c.o., dostawę, wniesienie
i montaż nowego kotła oraz nowych niezbędnych urządzeń towarzyszących, dostosowanie połączeń do istniejących w
kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia oraz wymianę elementów instalacji hydraulicznej
wskazanych w projekcie, wykonanie próby z dokonaniem regulacji instalacji c.o. oraz przeszkolenia osób obsługujących
piec, przeglądy urządzeń w okresie gwarancyjnym, a także przywrócenie (odtworzenie) do stanu pierwotnego wszelkich
naruszonych powierzchni, elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych bądź naruszonych podczas
prac montażowych. W zakresie obowiązków Wykonawcy jest również utylizacja starego kotła wraz z całym zbędnym
wyposażeniem oraz zdemontowanymi elementami instalacji (należy dostarczyć zamawiającemu przy odbiorze końcowymkartę
przekazania odpadu BDO, zaś w cenie oferty uwzględnić uzyskany przez Wykonawcę przychód ze sprzedaży złomu).
Zaprojektowano kotły klasy 5 (wg. PN-EN 303:5-2012 lub równoważne) spełniające wymagania dyrektywy Ecodesign,
opalane drewnem kawałkowym o klasie efektywności energetycznej A+, o mocy nominalnej do 25 kW (szacunkowe
zapotrzebowanie na ciepło wynosi 23,4 kW).
Ze względu na technologię kotłowni przewidującą magazyny ciepła w postaci zbiorników buforowych zaleca się żeby moc
nominalna urządzeń grzewczych była zbliżona do wartości 25 kW, lecz nie mniej niż szacunkowe zapotrzebowanie na
ciepło.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie: Kiedrowice 32, 77-130 Lipnica , dz. nr 158/2 obr. Kiedrowice.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 49282,92 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: E&M MARCIN MALISZEWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421524147

7.3.3) Ulica: Nieczulice 17

7.3.4) Miejscowość: Bytów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: E&M MARCIN MALISZEWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421524147

7.3.3) Ulica: Nieczulice 17

7.3.4) Miejscowość: Bytów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74520,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74520,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: E&M MARCIN MALISZEWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421524147

7.3.3) Ulica: Nieczulice 17

7.3.4) Miejscowość: Bytów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74520,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.