Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00513567/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 3 300 000,00 zł dla Gminy Grębków.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grębków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582109
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wspólna 5
1.5.2.) Miejscowość: Grębków
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@grebkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grebkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-802573a1-a71b-42e8-9284-611eea45a5751.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 3 300 000,00 zł dla Gminy Grębków.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-802573a1-a71b-42e8-9284-611eea45a575
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00564193
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00228782/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 3 300 000,00 zł dla Gminy Grębków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00513567
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PG.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego Gminie Grębków w wysokości 3.300.000,00 zł (słownie: trzy miliony trzysta tysięcy złotych)
1) Przeznaczenie kredytu – kredyt przeznaczony będzie na pokrycie planowanego deficytu, oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.
2) Uruchomienie kredytu będzie następować w formie bezgotówkowej poprzez realizację dyspozycji Zamawiającego. Wypłata środków będzie dostosowana do bieżących potrzeb finansowych.
3) Ostateczny termin wykorzystania kredytu upływa z dniem 27 grudnia 2024 r.
4) Oprocentowanie kredytu według zmiennej stawki bazowej WIBOR 3 M – ustalonej na ostatni dzień miesiąca poprzedzający okres odsetkowy powiększonej o stałą marżę banku.
5) Zamawiający nie przewiduje prowizji od udzielenia kredytu.
6) Stawka procentowa na każdy okres odsetkowy ustalana będzie na podstawie aktualnych stawek WIBOR 3 M ustalonych na ostatni dzień miesiąca poprzedzający okres odsetkowy.
7) Bank będzie obliczał odsetki wyłącznie od wypłaconych transz kredytu.
8) Okres kredytowania od 2024 r. do 2033 r.
9) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia okresu kredytowania w trakcie realizacji umowy.
10) Kredyt spłacany będzie w ratach miesięcznych w latach 2025 – 2033 na ostatni dzień roboczy miesiąca począwszy od roku 2025, tj.
2025 – 150 000,00 zł
2026 – 50 000,00 zł
2027 – 200 000,00 zł
2028 – 250 000,00 zł
2029 – 300 000,00 zł
2030 – 500 000,00 zł
2031 – 600 000,00 zł
2032 – 600 000,00 zł
2033 – 650 000,00 zł
11) Za dzień spłaty raty kredytu przyjmuje się dzień wpływu środków na rachunek kredytowy bądź rachunek techniczny (jeżeli spłata kredytu dokonana zostanie przed terminem określonym w harmonogramie, to dzień ten jest dniem spłaty kredytu).
12) Odsetki od kredytu płatne ostatniego roboczego dnia każdego miesiąca począwszy od pierwszego pełnego miesiąca po dacie uruchomienia pierwszej transzy kredytu do dnia dokonania ostatniej spłaty raty kapitałowej.
13) Zamawiający zastrzega sobie prawo anulowania złożonych dyspozycji uruchomienia transzy kredytu na jeden dzień roboczy przed terminem uruchomienia transzy, wskazanym w tej dyspozycji.
14) W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu przez Zamawiającego bank nie będzie pobierał prowizji i innych dodatkowych opłat.
15) W przypadku konieczności aneksowania umowy kredytowej bank nie będzie pobierał prowizji i innych dodatkowych opłat.
16) Za wydanie opinii/zaświadczenia o terminowości spłaty kredytu, bank nie będzie pobierał prowizji i innych dodatkowych opłat.
17) W przypadku konieczności otwarcia w banku udzielającym kredyt, dodatkowych kont służących do obsługi kredytu, bank nie będzie pobierał żadnych opłat i prowizji z tego tytułu.
18) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.
19) Podpisanie umowy nastąpi w siedzibie Zamawiającego.
20) W ramach zamówienia zostanie podpisana jedna umowa kredytowa.
21) Skarbnik złoży kontrasygnatę na deklaracji wekslowej stanowiącej zabezpieczenie umowy kredytowej.
22) Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zaciągnięcia kredytu bez żadnych konsekwencji finansowych. 23) Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całej kwoty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów i bez wymaganej zgody Wykonawcy oraz konieczności sporządzania aneksu, z zastrzeżeniem, że minimalna kwota kredytu wyniesie 1.000.000,00 zł.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1041650,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1085440,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1041650,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Węgrowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 824-000-27-87
7.3.4) Miejscowość: Węgrów
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POWIATOWY BANK SPÓŁDZIELCZY W WĘGROWIE
jakie przetargi wygrała firma
POWIATOWY BANK SPÓŁDZIELCZY W WĘGROWIE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1041650,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2033-12-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu w roku 2024 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań dla Gminy Gorzkowice"
- Udzielenie kredytu długoterminowego w 2024 roku w kwocie 1 220 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Kluczborskiego wraz z jego jednostkami organizacyjnymi
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.000.000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
- Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1 170 000,00 zł w 2024 roku z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.