Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00474477/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„ Sukcesywne dostawy paliwa drzewnego - pelletu dla Domu Pomocy Społecznej ,,Etola” w Rudzie Pilczyckiej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "ETOLA" W RUDZIE PILCZYCKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292406052
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 57
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Pilczycka
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-234
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41/3912112
1.5.8.) Numer faksu: 41/3912100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dpsetola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dpsetola.bip.gov.pl/search/publiccontracts/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f6af6798-35f6-4142-abde-9aceb03156861.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ Sukcesywne dostawy paliwa drzewnego - pelletu dla Domu Pomocy Społecznej ,,Etola” w Rudzie Pilczyckiej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6af6798-35f6-4142-abde-9aceb0315686
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563865
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067812/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywne dostawy paliwa drzewnego - pelletu dla Domu Pomocy Społecznej ,,Etola” w Rudzie Pilczyckiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00474477
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS.263.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa paliwa drzewnego – pelletu spełniającego co najmniej parametry normy jakościowej DIN plus lub EN PLUS A1 dla pellet drewnianych i spełniających wymagania określone przez producenta kotłów tj.:
• średnica 6 – 8 mm
• długość 10- 40 mm
• wartość opałowa nie niższa niż 16,5 KJ/kg
• zawartość popiołu nie większa niż 0,7 %
wraz z załadunkiem, transportem przy użyciu samochodu-autocysterny przystosowanej do transportu pelletu i rozładunkiem pelletu do zbiorników magazynowych (silosów) za pomocą złącza pneumatycznego, dla potrzeb grzewczych Domu Pomocy Społecznej ,,Etola” w Rudzie Pilczyckiej w ilości szacunkowej około 170 ton.
Zamawiający wskazuje, że według szacunkowego zapotrzebowania na pellet w okresie trwania przedmiotu Umowy, szacunkowe terminy i ilości dostaw pelletu przewidywane są w następujący sposób, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że Zamawiający może nie dokonać zamówienia poniższej ilości pelletu, w przedstawionych szacunkowych terminach, a Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze z tytułu zamówienia mniejszej ilości pelletu:
1) I partia do dnia 30 października 2024 r. – 15 ton.
2) II partia do dnia 30 listopada 2024 r. – 20 ton.
2) III partia do dnia 30 grudnia 2024 r. – 30 ton.
3) IV partia do dnia 30 stycznia 2025 r. – 30 ton.
4) V partia do dnia 28 lutego 2025 r. – 30 ton.
5) VI partia do dnia 30 marca 2025 r. – 20 ton.
6) VII partia do dnia 30 kwietnia 2025 r. – 15 ton.
6) VIII partia do dnia 30 września 2025 r. – 10 ton.
przy czym minimalna wartość zamówienia wynosić będzie 120 ton.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173910,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238374,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173910,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo - Usługowa ,,DIANA” Szczerek Sławomir
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6581075183
7.3.3) Ulica: Wólka Kłucka 201,
7.3.4) Miejscowość: Mniów
7.3.5) Kod pocztowy: 26-080
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE SZCZEREK SŁAWOMIR
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE SZCZEREK SŁAWOMIR
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173910,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.