Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00552100/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-17
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup serwerów do nowego środowiska do wirtualizacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000861593
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Bitwy Warszawskiej 1920 roku nr 3
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 02-362
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: p.winnicki@gios.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/gios
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563997
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-25
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00552100
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.15. Nazwa projektu lub programu Przed zmianą:
Projekt: „Dane 3.0 wymiana, wartość” w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy, działanie 2.3 Cyfrowa dostępność i ponowne wykorzystanie informacji, Priorytet II. Zaawansowane usługi cyfrowe
Po zmianie:
Projekt: „Dane 3.0 wymiana, wartość” w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy, działanie 2.3 Cyfrowa dostępność i ponowne wykorzystanie informacji, Priorytet II. Zaawansowane usługi cyfrowe, nr FERC.02.03-IP.01-0001/24-00
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.5. Wartość zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
538577,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.5. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie do siedziby Głównego Inspektoratu
Ochrony Środowiska, ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 3 w Warszawie
wyspecyfikowanych urządzeń, licencji oraz zapewniania usług gwarancyjnych.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia w tym Parametry Wymagane- Graniczne
stanowi Załącznik nr 2 SWZ. Sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 7
SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie do siedziby Głównego Inspektoratu
Ochrony Środowiska, ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 3 w Warszawie
wyspecyfikowanych urządzeń, licencji oraz zapewniania usług gwarancyjnych.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia w tym Parametry Wymagane- Graniczne stanowi Załącznik nr 2 SWZ. Sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 7 SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
serwera, które Wykonawca dostarczy wraz z niezbędnymi licencjami wieczystymi
dla obydwu opcji; Wykonawca otrzyma 5 pkt.
- za spełnienie parametru dla wszystkich serwerów „Karta zdalnego zarządzania
umożliwia obsługę przez minimum dwóch użytkowników jednocześnie”
Wykonawca otrzyma 5 pkt.
- za spełnienie parametry dla wszystkich serwerów „Karta zdalnego zarządzania
umożliwia integrację z Active Directory” Wykonawca otrzyma 5 pkt.
- za spełnienie warunku dla wszystkich serwerów „Karta zdalnego zarządzania daje
możliwość aktualizacji podzespołów serwera” Wykonawca otrzyma 5 pkt.
Parametr dodatkowy w zakresie dodatkowej pamięci dla każdego pojedynczego
Komponentu:
- Jeśli Wykonawca zaoferuje serwery wyposażone w więcej niż 1TB, przy czym
ilość kości musi być parzysta, otrzyma 10 punktów.
Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 30 pkt. wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką
jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 7 ust. 6-7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z
2024 r. poz.507) osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 tej ustawy, które w okresie tego
wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną, o której mowa w ust. 6 tej ustawy, nakłada Prezes Urzędu
Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł
Termin realizacji zamówienia: Wykonawca zrealizuje przedmiot Umowy, opisany w § 1, w terminie najpóźniej do dnia
15.12.2024 r. przy czym za dzień zrealizowania przedmiotu Umowy opisanego w §1, uważa się dzień podpisania przez
Strony Protokołu odbioru Komponentów bez wad,
zgodnie z procedurą określoną w § 3 – zgodnie z załącznikiem nr 7 SWZ
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00552090/01 z dnia 2024-10-17
2024-
Po zmianie:
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do
których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:
1) w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
2) w art. 109 ust. 1 pkt 4, 8, 10 ustawy Pzp,
3) Zamawiający wykluczy Wykonawcę, jeżeli zachodzą przesłanki na podstawie art. 7
ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz. 835), tj. Wykonawców:
- wymienionych w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
- których beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz
finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; - których jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37
ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką
jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 7 ust. 6-7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z
2024 r. poz.507) osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 tej ustawy, które w okresie tego
wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną, o której mowa w ust. 6 tej ustawy, nakłada Prezes Urzędu
Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł
Termin realizacji zamówienia: Wykonawca zrealizuje przedmiot Umowy, opisany w § 1, w terminie najpóźniej do dnia
15.12.2024 r. przy czym za dzień zrealizowania przedmiotu Umowy opisanego w §1, uważa się dzień podpisania przez
Strony Protokołu odbioru Komponentów bez wad,
zgodnie z procedurą określoną w § 3 – zgodnie z załącznikiem nr 7 SWZ
Poszczególna dokumentacja w zakresie przedmiotowych środków dowodowych jaka może zostać złożona w języku innym niż polski wskazana w SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1. Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą przedmiotowych środków
dowodowych na potwierdzenie spełnienia wymagań zawartych w Tabeli zgodności
Komponentów tj.
a) Wydruk listy Windows Server Catalog
(na potwierdzenie, iż oferowany serwer znajduje się na liście Windows Server
Catalog i posiada status „Certified for Windows dla systemów Microsoft Windows
Server 2019, Microsoft Windows Server 2022 ) b) Oświadczenie od autoryzowanego przedstawiciela w Polsce w zakresie
serwisu lub od producenta sprzętu, potwierdzające, że w przypadku
wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem
technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego
c) Wynik testu opublikowany na stronie www.spec.org
(na potwierdzenie, iż model serwera osiąga w teście SPECrate2017_int_base
wynik minimum 505 pkt. w konfiguracji z 2 procesorami).
Uwaga! Przedłożenie wyniku testu z konkretnymi modelami procesorów
zobowiązuje Wykonawcę do zaoferowania i dostarczenia urządzenia ze
wskazanymi procesorami w owym teście.
Zamawiający dopuszcza powyższą dokumentację w punkcie nr 1 w języku polskim
lub angielskim. Zamawiający nie przewiduje uzupełnienia powyższych
przedmiotowych środków dowodowych. 2. Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą przedmiotowych środków
dowodowych na potwierdzenie spełnienia kryterium pn. Parametr dodatkowy, zgodny
z Tabela Zgodności Komponentów z wymaganiami Zamawiającego:
Karta Katalogowa/ Foldery/ Specyfikacje Techniczne potwierdzające
posiadanie przez asortyment:
- Kartę zdalnego zarządzania umożliwiającą obsługę przez minimum dwóch
użytkowników jednocześnie
- Kartę zdalnego zarządzania umożliwiającą integrację z Active Directory;
- Kartę zdalnego zarządzania dającą możliwość aktualizacji podzespołów serwera.
UWAGA! Z kart katalogowych, folderów lub specyfikacji technicznej musi
jasno wynikać, iż dotyczą modelu wskazanego w formularzu asortymentowo
cenowym w kolumnie pn. Oferowany asortyment wypełnionej przez
Wykonawcę.
Nie załączenie przedmiotowych środków dowodowych na spełnienie
kryterium będzie skutkowało przyznaniem 0 pkt. w danym kryterium.
Po zmianie:
1. Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia wymagań zawartych w Tabeli zgodności
Komponentów tj.
a) Wydruk listy Windows Server Catalog
(na potwierdzenie, iż oferowany serwer znajduje się na liście Windows Server
Catalog i posiada status „Certified for Windows dla systemów Microsoft Windows
Server 2019, Microsoft Windows Server 2022 ) b) Oświadczenie od autoryzowanego przedstawiciela w Polsce w zakresie
serwisu lub od producenta sprzętu, potwierdzające, że w przypadku
wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem
technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego
c) Wynik testu opublikowany na stronie www.spec.org
(na potwierdzenie, iż model serwera osiąga w teście SPECrate2017_int_base
wynik minimum 505 pkt. w konfiguracji z 2 procesorami).
Uwaga! Przedłożenie wyniku testu z konkretnymi modelami procesorów
zobowiązuje Wykonawcę do zaoferowania i dostarczenia urządzenia ze
wskazanymi procesorami w owym teście.
Zamawiający dopuszcza powyższą dokumentację w punkcie nr 1 w języku polskim
lub angielskim. Zamawiający nie przewiduje uzupełnienia powyższych
przedmiotowych środków dowodowych. 2. Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą przedmiotowych środków
dowodowych na potwierdzenie spełnienia kryterium pn. Parametr dodatkowy, zgodny
z Tabela Zgodności Komponentów z wymaganiami Zamawiającego:
Karta Katalogowa/ Foldery/ Specyfikacje Techniczne potwierdzające
posiadanie przez asortyment:
- Kartę zdalnego zarządzania umożliwiającą obsługę przez minimum dwóch
użytkowników jednocześnie
- Kartę zdalnego zarządzania umożliwiającą integrację z Active Directory;
- Kartę zdalnego zarządzania dającą możliwość aktualizacji podzespołów serwera.
UWAGA! Z kart katalogowych, folderów lub specyfikacji technicznej musi
jasno wynikać, iż dotyczą modelu wskazanego w formularzu asortymentowo
cenowym w kolumnie pn. Oferowany asortyment wypełnionej przez
Wykonawcę.
Nie załączenie przedmiotowych środków dowodowych na spełnienie
kryterium będzie skutkowało przyznaniem 0 pkt. w danym kryterium.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykaz dostaw, na spełnienie warunku nr 1, wykonanych, a w przypadku
świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie
ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane,
oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane
lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz
którego dostawy/usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z
przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub
ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie
ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 8 do SWZ;
5) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu,
z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być
ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – jeżeli dotyczy;
6) inne dokumenty wymagane w SWZ;
7) Zamawiający wymaga przedłożenia wraz z ofertą:
parametrów granicznych - wymaganych – tabeli zgodności stanowiącej
załącznik do SWZ – nie załączenie przedmiotowego załącznika będzie
skutkować odrzuceniem oferty, ze względu na niezgodność oferty z
warunkami zamówienia.
- Oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3
SWZ).
Po zmianie:
Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty m.in. następujące dokumenty:
1) formularz ofertowy oraz formularz asortymentowo-cenowy (według załączonego
wzoru – Załącznik nr 1 oraz nr 1a) do SWZ);
Wymagana forma:
Formularze muszą być złożone w pod rygorem nieważności, w formie
elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym.
Oferta musi się składać z formularza ofertowego i formularza asortymentowo-
cenowego.
2) zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia zasobów (według załączonego
wzoru – Załącznik nr 5 do SWZ) - jeżeli dotyczy
3) oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny
skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących
tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje) – jeżeli dotyczy;
4) pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania
innych dokumentów składanych wraz z ofertą (jeżeli umocowanie osoby
wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych KRS/CEIDG);
5) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu,
z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być
ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – jeżeli dotyczy;
6) inne dokumenty wymagane w SWZ;
7) Zamawiający wymaga przedłożenia wraz z ofertą:
parametrów granicznych - wymaganych – tabeli zgodności stanowiącej
załącznik do SWZ – nie załączenie przedmiotowego załącznika będzie
skutkować odrzuceniem oferty, ze względu na niezgodność oferty z
warunkami zamówienia.
- Oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3
SWZ).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-10-25 12:00
Po zmianie:
2024-10-29 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-10-25 13:00
Po zmianie:
2024-10-29 13:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-11-23
Po zmianie:
2024-11-27
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług informatycznych na rzecz Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łodz
- Zakup sprzętu oraz licencji na oprogramowanie w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna, realizowanego w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
- Asysta techniczna Ivanti 2025-2027
- Dostawa serwera wraz z oprogramowaniem dla Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
- Zakup usługi wsparcia pogwarancyjnego dla urządzenia do tworzenia kopii zapasowych danych, wykorzystywanego na potrzeby Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego
- DZP.261.64.2024 - aktualizacja, utrzymanie i dostosowanie systemu FORMS w związku z projektem IKR-Indywidualne Konto Rozwojowe
więcej: Serwery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.