eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KętyZimowe utrzymanie dróg na terenie sołectw gminy Kęty w sezonie 2024/2025 - 3 części



Ogłoszenie z dnia 2024-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg na terenie sołectw gminy Kęty w sezonie 2024/2025 – 3 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kęty

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181824

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 7

1.5.2.) Miejscowość: Kęty

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-650

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: +48338447600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kety.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugkety

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminakety.ezamawiajacy.pl/pn/gminakety/demand/178592/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg na terenie sołectw gminy Kęty w sezonie 2024/2025 – 3 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7761a74-daf5-4d9c-a09c-3189ebba7028

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00564434

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037820/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Zimowe utrzymanie dróg na terenie sołectw gminy Kęty w sezonie 2024/2025 – 3 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00547640

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.22.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: zapewnienie przejezdności, przejścia oraz ograniczenie zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu poprzez odśnieżanie dróg, zatok autobusowych itp., zwalczanie i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie środków chemicznych lub/i materiałów uszorstniających, oraz wykonanie innych prac i podejmowanie działań organizacyjno-technicznych niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia.
Miejscowości objęte zimowym utrzymaniem dróg (drogi publiczne gminne oraz wewnętrzne administrowane przez Gminę Kęty) oraz planowana do wykonania ilość jednostek w sezonie: CZĘŚĆ 1: sołectwo Bulowice (31,3 km): odśnieżanie – 380 m-g, uszorstnianie – 135 m-g.
Do rozliczeń przyjęte zostały stawki za godzinę pracy sprzętu w rozbiciu na: odśnieżanie, uszorstnianie. W okresie od 1 listopada do dnia zakończenia akcji zimowej Wykonawcy prac przysługiwać będzie na poszczególne zadanie miesięczne wynagrodzenie w wysokości 1.512,00 zł brutto z tytułu gotowości sprzętowo-kadrowej. W miesiącu w którym zakończona zostanie akcja zimowa należność ta wyliczona zostanie proporcjonalnie do liczby dni prowadzonej akcji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 oraz 4a do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 274625,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: zapewnienie przejezdności, przejścia oraz ograniczenie zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu poprzez odśnieżanie dróg, zatok autobusowych itp., zwalczanie i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie środków chemicznych lub/i materiałów uszorstniających, oraz wykonanie innych prac i podejmowanie działań organizacyjno-technicznych niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia.
Miejscowości objęte zimowym utrzymaniem dróg (drogi publiczne gminne oraz wewnętrzne administrowane przez Gminę Kęty) oraz planowana do wykonania ilość jednostek w sezonie: CZĘŚĆ 2: sołectwo Malec (9,0 km):odśnieżanie – 80 m-g
uszorstnianie – 70 m-g.
Do rozliczeń przyjęte zostały stawki za godzinę pracy sprzętu w rozbiciu na: odśnieżanie, uszorstnianie. W okresie od 1 listopada do dnia zakończenia akcji zimowej Wykonawcy prac przysługiwać będzie na poszczególne zadanie miesięczne wynagrodzenie w wysokości 1.512,00 zł brutto z tytułu gotowości sprzętowo-kadrowej. W miesiącu w którym zakończona zostanie akcja zimowa należność ta wyliczona zostanie proporcjonalnie do liczby dni prowadzonej akcji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 oraz 4a do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 107000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: zapewnienie przejezdności, przejścia oraz ograniczenie zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu poprzez odśnieżanie dróg, zatok autobusowych itp., zwalczanie i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie środków chemicznych lub/i materiałów uszorstniających, oraz wykonanie innych prac i podejmowanie działań organizacyjno-technicznych niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia.
Miejscowości objęte zimowym utrzymaniem dróg (drogi publiczne gminne oraz wewnętrzne administrowane przez Gminę Kęty) oraz planowana do wykonania ilość jednostek w sezonie: CZĘŚĆ 3: sołectwo Witkowice (24,2 km), odśnieżanie – 215 m-g, uszorstnianie – 70 m-g.
Do rozliczeń przyjęte zostały stawki za godzinę pracy sprzętu w rozbiciu na: odśnieżanie, uszorstnianie. W okresie od 1 listopada do dnia zakończenia akcji zimowej Wykonawcy prac przysługiwać będzie na poszczególne zadanie miesięczne wynagrodzenie w wysokości 1.512,00 zł brutto z tytułu gotowości sprzętowo-kadrowej. W miesiącu w którym zakończona zostanie akcja zimowa należność ta wyliczona zostanie proporcjonalnie do liczby dni prowadzonej akcji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 oraz 4a do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 153650,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym.
W dniu 21.10.2024 r. SARKA PAWEŁ ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY SARKA-P z siedzibą ul. Różana 4,32-652 Bulowice za pośrednictwem platformy przetargowej Zamawiającego przekazał plik „dokument_oferta_20241024_1031.zip”
Zgodnie z SWZ Zamawiający w dniu 25.10.2024 r. o godzinie 10.30 przystąpił do procedury otwarcia oferty i deszyfrowania złożonego pliku. Zamawiający pobrał i zapisał dokumenty które uzyskał w procesie deszyfryzacji. Łącznie pobrał 9 plików, z czego 9 były to pliki typu Xades. Przy próbie otwarcia dokumentów złożonych jako pliki Xades, między innymi pliku pod nazwą: SWZ- Załącznik nr 1.1 - formularz ofertowy- CZESC 1.docx.XAdES w programie PWPW pojawiała informacja „nie znaleźliśmy plików źródłowych. Musisz dodać pliki ręcznie”. Z podpisów odczytanych ze wskazanych plików nie udało się zlokalizować pliku zawierającego podpisane dane. Podobnie przy weryfikacji podpisu innym programem (SZAFIR) pojawia się komunikat „Dla przynajmniej jednego z podpisów odczytanych ze wskazanych plików nie udało się zlokalizować pliku zawierającego podpisane dane”. Zamawiający zauważył, że złożone pliki typu Xades mają małą pojemność (4-5 KB), co świadczy, o tym że Wykonawca przesłał same pliki podpisów bez plików źródłowych – podpisanych dokumentów. W przypadku podpisu zewnętrznego użytego do podpisania oferty wykonawca powinien przekazać zamawiającemu plik oferty (plik źródłowy) wraz z plikiem podpisu. Wtedy zostaje dostarczona całość, którą można nazwać podpisanym dokumentem.
Korespondencja przysłana do Zamawiającego, niezawierająca ani ceny za wykonanie zamówienia publicznego, ani innych oferowanych elementów nie stanowi oferty w rozumieniu ustawy.
Z uwagi na fakt, że złożona zamawiającemu korespondencja nie jest ofertą, Zamawiający nie ma obowiązku postępować z nią w sposób opisany w ustawie w tym poddawać jej ocenie, czy weryfikować podmiot, od którego korespondencja ta pochodzi. Możliwość zapoznania się z treścią oświadczenia woli przez adresata jest warunkiem sine qua non złożenia takiego oświadczenia. W świetle bowiem art. 61 § 2 Kodeksu Cywilnego oświadczenie woli wyrażone w postaci elektronicznej jest złożone innej osobie z chwilą, gdy wprowadzono je do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, żeby osoba ta mogła zapoznać się z jego treścią. Ponadto warto mieć na uwadze stanowisko wyrażone w wyroku WSA w Rzeszowie z 12 września 2017 r. (sygn. akt I SA/Rz 468/17). Podkreślono w nim, że w przypadku podpisu zewnętrznego tworzony jest (w tej samej lokalizacji) dodatkowy plik o rozszerzeniu .xades zawierający podpis i zaświadczający o nieingerencji w treść pliku. W takiej sytuacji występują zatem 2 pliki: plik źródłowy i plik podpisu. Obydwa muszą zostać łącznie wysłane adresatowi, wtedy zostanie dostarczona całość, którą można nazwać dokumentem podpisanym.

Jeżeli Zamawiający nie ma oferty (tj. treści, z którą może się zapoznać), jest uprawniony, aby uznać, że Wykonawca nie złożył oferty.
Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający – Gmina Kęty informuje, iż unieważnił niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z powodu, iż w wyznaczonym terminie na składanie ofert tj. do 24 października 2024 r. do godz. 10.00 nie złożono żadnej oferty (brak ofert).

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym.
W dniu 21.10.2024 r. SARKA PAWEŁ ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY SARKA-P z siedzibą ul. Różana 4,32-652 Bulowice za pośrednictwem platformy przetargowej Zamawiającego przekazał plik „dokument_oferta_20241024_1031.zip”
Zgodnie z SWZ Zamawiający w dniu 25.10.2024 r. o godzinie 10.30 przystąpił do procedury otwarcia oferty i deszyfrowania złożonego pliku. Zamawiający pobrał i zapisał dokumenty które uzyskał w procesie deszyfryzacji. Łącznie pobrał 9 plików, z czego 9 były to pliki typu Xades. Przy próbie otwarcia dokumentów złożonych jako pliki Xades, między innymi pliku pod nazwą: SWZ- Załącznik nr 1.1 - formularz ofertowy- CZESC 1.docx.XAdES w programie PWPW pojawiała informacja „nie znaleźliśmy plików źródłowych. Musisz dodać pliki ręcznie”. Z podpisów odczytanych ze wskazanych plików nie udało się zlokalizować pliku zawierającego podpisane dane. Podobnie przy weryfikacji podpisu innym programem (SZAFIR) pojawia się komunikat „Dla przynajmniej jednego z podpisów odczytanych ze wskazanych plików nie udało się zlokalizować pliku zawierającego podpisane dane”. Zamawiający zauważył, że złożone pliki typu Xades mają małą pojemność (4-5 KB), co świadczy, o tym że Wykonawca przesłał same pliki podpisów bez plików źródłowych – podpisanych dokumentów. W przypadku podpisu zewnętrznego użytego do podpisania oferty wykonawca powinien przekazać zamawiającemu plik oferty (plik źródłowy) wraz z plikiem podpisu. Wtedy zostaje dostarczona całość, którą można nazwać podpisanym dokumentem.
Korespondencja przysłana do Zamawiającego, niezawierająca ani ceny za wykonanie zamówienia publicznego, ani innych oferowanych elementów nie stanowi oferty w rozumieniu ustawy.
Z uwagi na fakt, że złożona zamawiającemu korespondencja nie jest ofertą, Zamawiający nie ma obowiązku postępować z nią w sposób opisany w ustawie w tym poddawać jej ocenie, czy weryfikować podmiot, od którego korespondencja ta pochodzi. Możliwość zapoznania się z treścią oświadczenia woli przez adresata jest warunkiem sine qua non złożenia takiego oświadczenia. W świetle bowiem art. 61 § 2 Kodeksu Cywilnego oświadczenie woli wyrażone w postaci elektronicznej jest złożone innej osobie z chwilą, gdy wprowadzono je do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, żeby osoba ta mogła zapoznać się z jego treścią. Ponadto warto mieć na uwadze stanowisko wyrażone w wyroku WSA w Rzeszowie z 12 września 2017 r. (sygn. akt I SA/Rz 468/17). Podkreślono w nim, że w przypadku podpisu zewnętrznego tworzony jest (w tej samej lokalizacji) dodatkowy plik o rozszerzeniu .xades zawierający podpis i zaświadczający o nieingerencji w treść pliku. W takiej sytuacji występują zatem 2 pliki: plik źródłowy i plik podpisu. Obydwa muszą zostać łącznie wysłane adresatowi, wtedy zostanie dostarczona całość, którą można nazwać dokumentem podpisanym.

Jeżeli Zamawiający nie ma oferty (tj. treści, z którą może się zapoznać), jest uprawniony, aby uznać, że Wykonawca nie złożył oferty.
Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający – Gmina Kęty informuje, iż unieważnił niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z powodu, iż w wyznaczonym terminie na składanie ofert tj. do 24 października 2024 r. do godz. 10.00 nie złożono żadnej oferty (brak ofert).

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym.
W dniu 21.10.2024 r. SARKA PAWEŁ ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY SARKA-P z siedzibą ul. Różana 4,32-652 Bulowice za pośrednictwem platformy przetargowej Zamawiającego przekazał plik „dokument_oferta_20241024_1031.zip”
Zgodnie z SWZ Zamawiający w dniu 25.10.2024 r. o godzinie 10.30 przystąpił do procedury otwarcia oferty i deszyfrowania złożonego pliku. Zamawiający pobrał i zapisał dokumenty które uzyskał w procesie deszyfryzacji. Łącznie pobrał 9 plików, z czego 9 były to pliki typu Xades. Przy próbie otwarcia dokumentów złożonych jako pliki Xades, między innymi pliku pod nazwą: SWZ- Załącznik nr 1.1 - formularz ofertowy- CZESC 1.docx.XAdES w programie PWPW pojawiała informacja „nie znaleźliśmy plików źródłowych. Musisz dodać pliki ręcznie”. Z podpisów odczytanych ze wskazanych plików nie udało się zlokalizować pliku zawierającego podpisane dane. Podobnie przy weryfikacji podpisu innym programem (SZAFIR) pojawia się komunikat „Dla przynajmniej jednego z podpisów odczytanych ze wskazanych plików nie udało się zlokalizować pliku zawierającego podpisane dane”. Zamawiający zauważył, że złożone pliki typu Xades mają małą pojemność (4-5 KB), co świadczy, o tym że Wykonawca przesłał same pliki podpisów bez plików źródłowych – podpisanych dokumentów. W przypadku podpisu zewnętrznego użytego do podpisania oferty wykonawca powinien przekazać zamawiającemu plik oferty (plik źródłowy) wraz z plikiem podpisu. Wtedy zostaje dostarczona całość, którą można nazwać podpisanym dokumentem.
Korespondencja przysłana do Zamawiającego, niezawierająca ani ceny za wykonanie zamówienia publicznego, ani innych oferowanych elementów nie stanowi oferty w rozumieniu ustawy.
Z uwagi na fakt, że złożona zamawiającemu korespondencja nie jest ofertą, Zamawiający nie ma obowiązku postępować z nią w sposób opisany w ustawie w tym poddawać jej ocenie, czy weryfikować podmiot, od którego korespondencja ta pochodzi. Możliwość zapoznania się z treścią oświadczenia woli przez adresata jest warunkiem sine qua non złożenia takiego oświadczenia. W świetle bowiem art. 61 § 2 Kodeksu Cywilnego oświadczenie woli wyrażone w postaci elektronicznej jest złożone innej osobie z chwilą, gdy wprowadzono je do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, żeby osoba ta mogła zapoznać się z jego treścią. Ponadto warto mieć na uwadze stanowisko wyrażone w wyroku WSA w Rzeszowie z 12 września 2017 r. (sygn. akt I SA/Rz 468/17). Podkreślono w nim, że w przypadku podpisu zewnętrznego tworzony jest (w tej samej lokalizacji) dodatkowy plik o rozszerzeniu .xades zawierający podpis i zaświadczający o nieingerencji w treść pliku. W takiej sytuacji występują zatem 2 pliki: plik źródłowy i plik podpisu. Obydwa muszą zostać łącznie wysłane adresatowi, wtedy zostanie dostarczona całość, którą można nazwać dokumentem podpisanym.

Jeżeli Zamawiający nie ma oferty (tj. treści, z którą może się zapoznać), jest uprawniony, aby uznać, że Wykonawca nie złożył oferty.
Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający – Gmina Kęty informuje, iż unieważnił niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z powodu, iż w wyznaczonym terminie na składanie ofert tj. do 24 października 2024 r. do godz. 10.00 nie złożono żadnej oferty (brak ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.