Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00552090/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-17
- 2024/BZP 00629260/01 - Wynik z dnia 2024-12-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa klastra macierzy dyskowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000861593
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Bitwy Warszawskiej 1920 roku nr 3
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 02-362
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: p.winnicki@gios.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/gios
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00564074
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-25
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00552090
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.15. Nazwa projektu lub programu Przed zmianą:
Projekt: „Dane 3.0 wymiana, wartość” w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy, działanie 2.3 Cyfrowa dostępność i ponowne wykorzystanie informacji, Priorytet II. Zaawansowane usługi cyfrowe
Po zmianie:
Projekt: „Dane 3.0 wymiana, wartość” w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy, działanie 2.3 Cyfrowa dostępność i ponowne wykorzystanie informacji, Priorytet II. Zaawansowane usługi cyfrowe" Porouzmienie nr nr FERC.02.03-IP.01-0001/24-00
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zdolność techniczna lub zawodowa:
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia w tym Parametry Wymagane-
Graniczne stanowi załącznik nr 2 SWZ
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia w tym Parametry Wymagane-
Graniczne stanowi załącznik nr 2 SWZ
Po zmianie:
Zdolność techniczna lub zawodowa:
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym
okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną jednorazową dostawę w
zakresie zbieżnym z przedmiotem zamówienia tj. co najmniej jedną
jednorazową dostawę min. 1 sztuki nowej macierzy dyskowej albo co
najmniej jedną jednorazową rozbudowę min. 1 sztuki macierzy dyskowej.
Wartość jednej albo suma kilku jednorazowych dostaw nowej/nowych
macierzy musi wynosić minimum 150 000,00 zł brutto
albo
wartość jednej albo suma kilku jednorazowych dostaw dotyczących
rozbudowy macierzy musi wynosić minimum 150 000,00 zł brutto.
Pod pojęciem jednorazowej dostawy Zamawiający rozumie realizację przez
Wykonawcę całości zamówienia w ramach jednej dostawy.
Zamawiający dopuszcza sumowanie umów polegających na dostawach
nowych macierzy. Jednocześnie Zamawiający dopuszcza sumowanie umów
polegających na rozbudowie macierzy.
Sumowanie umów polegających na dostawie nowych macierzy i umów
polegających na rozbudowie macierzy nie jest dopuszczone.
Wykonawca zobligowany jest wybrać konkretny rodzaj umów na dostawy
nowych macierzy albo umów na dostawę rozbudowy macierzy w przypadku
sytuacji sumowania umów.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
nie dotyczy
Po zmianie:
nie dotyczy - nie wymagane
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
Wykaz dostaw, na spełnienie warunku nr 1, wykonanych, a w przypadku
świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie
ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane,
oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane
lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz
którego dostawy/usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z
przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub
ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie
ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 8 do SWZ;
5) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu,
z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być
ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – jeżeli dotyczy;
6) inne dokumenty wymagane w SWZ;
7) Zamawiający wymaga przedłożenia wraz z ofertą:
parametrów granicznych - wymaganych – tabeli zgodności stanowiącej
załącznik do SWZ – nie załączenie przedmiotowego załącznika będzie
skutkować odrzuceniem oferty, ze względu na niezgodność oferty z
warunkami zamówienia.
- Oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3
SWZ).
Po zmianie:
Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty m.in. następujące dokumenty:
1) formularz ofertowy oraz formularz asortymentowo-cenowy (według załączonego wzoru – Załącznik nr 1 oraz nr 1a) do SWZ);
Wymagana forma:
Formularze muszą być złożone w pod rygorem nieważności, w formie
elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Oferta musi się składać z formularza ofertowego i formularza asortymentowo- cenowego.
2) zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia zasobów (według załączonego
wzoru – Załącznik nr 5 do SWZ) - jeżeli dotyczy;
3) oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny
skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących
tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje) – jeżeli dotyczy;
4) pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania
innych dokumentów składanych wraz z ofertą (jeżeli umocowanie osoby
wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych KRS/CEIDG);;
5) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu,
z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być
ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – jeżeli dotyczy;
6) inne dokumenty wymagane w SWZ;
7) Zamawiający wymaga przedłożenia wraz z ofertą:
parametrów granicznych - wymaganych – tabeli zgodności stanowiącej
załącznik do SWZ – nie załączenie przedmiotowego załącznika będzie
skutkować odrzuceniem oferty, ze względu na niezgodność oferty z
warunkami zamówienia.
- Oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3
SWZ).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-10-25 12:00
Po zmianie:
2024-10-29 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-10-25 13:00
Po zmianie:
2024-10-29 13:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-11-23
Po zmianie:
2024-11-27
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Dostawa 9 szt. serwerów NAS z dyskami dla Urzędu Miasta w Redzie i jednostek podległych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
- Świadczenie usług opieki gwarancyjnej oraz serwisowej dla Systemu SIMPLE.EduHub
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Szansa dla wszystkich" - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu elektronicznego oraz doposażenia szkół podstawowych z terenu gminy Serokomla
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.