eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zbrosławice"Instalacja fotowoltaiczna dla Centralnej Oczyszczalni ścieków w Przezchlebiu" - zaprojektuj i wybuduj.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Instalacja fotowoltaiczna dla Centralnej Oczyszczalni ścieków w Przezchlebiu” - zaprojektuj i wybuduj.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Zbrosławicach

1.3.) Oddział zamawiającego: GZK Sp. z o.o. Zbrosławice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365331033

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Oświęcimska 6

1.5.2.) Miejscowość: Zbrosławice

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-674

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rbarszcz@gzkzbroslawice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzkzbroslawice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gzk_zbroslawice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zaopatrzenie w wodę

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Instalacja fotowoltaiczna dla Centralnej Oczyszczalni ścieków w Przezchlebiu” - zaprojektuj i wybuduj.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8244619-7c36-4a74-bda5-22466a3bf3c7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00564125

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027, Działanie FESL.10.06 Rozwój energetyki rozproszonej opartej o odnawialne źródła energii, nabór nr.: FESL.10.06-IZ.01-011/23 prowadzony przez Urząd Marszałkowskie Województwa Śląskiego - Departament Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00463056

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GZK.ZP.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu instalacji fotowoltaicznej dla Centralnej Oczyszczalni ścieków w Przezchlebiu” w ramach zadania „Zwiększenie efektywności energetycznej poprzez budowę instalacji OZE dla potrzeb Gminnego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Zbrosławicach”

2. Zakres zamówienia:
- zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 158 kWp wraz z infrastrukturą towarzyszącą w tym z magazynem energii na obiekcie technologicznym Gminnego Zakładu Komunalnego Sp. z o. o. w Zbrosławicach tj. Centralnej Oczyszczalni Ścieków Przezchlebiu zgodnie z opracowanym Programem Funkcjonalno - Użytkowym (dalej PFU stanowiącym zał. nr 6 do SWZ).
Przewidywane zużycie energii elektrycznej po zakończeniu modernizacji oczyszczalni ścieków wyniesie 80 48 kW/h (1,9 1,15 MW/dobę), a tym samym wskaźnik zużycia energii elektrycznej na 1 m3 oczyszczonych ścieków wyniesie 1,77 kWh/m3. Instalacja PV na obiekcie pozwoli na częściową oszczędność energii elektrycznej, co przełoży się na zmniejszenie emisji CO2 oraz ceną za odbiór ścieków dla końcowego użytkownika
- Dopuszcza się różnicę kWp od wartości wskazanych powyżej na poziomie 0,5%.
Szczegółowy opis zadania znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ, w PFU stanowiącym zał. nr 6 do SWZ, w przedmiarze robót znajdującym się w załączniku nr 4 do SWZ. Zamawiający do SWZ dołączył również dokumenty techniczne obecnego przyłącza energetycznego. Przedmiar robót ma charakter informacyjno – pomocniczy, gdyż ze względu na przyjętą formę wynagrodzenia ryczałtowego, Wykonawca ma obowiązek wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi.
Teren inwestycji: Inwestycja realizowana będzie na działkach 9/1 oraz 1224/2 obręb Ziemięcice stanowiącej własność Gminy Zbrosławice w dzierżawie Zamawiającego.
Zamawiający zaleca dokonanie we własnym zakresie wizji lokalnej w terenie. Jeżeli wykonawca przeprowadzi we własnym zakresie wizję lokalną to wszystkie informacje, które pozyska o warunkach lokalnych, inne niż opisane w SWZ, powinny być zgłoszone Zamawiającemu. Zamawiający zdecyduje, czy te informacje powinny być uwzględnione w ofertach .
3. Gwarancja
3.1 W ramach przedmiotu zamówienia ustala się gwarancję na roboty budowlano-montażowe oraz prace projektowe – minimum 5 lat, liczonych od dnia podpisania przez Zamawiającego (bez uwag) protokołu odbioru końcowego zadania inwestycyjnego.
Gwarancję, liczoną od dnia podpisania przez Zamawiającego (bez uwag) protokołu odbioru końcowego zadania inwestycyjnego, na poszczególne urządzenia / elementy instalacji określono poniżej:
a) Okres gwarancji udzielonej na panele fotowoltaiczne –15 lat licząc od podpisania końcowego protokołu odbioru robót.
b) Okres gwarancji udzielonej na inwerter (falownik) – 10 lat licząc od podpisania końcowego protokołu odbioru robót.
c) na uzysk mocy z modułów fotowoltaicznych w ciągu 10 lat minimum 90%, licząc od podpisania końcowego protokołu odbioru robót.
d) na uzysk mocy z modułów fotowoltaicznych w ciągu 25 lat minimum 80%, licząc od podpisania końcowego protokołu odbioru robót.
e) Okres gwarancji udzielonej na konstrukcję wsporczą – 15 lat licząc od podpisania końcowego protokołu odbioru robót.
f) okres gwarancji na magazyn energii – 10 lat licząc od podpisania końcowego protokołu odbioru robót.
g) gwarancja na pozostałe urządzenia - 5 lat od podpisania końcowego protokołu odbioru robót.
h) roboty budowlano-montażowe –5 lat od podpisania końcowego protokołu odbioru robót.
Szczegółowe zapisy w zał. nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
3.1.2. Na wykonane roboty budowlane Wykonawca udziela rękojmi za wady od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. Uprawnienia Zamawiającego wynikające z rękojmi za wady będą egzekwowane niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji chyba że obowiązujące przepisy prawa przewidują dłuższy okres rękojmi niż wynikający z okres gwarancji - w takim przypadku obowiązuje dłuższy okres rękojmi. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad lub usterek w okresie gwarancji lub rękojmi w wyznaczonym na piśmie przez Zamawiającego terminie, Zamawiający, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, może zlecić ich usunięcie osobie trzeciej na koszt i ryzyko Wykonawcy, bez konieczności uzyskania uprzedniej zgody Sądu - tzw. wykonanie zastępcze.

4. ROZWIĄZANIA RÓWNOWAŻNE

4.1. Tam, gdzie w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:
a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),
b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja),
e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
f) standardów emisyjnych.

4.2. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego, na etapie realizacji umowy, zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub Polską Normą w przypadku braku Polskiej Normy przenoszącej europejskie.

4.3. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji technicznej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.

4.4. Zamawiający wskazuje, iż podając nazwy produktów i producentów dla falownika, systemu akumulatorowego, modułu PV, panelu fotowoltaicznego miał na celu jedynie wskazanie przykładowego produktu, a wykonawca może zaoferować każdy inny który spełnia szczegółowe właściwości odpisane w pkt 2.1.4. zał. nr 6 do SWZ plik o nazwie „PFU FoitowoltaikaOczyszcalnia.pdf”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 617041,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 907693,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 617041,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EnSky & Tehilo Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9910538497

7.3.3) Ulica: ul. Brzeska 22h

7.3.4) Miejscowość: Popielów

7.3.5) Kod pocztowy: 46-090

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 617041,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.