Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00431936/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
- 2024/BZP 00434351/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup środków transportu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ROŚLIN I NASIENNICTWA W KIELCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292647531
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wapiennikowa 21A
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-112
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wi-kielce@piorin.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://piorin.gov.pl/wiorin/swietokrzyskie/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-622660e7-d0f3-4c14-aa39-8d1c806690041.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup środków transportu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-622660e7-d0f3-4c14-aa39-8d1c80669004
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563858
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00361280/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup środków transportu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431936
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WAD.275.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 189600,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 154146,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. CPV przedmiotu zamówienia : 34110000-1 Samochody osobowe.2. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego, nieużywanego samochodu osobowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2024 roku. Miejscem dostawy będzie siedziba zamawiającego pod adresem: ul. Wapiennikowa 21a, 25-112 Kielce.
3. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
4. Wszystkie wskazane nazwy wyrobów należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Ilekroć w dokumentacji postępowania wskazane są znaki towarowe, nazwy wyrobów, patenty, pochodzenie, normy, źródła lub szczególne procesy charakteryzujące określone produkty dostarczone przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, oznacza to, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, i że zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W takim przypadku zamawiający na podstawie art. 99 ust. 5 ustawy Pzp dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych. Poprzez rozwiązania równoważne zamawiający rozumie takie, które co najmniej spełniają wymogi określone w dokumentacji postępowania, w tym w szczególności charakteryzują się parametrami technicznymi, standardami jakościowymi, eksploatacyjnymi i użytkowymi nie gorszymi niż określone w Opisie przedmiotu zamówienia.
5. W przypadku równoważnego przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, że funkcjonalność oferowanego sprzętu równoważnego w stosunku do sprzętu wskazanego przez zamawiającego posiada nie gorsze parametry techniczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 77073,17 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. CPV przedmiotu zamówienia : 34110000-1 Samochody osobowe.2. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego, nieużywanego samochodu osobowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2024 roku. Miejscem dostawy będzie siedziba zamawiającego pod adresem: ul. Wapiennikowa 21a, 25-112 Kielce.
3. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
4. Wszystkie wskazane nazwy wyrobów należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Ilekroć w dokumentacji postępowania wskazane są znaki towarowe, nazwy wyrobów, patenty, pochodzenie, normy, źródła lub szczególne procesy charakteryzujące określone produkty dostarczone przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, oznacza to, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, i że zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W takim przypadku zamawiający na podstawie art. 99 ust. 5 ustawy Pzp dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych. Poprzez rozwiązania równoważne zamawiający rozumie takie, które co najmniej spełniają wymogi określone w dokumentacji postępowania, w tym w szczególności charakteryzują się parametrami technicznymi, standardami jakościowymi, eksploatacyjnymi i użytkowymi nie gorszymi niż określone w Opisie przedmiotu zamówienia.
5. W przypadku równoważnego przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, że funkcjonalność oferowanego sprzętu równoważnego w stosunku do sprzętu wskazanego przez zamawiającego posiada nie gorsze parametry techniczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 77073,17 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77073,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89507,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77073,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTOSKAR SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 061616660
7.3.3) Ulica: MEŁGIEWSKA 10
7.3.4) Miejscowość: LUBLIN
7.3.5) Kod pocztowy: 20-209
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77073,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89507,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77073,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTOSKAR SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 061616660
7.3.3) Ulica: MEŁGIEWSKA 10
7.3.4) Miejscowość: LUBLIN
7.3.5) Kod pocztowy: 20-209
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77073,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup i dostawa wszechstronnego aparatu ultrasonograficznego w tym Doppler z funkcjami kardio i naczyniowymi oraz z funkcją badania jamy brzusznej, z 3 sondami oraz videoprinterem dla potrzeb POZ
- Zakup wraz z dostawą materiałów budowlanych dla Działu Technicznego Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach IZP.2411.75.2025.JM
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych
- Dostawy zestawów do PCS-2, cytrynianu sodu i igieł 16G
- ŚWIADCZENIE USŁUGI DORADZTWA EKSPERCKIEGO W PROCESIE AKTUALIZACJI STRATEGII ROZWOJU WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO 2030+
- Usługa ubezpieczenia interesów majątkowych i odpowiedzialności cywilnej WSSE w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Oddziału Terenowego KOWR w Białymstoku
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych typu SUV dla WIORiN w Bydgoszczy
- Zakup samochodu specjalnego dla straży pożarnej działającej na terenie Gminy Głogów
- Dostawa samochodu dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa
- Zakup fabrycznie nowego samochodu na potrzeby Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Zakup samochodu dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Lucynowie
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.