eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BędzinRemont i przebudowa kotłowni gazowej wraz z instalacją gazową oraz przebudowa pozostałych instalacji wewnętrznych w Domu Pomocy Społecznej w Będzinie w ramach zadania ...



Ogłoszenie z dnia 2023-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i przebudowa kotłowni gazowej wraz z instalacją gazową oraz przebudowa pozostałych instalacji wewnętrznych w Domu Pomocy Społecznej w Będzinie w ramach zadania ...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BĘDZIŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276254940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Sączewskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Będzin

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiat.bedzin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.bedzin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-bedzin.logintrade.net/zapytania_email,137871,98033ae05ce2c65620571c567d1ec20f.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i przebudowa kotłowni gazowej wraz z instalacją gazową oraz przebudowa pozostałych instalacji wewnętrznych w Domu Pomocy Społecznej w Będzinie w ramach zadania ...

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-566427df-680a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00564044

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030685/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Poprawa bezpieczeństwa użytkowego Domu Pomocy Społecznej w Będzinie ul. Mickiewicza 2 – przebudowa kotłowni gazowej oraz pozostałych instalacji wewnętrznych – I etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00437984

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w szczególności:
- przebudowę istniejącej kotłowni gazowej wraz z instalacją gazową
- wymianę instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą grzejników
- remont istniejących sanitariatów, obejmujący wymianę instalacji wody, kanalizacji, c.o. oraz wymianę urządzeń sanitarnych i armatury
- wymianę umywalek we wskazanych pomieszczeniach
- modernizację wewnętrznej instalacji hydrantowej
- wymianę instalacji elektrycznych i niskoprądowych wraz z montażem wyłącznika przeciwpożarowego
- wymianę instalacji RTV wraz z montażem anteny zbiorczej
- wymianę instalacji teletechnicznej.
Wykonawca jest zobowiązany także na swój koszt do: przygotowania dokumentacji niezbędnej do zarejestrowania urządzeń w Urzędzie Dozoru Technicznego, pozyskania pozytywnego wyniku badań odbiorowych i decyzji zezwalającej na eksploatację.
Dom Pomocy Społecznej przy ul. Mickiewicza 2 jest wpisany do rejestru zabytków dawnego województwa katowickiego pod numerem A/12/60 z dnia 23.02.1960.
Prace budowlane prowadzone będą na terenie czynnej placówki i muszą być tak zorganizowane, aby nie zagrażały bezpieczeństwu pensjonariuszy i nie powodowały zbyt dużych utrudnień w działalności DPS. Budynek jest stale zamieszkały przez około 30 pensjonariuszy. Należy pamiętać, aby przywrócić stan powierzchni pomieszczeń nie gorszy niż zastany a także mieć na uwadze zabytkowy charakter obiektu.
Z uwagi na specyfikę obiektu zaleca się, aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu dla prawidłowej oceny przedsięwzięć organizacyjnych i technicznych, koniecznych do należytego wykonania umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, STWiORB. Zamawiający informuje, ze przedmiar robót będący załącznikiem Specyfikacji Warunków Zamówienia należy traktować wyłącznie jako materiał poglądowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1190422,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1598400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1190422,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUCHAŁKA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240628882

7.3.4) Miejscowość: PSZCZYNA

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

INSTALACJE ELEKTRYCZNE


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1190422,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.