eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraZakup i dostawa leków (II)



Ogłoszenie z dnia 2024-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa leków (II)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001082454

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Cieplicka 126a

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-570

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 752 64 62

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pogotowiejg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pogotowiejg.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jgora.logintrade.net/zapytania_email,175321,9f04cb06f693bf7903b5321b6fecfd45.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa leków (II)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90abdcea-a475-45e4-a73d-9811e26f0a10

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00564277

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00274319/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa leków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488839

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 8/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 339197,46 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 272015,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na potrzeby Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje sześć Pakietów (odrębnych części zamówienia):
1) Pakiet I - Leki (w tym: leki w formie ampułek, surowice i szczepionki, leki doustne, czopki doodbytnicze, leki do stosowania zewnętrznego),
3. Wykonawca zobowiązany jest podać w Formularzu asortymentowo-cenowym Załączniku Nr 2 do SWZ - nazwę leku oraz producenta (dotyczy wszystkich Pakietów).
4. Miejscem dostawy będzie każdorazowo ul. Ogińskiego 6, 58-500 Jelenia Góra (Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze - apteka).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym minimalne wymagania dotyczące produktów, gwarancji, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia - został zawarty:
1) w Formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik Nr 2 do SWZ (dotyczy wszystkich Pakietów);
2) w projekcie umowy - Załącznik Nr 5 do SWZ (dotyczy wszystkich Pakietów).
6. Oferowane leki muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2024 r., poz. 686).
7. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ilościach wg bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie zamówień cząstkowych, składanych Wykonawcy drogą e-maile na adres wskazany przez Wykonawcę. Sposób realizacji zamówienia
zawiera projekt umowy, stanowiący Załącznik Nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33692000-7 - Roztwory lecznicze

33692100-8 - Roztwory do wstrzykiwania

33692700-4 - Roztwory glukozy

33622600-2 - Betablokery

33622200-8 - Środki przeciw nadciśnieniu

33622300-9 - Środki moczopędne

33660000-4 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego i organów zmysłów

4.5.5.) Wartość części: 215904,97 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na potrzeby Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje sześć Pakietów (odrębnych części zamówienia):
1) Pakiet II - Leki stosowane w OZW I,
3. Wykonawca zobowiązany jest podać w Formularzu asortymentowo-cenowym Załączniku Nr 2 do SWZ - nazwę leku oraz
producenta (dotyczy wszystkich Pakietów).
4. Miejscem dostawy będzie każdorazowo ul. Ogińskiego 6, 58-500 Jelenia Góra (Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze -
apteka).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym minimalne wymagania dotyczące produktów, gwarancji, opis wymagań
zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia - został zawarty:
1) w Formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik Nr 2 do SWZ (dotyczy wszystkich Pakietów);
2) w projekcie umowy - Załącznik Nr 5 do SWZ (dotyczy wszystkich Pakietów).
6. Oferowane leki muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2024 r., poz. 686).
7. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ilościach wg bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie zamówień cząstkowych, składanych Wykonawcy drogą e-maile na adres wskazany przez Wykonawcę. Sposób realizacji zamówienia
zawiera projekt umowy, stanowiący Załącznik Nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33692000-7 - Roztwory lecznicze

33692100-8 - Roztwory do wstrzykiwania

33692700-4 - Roztwory glukozy

33622600-2 - Betablokery

33622200-8 - Środki przeciw nadciśnieniu

33622300-9 - Środki moczopędne

33660000-4 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego i organów zmysłów

4.5.5.) Wartość części: 2933,16 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na potrzeby Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje sześć Pakietów (odrębnych części zamówienia):
1) Pakiet III - Leki stosowane w OZW II,
3. Wykonawca zobowiązany jest podać w Formularzu asortymentowo-cenowym Załączniku Nr 2 do SWZ - nazwę leku oraz
producenta (dotyczy wszystkich Pakietów).
4. Miejscem dostawy będzie każdorazowo ul. Ogińskiego 6, 58-500 Jelenia Góra (Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze -
apteka).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym minimalne wymagania dotyczące produktów, gwarancji, opis wymagań
zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia - został zawarty:
1) w Formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik Nr 2 do SWZ (dotyczy wszystkich Pakietów);
2) w projekcie umowy - Załącznik Nr 5 do SWZ (dotyczy wszystkich Pakietów).
6. Oferowane leki muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2024 r., poz. 686).
7. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ilościach wg bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie zamówień cząstkowych, składanych Wykonawcy drogą e-maile na adres wskazany przez Wykonawcę. Sposób realizacji zamówienia
zawiera projekt umowy, stanowiący Załącznik Nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33692000-7 - Roztwory lecznicze

33692100-8 - Roztwory do wstrzykiwania

33692700-4 - Roztwory glukozy

33622600-2 - Betablokery

33622200-8 - Środki przeciw nadciśnieniu

33622300-9 - Środki moczopędne

33660000-4 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego i organów zmysłów

4.5.5.) Wartość części: 3786,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiot zamówienia obejmuje sześć Pakietów (odrębnych części zamówienia):
1) Pakiet IV - Leki (Płyny infuzyjne),
3. Wykonawca zobowiązany jest podać w Formularzu asortymentowo-cenowym Załączniku Nr 2 do SWZ - nazwę leku oraz
producenta (dotyczy wszystkich Pakietów).
4. Miejscem dostawy będzie każdorazowo ul. Ogińskiego 6, 58-500 Jelenia Góra (Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze -
apteka).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym minimalne wymagania dotyczące produktów, gwarancji, opis wymagań
zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia - został zawarty:
1) w Formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik Nr 2 do SWZ (dotyczy wszystkich Pakietów);
2) w projekcie umowy - Załącznik Nr 5 do SWZ (dotyczy wszystkich Pakietów).
6. Oferowane leki muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2024 r., poz. 686).7. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ilościach wg bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie zamówień cząstkowych, składanych Wykonawcy drogą e-maile na adres wskazany przez Wykonawcę. Sposób realizacji zamówienia zawiera projekt umowy, stanowiący Załącznik Nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33692000-7 - Roztwory lecznicze

33692100-8 - Roztwory do wstrzykiwania

33692700-4 - Roztwory glukozy

33622600-2 - Betablokery

33622200-8 - Środki przeciw nadciśnieniu

33622300-9 - Środki moczopędne

33660000-4 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego i organów zmysłów

4.5.5.) Wartość części: 25671,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na potrzeby Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje sześć Pakietów (odrębnych części zamówienia):
1) Pakiet V - Leki (płyny infuzyjne II),
3. Wykonawca zobowiązany jest podać w Formularzu asortymentowo-cenowym Załączniku Nr 2 do SWZ - nazwę leku oraz
producenta (dotyczy wszystkich Pakietów).
4. Miejscem dostawy będzie każdorazowo ul. Ogińskiego 6, 58-500 Jelenia Góra (Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze -
apteka).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym minimalne wymagania dotyczące produktów, gwarancji, opis wymagań
zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia - został zawarty:
1) w Formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik Nr 2 do SWZ (dotyczy wszystkich Pakietów);
2) w projekcie umowy - Załącznik Nr 5 do SWZ (dotyczy wszystkich Pakietów).
6. Oferowane leki muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne
(Dz. U. z 2024 r., poz. 686).
7. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ilościach wg bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie zamówień
cząstkowych, składanych Wykonawcy drogą e-maile na adres wskazany przez Wykonawcę. Sposób realizacji zamówienia
zawiera projekt umowy, stanowiący Załącznik Nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33692000-7 - Roztwory lecznicze

33692100-8 - Roztwory do wstrzykiwania

33692700-4 - Roztwory glukozy

33622600-2 - Betablokery

33622200-8 - Środki przeciw nadciśnieniu

33622300-9 - Środki moczopędne

33660000-4 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego i organów zmysłów

4.5.5.) Wartość części: 486,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na potrzeby Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje sześć Pakietów (odrębnych części zamówienia):
1) Pakiet I - Leki (w tym: leki w formie ampułek, surowice i szczepionki, leki doustne, czopki doodbytnicze, leki do
stosowania zewnętrznego),
1) Pakiet VI - Leki narkotyczne i psychotropowe.
3. Wykonawca zobowiązany jest podać w Formularzu asortymentowo-cenowym Załączniku Nr 2 do SWZ - nazwę leku oraz
producenta (dotyczy wszystkich Pakietów).
4. Miejscem dostawy będzie każdorazowo ul. Ogińskiego 6, 58-500 Jelenia Góra (Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze - apteka).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym minimalne wymagania dotyczące produktów, gwarancji, opis wymagań
zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia - został zawarty:
1) w Formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik Nr 2 do SWZ (dotyczy wszystkich Pakietów);
2) w projekcie umowy - Załącznik Nr 5 do SWZ (dotyczy wszystkich Pakietów).
6. Oferowane leki muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne
(Dz. U. z 2024 r., poz. 686).
7. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ilościach wg bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie zamówień
cząstkowych, składanych Wykonawcy drogą e-maile na adres wskazany przez Wykonawcę. Sposób realizacji zamówienia
zawiera projekt umowy, stanowiący Załącznik Nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33692000-7 - Roztwory lecznicze

33692100-8 - Roztwory do wstrzykiwania

33692700-4 - Roztwory glukozy

33622600-2 - Betablokery

33622200-8 - Środki przeciw nadciśnieniu

33622300-9 - Środki moczopędne

33660000-4 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego i organów zmysłów

4.5.5.) Wartość części: 23234,38 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający - na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp - odrzucił w niniejszym postępowaniu Ofertę Nr 2 złożoną przez firmę Salus International Sp. z o. o. z/s w Katowicach na Pakiet I.
W toku badania oferty Zamawiający uznał:
Oferta Nr 1 złożona przez Urtica Sp. z o. o. z/s we Wrocławiu spełnia wymogi określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Warunków Zamówienia i otrzymała najwyższą ilość punktów (100 pkt) w kryterium oceny ofert spośród niepodlegających odrzuceniu ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia na dany Pakiet zamówienia. Cena Oferty Nr 1 złożonej przez Urtica Sp. z o. o. z/s we Wrocławiu przekracza kwotę (218 193,82 zł) jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w zakresie Pakietu I.
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Oferta Nr 2 złożona przez Salus International Sp. z o. o. z/s w Katowicach natomiast nie podlega punktacji, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp - z uwagi na to, że treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia. Zamawiający w zakresie Pakietu I poz. 10 Formularza asortymentowo-cenowego wymagał zaoferowania leku pn.: Hydrokortyzon (sól sodowa bursztynianu hydrokortyzonu) amp. 100 mg/2 ml x 5 amp. Zgodnie z treścią dokumentacji postępowania, w tym zgodnie z wyjaśnieniami treści SWZ z dn. 13 września 2024 r. w zakresie dopuszczenia przez Zamawiającego zaoferowania leku Hydrocortison VUAB, 100 mg, proszek do sporządzania roztworu do wstrzykiwań/do infuzji x 1 fiolka 10 ml z odpowiednim przeliczeniem ilości - Zamawiający wymagał, aby w opakowaniu jednostkowym leku załączony był dedykowany rozpuszczalnik. Wykonawca, Salus International Sp. z o. o. z/s w Katowicach w Ofercie poz. 10 Formularza asortymentowo-cenowego zaoferował lek: Hydrocortison VUAB 100 mg prosz.1 fiol oraz osobno rozpuszczalnik Aqua pro inj. Polpharma 5mlx100 amp. Zaoferowane przez Wykonawcę produkty od dwóch różnych producentów (odrębnie wyceniony) dostarczane będą w dwóch osobnych opakowaniach, co jest niezgodne z warunkami zamówienia określonymi przez Zamawiającego (wyjaśnienia treści SWZ z dn. 13.09.2024 r. pyt. Nr 18).
Z uwagi na to, że jedyna, niepodlegająca odrzuceniu, oferta złożona w Pakiecie I zamówienia (325 104,42 zł brutto) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (218 193,82 zł brutto), a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty - przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie Pakietu I - zostaje unieważnienie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191664,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 325104,42 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 642,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 642,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 642,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o. o. ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799

7.3.3) Ulica: ul. Krzemieniecka 120

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-613

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 642,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799

7.3.3) Ulica: ul. Krzemieniecka 120

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-613

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w terminie wyznaczonym na składanie ofert, tj. do godz. 09:00 w dniu 19 września 2024 r., nie została złożona żadna oferta na Pakiet IV Leki (płyny infuzyjne) ani na Pakiet V Leki (płyny infuzyjne II).

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w terminie wyznaczonym na składanie ofert, tj. do godz. 09:00 w dniu 19 września 2024 r., nie została złożona żadna oferta na Pakiet IV Leki (płyny infuzyjne) ani na Pakiet V Leki (płyny infuzyjne II).

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23271,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27131,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23271,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799

7.3.3) Ulica: ul. Krzemieniecka 120

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-613

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23271,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.