eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TucholaRenowacja zabytków położonych w Tucholi przy pl. Zamkowym 1 (Urząd Miejski) (...) - Remont dachu Urzędu Miejskiego w Tucholi



Ogłoszenie z dnia 2024-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Renowacja zabytków położonych w Tucholi przy pl. Zamkowym 1 (Urząd Miejski) (...) - Remont dachu Urzędu Miejskiego w Tucholi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuchola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351156

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: plac Zamkowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Tuchola

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-500

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi212@tuchola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.miasto.tuchola.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/tuchola

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Renowacja zabytków położonych w Tucholi przy pl. Zamkowym 1 (Urząd Miejski) (...) - Remont dachu Urzędu Miejskiego w Tucholi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-610b33a5-8f8e-469e-99e7-bea751863e08

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563956

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036928/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Renowacja zabytków położonych w Tucholi przy pl. Zamkowym 1 (Urząd Miejski), ul. Chojnickiej 27 (kamienica mieszkalna) i ul. Świeckiej 58 (cmentarz parafialny), z podziałem na części.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00544378

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.27.2024.AS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem inwestycji jest Renowacja zabytków położonych w Tucholi przy pl. Zamkowym 1 (Urząd Miejski), ul. Chojnickiej 27 (kamienica mieszkalna) i ul. Świeckiej 58 (cmentarz parafialny) - Remont dachu Urzędu Miejskiego w Tucholi”
ZAMAWIAJĄCY ZREZYGNOWAŁ Z REALIZACJI ZAKRESU DOTYCZĄCEGO RENOWACJI CMENTARZA PARAFIALNEGO oraz Renowacja kamienicy mieszkalnej przy ul. Chojnickiej 27 w Tucholi.
Zadanie uzyskało dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
Zamawiający zastrzega sobie, że – w wyniku braku dofinansowania ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków lub z innych źródeł – zrezygnuje z realizacji zamówienia.
REMONT DACHU URZĘDU MIEJSKIEGO W TUCHOLI – swym zakresem obejmuje roboty budowlane wymienione poniżej.
1. Remont pokrycia dachowego
1) Rozbiórka pokrycia z dachówki karpiówki podwójnie wraz z ołatowaniem i deskami okapowymi, wiatrownicami
2) Wymiana elementów konstrukcyjnych dachu - koniec krokwi.
3) Montaż wiatrownic impregnowane.
4) Dwukrotna impregnacja grzybobójcza bali i krawędziaków metodą smarowania preparatami solowymi.
5) Ułożenie na krokwiach ekranu - membrana o gramaturze minimum 180 g.
6) Impregnacja, przycięcie i przybicie kontrłat i łat
7) Pokrycie dachu dachówką ceramiczną karpiówką w koronkę.
8) Obróbkę szczytów dachów dachówkami szczytowymi karpiówką 1/2
9) Wykonanie kalenicy w dachu krytym dachówką ceramiczną karpiówką.
10) Montaż elementów uzupełniających w dachu krytym dachówką ceramiczną – gąsior początkowy, końcowy, łącznik gasiorów, grzebienia z kratką wentylacyjną , kratkę wentylacyjną
11) Wykonanie i montaż obróbek blacharskich koszy z blachy cynkowo-tytanowej przy dachu krytym dachówką, koszy, pasów nadrynnowych, gzymsów, pasów elewacyjnych
12) Montaż taśmy wentylacyjnej okapu i kalenicy
13) Rynny dachowe półokrągłe o śr. 15 cm - z blachy z cynkowo-tytanowej
14) Rury spustowe okrągłe o śr. 10 cm - z blachy z cynku i z domieszką tytanu
15) Demontaż przewodów wyrównawczych i odgromowych z linki mocowanych na dachu stromym jak i na ścianach w ciągach pionowych.
16) Montaż zwodów poziomych instalacji odgromowej nienaprężanych z pręta o średnicy do 10 mm na dachu stromym pokrytym dachówką
17) Montaż przewodów odprowadzających instalacji odgromowej na budynkach na cegle z wykonaniem otworu ręcznie - bednarka do 120 mm2.
18) Montaż złączy do rynny okapowej na dachu w instalacji odgromowej lub przewodów wyrównawczych.
19) Montaż złączy kontrolnych z połączeniem drut-płaskownik w instalacji odgromowej lub przewodów wyrównawczych.
20) Łączenie pręta o średnicy do 10 mm na dachu za pomocą złączy skręcanych uniwersalnych krzyżowych.
21) Montaż zwodów pionowych instalacji odgromowej z pręta ocynkowanego o średnicy 18 mm na dachu lub dymniku stromym.
22) Mechaniczne pogrążanie uziomów pionowych prętowych w gruncie kat. III.
23) Badania i pomiary instalacji piorunochronnej.
24) Rozebranie kominów wolnostojących.
25) Wieloprzewodowe kominy wolno stojące z cegieł klinkierowych pełnych wraz ze spoinowaniem – o przekroju przewodu 1/2x1/2 cegły.
26) Montaż elementów komunikacji po dachu – ława kominiarska duża.
27) Montaż elementów komunikacji po dachu – stopień kominiarski stalowy.
28) Malowanie tynków zewnętrznych farbą silikonową wraz z przygotowaniem podłoża – gzyms pod dachem.
29) Montaż okna poddaszy połaciowe fabrycznie wykończone o wym. 78 x 98 cm
30) Wyłazy dachowe fabrycznie wykończone 45 x 73
31) Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na odległość 3 km wraz z kosztami utylizacji.
2. Wymiana istniejącej stolarki okiennej
1) Wykucie z muru i wstawienie nowych okien zespolonych – z drewna klejonego rozwierne z plus szprosa tak jak istniejące okna – wraz z obróbką ościeży i pomalowaniem ościeży – okna dwuszybowe (pomieszczenia poddasza nieogrzewane),
2) Wykucie z muru i wstawienie nowych okien zespolonych z drewna klejonego rozwierne z plus szprosa – okrągłych kołowych – wraz z obróbką ościeży i pomalowaniem ościeży – okna dwuszybowe (pomieszczenia poddasza nieogrzewane).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają niżej wymienione dokumenty:
- Opis planowanych robót – Remont części dachu i stolarki okiennej na budynku Urzędu Miejskiego w Tucholi,
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – Remont części dachu i stolarki okiennej na budynku Urzędu Miejskiego w Tucholi.
Pomocniczo Zamawiający udostępnia przedmiary robót:
- Przedmiar – Remont części dachu i stolarki okiennej na budynku Urzędu Miejskiego w Tucholi.

3.2. Zamawiający wymaga, by czynności bezpośrednio związane z realizacją robót budowlanych, w ramach zamówienia, wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510, ze zm.), o ile nie są one wykonywane przez dane osoby osobiście w ramach prowadzonej przez nie na podstawie wpisu do CEIDG działalności gospodarczej.
Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy osób kierujących budową i robotami, osób wykonujących usługi projektowe, geodezyjne oraz osób świadczących usługi transportowe i sprzętowe.
Zatrudnienie na podstawie umowy o prace wyżej wymienionych osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy.
Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w terminie określonym zapisami umowy i aktualizowania na bieżąco, tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej, wykazu osób biorących udział w realizacji zamówienia zatrudnionych na podstawie umowy o pracę.
Wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę biorących udział w realizacji zamówienia musi zawierać pełny skład pracowników wraz z określeniem pełnionych przez nich funkcji i wskazaniem okresu obowiązywania umowy o pracę.
3.3. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót:
- najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy, złoży wykaz osób oddelegowanych do realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem o tym, że są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę;
- wskaże osoby funkcyjne budowy, wraz ze złożonymi przez nie oświadczeniami o podjęciu obowiązków kierownika budowy i robót;
- przedstawi Zamawiającemu szczegółową specyfikację materiałową wraz informacjami o wyrobach (deklaracjami zgodności), za wyjątkiem kostki brukowej i obrzeży – w celu zatwierdzenia przez inspektora nadzoru.
3.4. Wykonawca, który będzie realizował przedmiotową inwestycję, zobowiązany będzie udzielić Zamawiającemu minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane.
3.5. Mimo, iż rozliczenie zadania jest ryczałtowe, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu dostarczył kosztorysy ofertowe i powykonawcze – na potrzeby rozliczenia inwestycji przez Zamawiającego, wraz z zakresem rzeczowym wykonanych robót.
Ewentualne zmiany, które wystąpią w kosztorysie powykonawczym, w stosunku do kosztorysu ofertowego, należy szczegółowo opisać w zakresie merytorycznym, obmiarowym i kosztowym.
Pomocniczo Zamawiający udostępnia przedmiar robót stanowiący kosztorys ofertowy służący do przygotowania oferty, które Wykonawca złoży najpóźniej w dniu podpisania umowy. Ewentualne zmiany, które wystąpią w kosztorysie powykonawczym, w stosunku do kosztorysu ofertowego, należy szczegółowo opisać w zakresie merytorycznym, obmiarowym i kosztowym.
3.6. Sposób rozliczenia z Wykonawcą
Strony postanawiają, że rozliczenie za przedmiot umowy będzie następowało w II transzach:
- I transza – w formie zaliczki w kwocie nie mniejszej niż 2% wynagrodzenia Wykonawcy, co stanowi kwotę ………………………… (słownie złotych: …………………………………………………) – nastąpi w terminie 1 miesiąca od dnia przekazania terenu budowy (po otrzymaniu zaliczki należy wystawić fakturę zaliczkową),
- II transza – pozostała kwota wynagrodzenia, tj. ……………………………… (słownie złotych: …………………………………………………) – wypłacona po zakończeniu inwestycji ze środków dofinansowania.
Do faktury końcowej należy załączyć rozliczenie (kosztorys powykonawczy) potwierdzone przez Inspektorów nadzoru inwestorskiego.
3.7. Wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są na stronie internetowej
prowadzonego postępowanie. Link do postępowania dostępny jest na Profilu Nabywcy
zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/tuchola.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, działając na podstawie art. 256) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320z późn. zm.) informuje o unieważnieniu postępowania wszczętego w dniu 14.10.2024 r. prowadzonego pn.: „Renowacja zabytków położonych w Tucholi przy pl. Zamkowym 1 (Urząd Miejski), ul. Chojnickiej 27 (kamienica mieszkalna) i ul. Świeckiej 58 (cmentarz parafialny) – Remont dachu Urzędu Miejskiego w Tucholi”.
Uzasadnienie prawne:
W związku z art. 256 ustawy Pzp Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Uzasadnienie faktyczne:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 256 ustawy Pzp.
Zamawiający zawiadamia, o unieważnieniu postępowania, ponieważ wystąpiła znacząca zmiana zakresu zamówienia, która w ocenie Zamawiającego skutkuje koniecznością ponownego przeanalizowania przyjętych rozwiązań w zakresie opisu przedmiotu zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.