eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont poziomej instalacji centralnego ogrzewania w budynku FSUSR w Rzeszowie przy ul. Słowackiego 7



Ogłoszenie z dnia 2024-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont poziomej instalacji centralnego ogrzewania w budynku FSUSR w Rzeszowie przy ul. Słowackiego 7

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010347026

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stanisława Moniuszki 1a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-014

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@fsusr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.fsusr.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f24cbeff-dd06-43bc-bf2e-cce4774ff1be

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


osoba prawna typu korporacyjnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Obowiązkowe zabezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont poziomej instalacji centralnego ogrzewania w budynku FSUSR w Rzeszowie przy ul. Słowackiego 7

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f24cbeff-dd06-43bc-bf2e-cce4774ff1be

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00564246

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00374848/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 remont poziomej instalacji c.o w budynku FSUSR w Rzeszowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00502239

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FS.ZPN.251.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych p.n. „Remont poziomej instalacji centralnego ogrzewania w budynku FSUSR w Rzeszowie, przy ul. J. Słowackiego 7”
1. Nieruchomość jest własnością Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników, użytkowaną przez O/R KRUS.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej, w skład której wchodzą: projekt wykonawczy, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej STWiOR). Powyższa dokumentacja stanowi załącznik do PPU.
Roboty budowlane będą realizowane w czynnym obiekcie, w godzinach pracy określonych w § 1 PPU.
Zakres prac nie wymaga uzyskania pozwolenia na budowę ani nie podlega zgłoszeniu– zgodnie z oświadczeniem projektanta załączonym do dokumentacji projektowej.
W związku z trwającym remontem obiektu FSUSR, prace objęte niniejszym postępowaniem, Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Kierownikiem robót i Inspektorem Nadzoru trwającej inwestycji.
Mając na uwadze powyższe przebieg prac należy dokumentować w wewnętrznym dzienniku budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający UNIEWAŻNIA postępowanie, ponieważ „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia”.

Uzasadnienie:
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły 2 oferty.
Ponieważ najniższa cena oferty jest o 98,64% wyższa od środków przeznaczonych na ten cel – Zamawiający zdecydował jak na wstępie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.