eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeUsługa transportu dla uczestników zajęć terapeutycznych



Ogłoszenie z dnia 2023-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa transportu dla uczestników zajęć terapeutycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Środowiskowy Dom Samopomocy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385288497

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. Władysława Andersa 34

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-808

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 272 35 98, 32 272 36 98

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sds.zabrze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sds.miastozabrze.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9339c01d-821a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna bez zakwaterowania dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa transportu dla uczestników zajęć terapeutycznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9339c01d-821a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00563842

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00243217/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 usługa transportu dla uczestników zajęć terapeutycznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00494771

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ŚDS.261.33.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa polegająca na świadczeniu sukcesywnego (we wszystkie dni robocze) przewozu osób – uczestników zajęć terapeutycznych organizowanych przez zamawiającego – z miejsca ich zamieszkania do miejsca organizacji zajęć terapeutycznych, oraz następnie z miejsca organizacji zajęć terapeutycznych do miejsca zamieszkania tych osób. Poprzez usługę transportową zamawiający rozumie: podstawienie środka transportu w wyznaczonym terminie pod wskazany adres miejsca wyjazdu (miejsca zamieszkania pierwszej osoby objętej usługą transportową); odebranie w kolejności pozostałych uczestników zajęć z miejsc zamieszkania tych osób; przewóz zebranej grupy osób do wyznaczonego miejsca docelowego; zapewnienie powrotu wszystkich osób biorących udział w zajęciach terapeutycznych z miejsca docelowego do miejsca zamieszkania wszystkich tych osób.
Usługa będzie realizowana wyłącznie na terenie miasta Zabrze.
Usługą objętych zostanie maksymalnie 30 osób.
Osoby objęte usługą to osoby ze szczególnymi potrzebami, tzn. osoby z niepełnosprawnością intelektualną lub/i z niepełnosprawnością ruchową.
Wykonawca zapewni opiekuna dla przewożonych osób, który będzie uczestniczył w przewozie uczestników zajęć. W przypadku korzystania przez wykonawcę z więcej niż jednego środka transportu, wykonawca zapewni opiekuna w każdym z wykorzystywanych środków transportu. Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem. Do obowiązków opiekuna/opiekunów należeć będzie: dbanie o bezpieczeństwo uczestników przejazdu w trakcie przewozów, w trakcie wchodzenia i wychodzenia z pojazdu; pomoc podczas wchodzenia i wychodzenia z pojazdu; niezwłoczne informowanie służb medycznych oraz zamawiającego o wszelkich sytuacjach stwarzających zagrożenie dla uczestników przejazdu. 8) Planowana ilość kilometrów (szacowana wg zrealizowanych przejazdów w roku 2023): około 140 – 160 km na dzień; około 2.900 – 3.300 km na miesiąc; około 35.000 – 40.000 km w trakcie obowiązywania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5,8 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Dorosiński Czesław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311859408

7.3.3) Ulica: Jęczmienna 31

7.3.4) Miejscowość: Knurów

7.3.5) Kod pocztowy: 44-190

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.