Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00482189/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
- 2024/BZP 00490989/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup , dostawa, montaż i wdrożenie 2 elektronicznych depozytorów na klucze na potrzeby Sądu Okręgowego i Rejonowego w Sieradzu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD OKRĘGOWY W SIERADZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 731647550
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Zwycięstwa 1
1.5.2.) Miejscowość: Sieradz
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@sieradz.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieradz.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e231f46e-d671-4f10-a992-1b1f634586871.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup , dostawa, montaż i wdrożenie 2 elektronicznych depozytorów na klucze na potrzeby Sądu Okręgowego i Rejonowego w Sieradzu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e231f46e-d671-4f10-a992-1b1f63458687
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00564137
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00223886/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup, dostawa, montaż i wdrożenie systemów bezpieczeństwa dla sądów okręgu sieradzkiego: 1) system telewizji przemysłowej CCTV 2) system antynapadowy 3) dwóch elektronicznych depozytorów na klucze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482189
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OF. 261.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 397221,79 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 110000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup , dostawa, montaż i wdrożenie 1 elektronicznego depozytora na klucze na potrzeby Sądu Okręgowego w Sieradzu. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 44421721-7 - Kasety depozytowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44522200-7 - Klucze
44421720-0 - Skrytki
44421600-3 - Zamki do sejfów depozytowych
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
4.5.5.) Wartość części: 55000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup , dostawa, montaż i wdrożenie 1 elektronicznego depozytora na klucze na potrzeby Sądu Rejonowego w Sieradzu. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 44421721-7 - Kasety depozytowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44522200-7 - Klucze
44421720-0 - Skrytki
44421600-3 - Zamki do sejfów depozytowych
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
4.5.5.) Wartość części: 55000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79212,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SafeKey Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132887897
7.3.3) Ulica: Francuska 8/1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-906
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79212,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SafeKey Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132887897
7.3.3) Ulica: Francuska 8/1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-906
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w budynku A Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Dostawa materiałów informacyjno-konferencyjnych w projekcie pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego (...)
- Remont nawierzchni dróg powiatowych nr 1725E na ul. Oksińskiego w Sieradzu oraz 1708E na ul. Sieradzkiej w Brąszewicach
- Remont pokrycia dachu budynku "Dom Tkacza"
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, montaż oraz uruchomienie elektronicznego depozytora kluczy w 4 jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Katowicach.
- Dostawa elektronicznych systemów zarządzania kluczami (depozytorami) dla trzech jednostek Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku: Pierwszy US w Gdańsku, Trzeci US w Gdańsku oraz Pomorski UCS w Gdyni
- Dostawa dwóch robotycznych platform mobilnych oraz robota humanoidalnego dla Wydziału Informatyki i Sztucznej Inteligencji Politechniki Częstochowskiej
- Doposażenie pracowni zawodowych w ramach projektu "Technikum Mechaniczno-Elektryczne im. Nikoli Tesli w Chorzowie - kształcenie dla przyszłości" - część I
- Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 KW w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa separatora balistycznego dla ZUOK w Olsztynie
więcej: Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.