Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00501795/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-16
- 2024/BZP 00511880/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie ulic gminnych i powiatowych na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego w sezonie 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251582677
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamenhofa 2b
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627352576
1.5.8.) Numer faksu: 627352664
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzdostrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mzd.osw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mzd_osw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie ulic gminnych i powiatowych na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego w sezonie 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9949904-aac7-460f-b681-3f54d86e4dd6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00564304
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053254/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Zimowe utrzymanie ulic gminnych i powiatowych na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00501795
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZD.266.10.2024.I3/UK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 920000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- zwalczanie śliskości zimowej (gołoledzi lodowicy, śliskości pośniegowej, likwidacja naboju
lodowego),
- przygotowanie środków chemicznych (normowych mieszanin), materiałów uszorstniających
do łagodzenia i usuwania skutków zimy,
- przygotowanie środków transportowych i sprzętowych zimowego utrzymania do
ewentualnych całodobowych dyżurów,
- patrolowanie ulic objętych AZ celem kontroli zabezpieczenia nawierzchni przed gołoledzią
i opadami atmosferycznymi,
- kierowanie całokształtem zimowego utrzymania,
- poziomowe sprzątanie jezdni metoda „na mokro”
Ogólna długość ulic objętych zamówieniem wynosi – 143.595 m
2. Zasady odśnieżania i usuwania śliskości wskazane zostały w załączniku nr 8 do SIWZ. Wykaz ulic gminnych i powiatowych objętych planem akcji zimowej zawiera załącznik nr 9 do SIWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 964440,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 964440,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 964440,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo - Usługowa WIKTOR Małgorzata Szablewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222453219
7.3.3) Ulica: Latowice ul. Środkowa 27
7.3.4) Miejscowość: Sieroszewice
7.3.5) Kod pocztowy: 63-405
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "WIKTOR" MAŁGORZATA SZABLEWSKA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "WIKTOR" MAŁGORZATA SZABLEWSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 964440,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-01 do 2025-03-15INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawy mięsa, produktów mięsnych oraz ryb.
- Dostawy artykułów mleczarskich i tłuszczy roślinnych.
- Dostawy różnych produktów spożywczych.
- Dostawy warzyw i owoców.
- Zarządzanie zabudowanymi nieruchomościami będącymi własnością Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
- Przebudowa i rozbudowa budynku Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim - ETAP VII
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiocie zimowego utrzymania gminnych dróg, ulic, chodników, placów i dróg wewnętrznych na terenie Gminy Gołdap - sektor V- teren wiejski
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Krapkowickiego przy wykorzystaniu sprzętu i materiałów Wykonawcy.
- Całoroczne utrzymanie czystości i porządku na ulicach, drogach, chodnikach, ciągach pieszo-rowerowych, ścieżkach rowerowych, schodach, alejkach, kładkach i na innych ciągach komunikacyjnych ....
- "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Grodziskiego na lata 2025-2026"
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów w sezonie zimowym 2024/2025
- Zimowe utrzymanie wybranych dróg w sezonie zimowym 2024/2025 na terenie Gminy Krynica-Zdrój
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.