Ogłoszenie z dnia 2023-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00508923/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa warzyw i owoców do siedziby Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadbużański Oddział Straży Granicznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110120561
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Trubakowska 2
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.nosg@strazgraniczna.pl.
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/nosg/public/postepowanie?postepowanie=572307881.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa warzyw i owoców do siedziby Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4267c58f-89ca-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00564205
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00120463/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa warzyw i owoców do SOdC w Białej Podlaskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Unia Europejska Fundusz Azylu, Migracji i Integracji2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00508923
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 35/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 54791,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców do siedziby Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej przy ul. Dokudowskiej 19, spełniających wymagania opisane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03222110-7 - Owoce tropikalne
03221120-3 - Warzywa bulwiaste
03221113-1 - Cebula
03222321-9 - Jabłka
03221410-3 - Kapusta
15331142-4 - Kapusta przetworzona
03221300-9 - Warzywa liściaste
03222200-5 - Owoce cytrusowe
03221112-4 - Marchew
15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane
03221230-7 - Papryka
03221110-0 - Warzywa korzeniowe
03221240-0 - Pomidory
03221310-2 - Sałata
03222300-6 - Owoce inne niż tropikalne
03212100-1 - Ziemniaki
03221250-3 - Cukinia
03222220-1 - Pomarańcze
03221270-9 - Ogórki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50413,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62109,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50413,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU TOPAZ Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8231669776
7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 3b
7.3.4) Miejscowość: Sokołów Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 08-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE TOPAZ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE TOPAZ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50413,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 182 dni
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Dostawa paliw (tankowanie) do sprzętu transportowego Placówek SG
- Zakup paliw płynnych i gazowych
- Zakup środków czystości
- "Sukcesywna dostawa obuwia ochronnego"
- Weryfik. dokume. bud., udział w przygot. i przepr. post. przetarg. na wyboru wyk. robót bud. w ramach zad. pn. Dokończ.realizacji inwest. pn. Budowa budynku dydakt. Instyt. Nauk Med. PANS w Chełmie
- Przepr. praktyk zaw. dla studentów kier. Położnictwo w semestrze letnim roku akadem. 2024/2025 z przedm.: Iczęść Chirurgia,IIczęść Pediatria i piel. pediatr.,IIIczęść Położnictwo i opieka położnicza.
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "DOSTAWA MATERIAŁÓW NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI WARSZTATÓW DLA SENIORÓW W RAMACH PROJEKTU "WZMOCNIENIE PROCESU SPRAWIELIWEJ TRANSFORMACJI W GMINIE KRZANOWICE" CZĘŚĆ 4- MATERIAŁY NA WARSZTATY DIETETYCZNE
- Dostawa ziemniaków, warzyw i owoców na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku - Część I.
- Dostawa produktów kiszonych do Zakładu Karnego w Nowogardzie
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców świeżych oraz warzyw kiszonych do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego "Bristol" MSWiA w Kudowie-Zdroju.
- Sukcesywne dostawy żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Pakówce w okresie od 01.05.2025 r. do 31.08.2025 r. - Warzywa i owoce.
- DOSTAWY ŚWIEŻYCH WARZYW I OWOCÓW
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.