Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00486607/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi polegającej na zapewnieniu sal na potrzeby realizacji wsparcia indywidualnego i grupowego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180193953
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Hetmańska 9
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-045
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.gil@rops.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rops.rzeszow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9763651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc Społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi polegającej na zapewnieniu sal na potrzeby realizacji wsparcia indywidualnego i grupowego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2171932f-9efe-44f9-98e5-cc1b52ecdd2c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563767
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053597/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Usługa polegająca na zapewnieniu sal w ramach projektu PZ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Zwiększenie dostępu do usług wspierających funkcjonowanie dzieci, młodzieży, rodzin biologicznych i pieczy zastępczej” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet FEPK.07 Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działanie 7.19 Integracja społeczna.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00486607
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OZP.261.60.2024.MG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 187240,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usługi polegającej na zapewnieniu sal na potrzeby realizacji wsparcia indywidualnego i grupowego” na potrzeby realizacji projektu pn. „Zwiększenie dostępu do usług wspierających funkcjonowanie dzieci, młodzieży, rodzin biologicznych i pieczy zastępczej” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet FEPK.07 Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działanie 7.19 Integracja społeczna.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ – stanowiący Załącznik Nr 1 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 70220000-9 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA DĘBNIANKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161691574
7.3.4) Miejscowość: WIERZAWICE 517
7.3.5) Kod pocztowy: 37-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "DĘBNIANKA"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "DĘBNIANKA"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-15INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonanie operatów wodnoprawnych oraz uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych dla istniejących wylotów zlokalizowanych w obrębie dróg wojewódzkich w województwie podkarpackim - 4 zadania
- Świadczenie usługi organizacji pobytu zagranicznego naukowca w Collegium Medicum Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Sukcesywna dostawa odzieży ochronnej i roboczej oraz obuwia dla pracowników Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Sukcesywna dostawa pomocniczych materiałów laboratoryjnych jednokrotnego użytku dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie
- "Remont skrzydła zachodniego i południowego budynku Muzeum przy ul. 3 Maja 19. Etap VI."
- Zapewnienie usług cateringowych ( 2 części).
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem na wynajem modułów dla utworzenia 2 oddziałów( dwóch sal lekcyjnych) przy Szkole Podstawowej w Świbie
- Organizacja usług edukacyjnych
- Usługa udostępnienia kompleksu obiektów taktyczno - szkoleniowych min. typu Shoot House / Killing House w celu przeprowadzenia specjalistycznego szkolenia strzeleckiego.
- wynajem na terenie miasta Łódź sali konferencyjnej lub widowiskowej lub teatralnej (z obsługą techniczną) wraz z kompleksową usługą cateringową
- wynajem na terenie miasta Łódź sali konferencyjnej lub widowiskowej lub teatralnej (z obsługą techniczną) wraz z kompleksową usługą cateringową
- Zapewnienie sali konferencyjnej i wyżywienia w ramach międzynarodowego spotkania w dniu 20 maja 2025r w Rzeszowie (2części).
więcej: Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.