eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWyk. dok. proj. i robót bud. zw. z wymianą ocieplenia i pokrycia dachu bud. części hotelowej oraz modernizacja koryt odwadniających tarasów wewnętrznych Hali Widowiskowo-Sportowej SPODEK w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2024-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wyk. dok. proj. i robót bud. zw. z wymianą ocieplenia i pokrycia dachu bud. części hotelowej oraz modernizacja koryt odwadniających tarasów wewnętrznych Hali Widowiskowo-Sportowej SPODEK w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Inwestycje S.A. działające w imieniu i na rzecz Miasta Katowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240612757

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Porcelanowa 21

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-246

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniainwestycje@kisa.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowickieinwestycje.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyk. dok. proj. i robót bud. zw. z wymianą ocieplenia i pokrycia dachu bud. części hotelowej oraz modernizacja koryt odwadniających tarasów wewnętrznych Hali Widowiskowo-Sportowej SPODEK w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-036ac830-345c-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00564337

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031564/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wyk. dok. proj. i robót bud. związanych z wym. ocieplenia i pokrycia dachu bud. części hotelowej oraz modernizacja koryt odwadniających tarasów wew. Hali Widowiskowo-Sportowej SPODEK w Katowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00424112

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KISA/DZP/TP/27/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2296128,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych związanych z wymianą ocieplenia i pokrycia dachu budynku części hotelowej oraz modernizacją koryt odwadniających tarasów wewnętrznych Hali Widowiskowo-Sportowej SPODEK w Katowicach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja pomieszczeń w obiekcie SPODEK w Katowicach"

Realizacja zadania ma odbyć się w formule "Zaprojektuj i wybuduj".

Dokumentacja projektowa pokrycia dachu i modernizacji (naprawy) koryt odwadniających tarasów wewnętrznych
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej wymiany warstw dachowych i świetlików części hotelowej, modernizacja koryt odwadniających tarasów wewnętrznych, Hali Widowiskowo-Sportowej SPODEK w Katowicach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja pomieszczeń w obiekcie SPODEK w Katowicach", w zakresie: dokumentacji budowlanej, wykonawczej, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz zbiorczego zestawienia kosztów wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego nad realizacją zadania.

Zakres obejmuje:
- Wykonanie inwentaryzacji istniejących elementów przekrycia dachu oraz świetlików dachowych
- Wykonanie inwentaryzacji istniejących elementów izolacji koryta odwadniającego tarasu
- Pozyskania i zweryfikowaniem wszystkich danych niezbędnych do wykonania projektu.
- Wykonanie koncepcji wymiany pokrycia dachu (warstwy spadkowe, izolacje termiczne, przeciwwodne) oraz świetlików dachowych i uzyskanie akceptacji zaproponowanego rozwiązania przez Zamawiającego oraz Biuro Konserwatora Zabytków.
- Wykonanie koncepcji modernizacji (naprawy) izolacji koryt odwadniających tarasów wewnętrznych i uzyskanie akceptacji zaproponowanego rozwiązania przez Zamawiającego oraz Biuro Konserwatora Zabytków.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wymiany pokrycia dachu
- Opracowanie dokumentacji projektowej wymiany świetlików dachowych
- Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji (naprawy) koryt odwadniających tarasów wewnętrznych.
- Inne opracowania niezbędne do realizacji prac i zatwierdzenia dokumentacji (zgłoszenia prac remontowych).
- Uzyskanie postanowienia Wydziału Architektury i Budownictwa Urzędu Miasta Katowice o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu zamiaru przystąpienia do przebudowy (wymiany) warstw dachowych części hotelowej budynku Hali Widowiskowo-Sportowej SPODEK w Katowicach
- Konsultacja i zalecenia konserwatorskie.
- Przygotowanie dokumentacji w wersji elektronicznej.
- Sprawowanie nadzoru autorskiego.
- Opracowanie informacji dotyczącej Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BiOZ).
Dokumentacja powinna być kompletna z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć i określać parametry techniczne przyjętych rozwiązań materiałowych.
Dokumentacja powinna być opracowana przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania.
Projekt winien być oparty o obowiązujące przepisy i normy nowoczesnych rozwiązań technicznych.

Roboty budowlane
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany warstw dachowych oraz świetlików części hotelowej, modernizacja koryt odwadniających tarasów wewnętrznych Hali Widowiskowo-Sportowej SPODEK w Katowicach, na podstawie opracowanej dokumentacji

Zakres obejmuje:
Wymiana pokrycia dachu części hotelowej
- Przygotowanie obiektu do realizacji robót w tym m.in. tras ekspedycji materiałów z rozbiórki poza obiekt, dostawy materiałów do wymiany, zabezpieczenie ppoż. rejonów robót rozbiórkowych i montażowych itp.,
- Demontaż i ponowny montaż istniejących elementów instalacji znajdujących się na dachu (wiązki kabli , przewody klimatyzatorów, itp).
Ponowny montaż w mocowanych do dachu, systemowych, dwudzielnych rurach osłonowych z polietylenu HDPE 110- około 150mb
- Demontaż i ponowny montaż urządzeń znajdujących się na dachu ( klimatyzatory itp.).
- Rozbiórka obróbek blacharskich murków attykowych szer. 15cm, około 170mb
- Rozbiórka obróbek blacharskich dwóch czerpni powietrza około 58mb
- Demontaż istniejących warstw pokrycia dachu (warstwa styropianu 3cm, warstwa spadkowa betonu, 3-4 warstwy papy około 1030m2
- Demontaż istniejących warstw pokrycia dachu (warstwa styropianu 3cm, warstwa spadkowa betonu, 3-4 warstwy papy, styropian 5-12cm, papa podkładowa, papa zgrzewalna nawierzchniowa)- około 400m2
- Demontaż warstw papy (dwie warstwy) z murków attykowych około 68m2
- Demontaż dwóch istniejących świetlików dachowych 115m2 i 160m2
- Wywóz i utylizację materiałów z rozbiórki
- Dostawa i montaż systemowych wpustów dachowych z kołnierzem z EPDM i koszami zabezpieczającymi przed zanieczyszczeniami- około 4 sztuki
- Uszczelnienie podstaw wentylatorów (wywinięcie EPDM) około 50 sztuk
- Reprofilacja koryt odpływowych około 105mb
- Dostawa i montaż izolacji paroizolacyjnej gr. min. 0,6mm w systemie klejonym- około 1430m2
- Dostawa i montaż warstw spodkowych między świetlikami a korytami odwodnienia, z EPS 200, grubości 2-20cm, około 400m2
- Dostawa i montaż izolacji termicznej z płyt PIR wg projektu, układanych w systemie dwuwarstwowym (na mijankę) 1430m2 - Łączna grubość około 15cm
- Dostawa i montaż izolacji przeciwwodnej w systemie klejonym - materiał rolowy EPDM o grubości minimum 2,5mm wraz z systemowym gruntownikiem na powierzchnię dachu z wywinięciem na murki attykowe, oraz daszki czerpni dachowych- około 1590m2
- Dostawa i montaż obróbek blacharskich tytanowo- cynkowych szer. 15cm,
o gr. 0,9mm, na rąbek stojący, lutowanych . Obróbki na ścianach attykowych 170m2
- Dostawa i montaż obróbek blacharskich na daszki czerpni szer. 20cm, około 58mb
- Dostawa i montaż elementów świetlików dachowych 115m2
- zabezpieczenie antykorozyjne istniejącej konstrukcji urządzeń dachowych
- opracowanie dokumentacji powykonawczej

Modernizacja koryt odwadniających tarasów wewnętrznych
- Przygotowanie obiektu do realizacji robót w tym m.in. tras ekspedycji materiałów z rozbiórki poza obiekt, dostawy materiałów do wymiany, zabezpieczenie ppoż. rejonów robót rozbiórkowych i montażowych itp.,
- Demontaż i ponowny montaż istniejących elementów instalacji znajdujących się w przy ścianie koryta (kable).
- Rozbiórka obróbek blacharskich około 107mb
- Demontaż rynien PCV około 107mb
- Demontaż rur spustowych 12 sztuk
- Skucie tynków, nieizolowanych fragmentów ścian koryta ( ściany od strony tarasów, pomiędzy pionową izolacją z papy a kostką brukową tarasu ), ponowne otynkowanie (tynk cementowy) i malowanie- około 55m2
- Wywóz i utylizację materiałów z rozbiórki
- Wyczyszczenie i malowanie kątownika stalowego pomiędzy kostką betonową nawierzchni tarasu a korytem odwadniającym.
- Przygotowanie (fragmentaryczna naprawa, czyszczenie itp) istniejącej nawierzchni bitumicznej - dno i ściany pionowe koryta będącej podkładem pod nowe warstwy izolacji 330m2.
- Dostawa i montaż mechanicznie płyt PIR gr. 5cm do systemów klejonych w systemie pióro-wpust na bocznych, pionowych ścianach koryta 160m2
- Dostawa i montaż mechaniczny warstwy spadkowej z EPS-200 gr. 2-18cm, około 170m2
- Dostawa i montaż mechaniczny płyt PIR do systemów klejonych na dnie koryta gr.5cm, 170m2.
- Dostawa i montaż na dnie i ścianach koryta hydroizolacji - całoprzywieralny EPDM na gruncie systemowym około 330m2
- Dostawa i montaż systemowych wpustów odwodnienia z fartuchem EPDM i koszykami zabezpieczającymi przed zanieczyszczeniami- 12sztuk
- Dostawa i montaż rynien 100mm, kwadratowych- ok 107mb
- Dostawa i montaż rur spustowych 80mm, kwadratowych -12 sztuk, ok 15mb
- Zabezpieczenie górnych krawędzi pionowej hydroizolacji, na styku z „gzymsami” systemem opartym na żywicy- poliuretanowej- około 205mb.
- Dostawa i montaż obróbek blacharskich szer. 50cm, około 107mb
- Ułożenie warstwy żwiru otoczakowego 16/32, gr 15cm na dnie koryta odwadniającego
- opracowanie dokumentacji powykonawczej

Szczegółowy zakres prac określa:
- Program Funkcjonalno – Użytkowy (załącznik nr 7 do SWZ)
- Projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 8 do SWZ)

Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady - Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz zainstalowane urządzenia i systemy będące przedmiotem umowy wynosił 60 miesięcy od dnia dokonania odbioru końcowego robót. Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady był równy okresowi gwarancji jakości.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3593018,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4073172,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4073172,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Technicznych OMEGA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340197683

7.3.3) Ulica: Dukatów 29

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-431

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Usługi projektowe: Biuro Projektów Architektonicznych i Usług Inwestorskich COMTAREX ul. Stawowa 3/7 40-095 Katowice
Dostawa i montaż świetlika: F.H.U. Merchant Rafał Kramarz 32-540 Trzebinia ul. Staszica 17a NIP: 628 164 73 91


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4073172,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie jest udzielane w imieniu i na rzecz Miasta Katowice(adres: ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice) przez Katowickie
Inwestycje S.A.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.