Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00547640/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg na terenie sołectw gminy Kęty w sezonie 2024/2025 – 3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kęty
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181824
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 7
1.5.2.) Miejscowość: Kęty
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-650
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: +48338447600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kety.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugkety
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminakety.ezamawiajacy.pl/pn/gminakety/demand/178592/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg na terenie sołectw gminy Kęty w sezonie 2024/2025 – 3 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7761a74-daf5-4d9c-a09c-3189ebba7028
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00564434
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037820/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Zimowe utrzymanie dróg na terenie sołectw gminy Kęty w sezonie 2024/2025 – 3 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00547640
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.22.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: zapewnienie przejezdności, przejścia oraz ograniczenie zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu poprzez odśnieżanie dróg, zatok autobusowych itp., zwalczanie i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie środków chemicznych lub/i materiałów uszorstniających, oraz wykonanie innych prac i podejmowanie działań organizacyjno-technicznych niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia.Miejscowości objęte zimowym utrzymaniem dróg (drogi publiczne gminne oraz wewnętrzne administrowane przez Gminę Kęty) oraz planowana do wykonania ilość jednostek w sezonie: CZĘŚĆ 1: sołectwo Bulowice (31,3 km): odśnieżanie – 380 m-g, uszorstnianie – 135 m-g.
Do rozliczeń przyjęte zostały stawki za godzinę pracy sprzętu w rozbiciu na: odśnieżanie, uszorstnianie. W okresie od 1 listopada do dnia zakończenia akcji zimowej Wykonawcy prac przysługiwać będzie na poszczególne zadanie miesięczne wynagrodzenie w wysokości 1.512,00 zł brutto z tytułu gotowości sprzętowo-kadrowej. W miesiącu w którym zakończona zostanie akcja zimowa należność ta wyliczona zostanie proporcjonalnie do liczby dni prowadzonej akcji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 oraz 4a do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 274625,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: zapewnienie przejezdności, przejścia oraz ograniczenie zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu poprzez odśnieżanie dróg, zatok autobusowych itp., zwalczanie i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie środków chemicznych lub/i materiałów uszorstniających, oraz wykonanie innych prac i podejmowanie działań organizacyjno-technicznych niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia.Miejscowości objęte zimowym utrzymaniem dróg (drogi publiczne gminne oraz wewnętrzne administrowane przez Gminę Kęty) oraz planowana do wykonania ilość jednostek w sezonie: CZĘŚĆ 2: sołectwo Malec (9,0 km):odśnieżanie – 80 m-g
uszorstnianie – 70 m-g.
Do rozliczeń przyjęte zostały stawki za godzinę pracy sprzętu w rozbiciu na: odśnieżanie, uszorstnianie. W okresie od 1 listopada do dnia zakończenia akcji zimowej Wykonawcy prac przysługiwać będzie na poszczególne zadanie miesięczne wynagrodzenie w wysokości 1.512,00 zł brutto z tytułu gotowości sprzętowo-kadrowej. W miesiącu w którym zakończona zostanie akcja zimowa należność ta wyliczona zostanie proporcjonalnie do liczby dni prowadzonej akcji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 oraz 4a do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 107000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: zapewnienie przejezdności, przejścia oraz ograniczenie zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu poprzez odśnieżanie dróg, zatok autobusowych itp., zwalczanie i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie środków chemicznych lub/i materiałów uszorstniających, oraz wykonanie innych prac i podejmowanie działań organizacyjno-technicznych niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia.Miejscowości objęte zimowym utrzymaniem dróg (drogi publiczne gminne oraz wewnętrzne administrowane przez Gminę Kęty) oraz planowana do wykonania ilość jednostek w sezonie: CZĘŚĆ 3: sołectwo Witkowice (24,2 km), odśnieżanie – 215 m-g, uszorstnianie – 70 m-g.
Do rozliczeń przyjęte zostały stawki za godzinę pracy sprzętu w rozbiciu na: odśnieżanie, uszorstnianie. W okresie od 1 listopada do dnia zakończenia akcji zimowej Wykonawcy prac przysługiwać będzie na poszczególne zadanie miesięczne wynagrodzenie w wysokości 1.512,00 zł brutto z tytułu gotowości sprzętowo-kadrowej. W miesiącu w którym zakończona zostanie akcja zimowa należność ta wyliczona zostanie proporcjonalnie do liczby dni prowadzonej akcji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 oraz 4a do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 153650,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym.
W dniu 21.10.2024 r. SARKA PAWEŁ ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY SARKA-P z siedzibą ul. Różana 4,32-652 Bulowice za pośrednictwem platformy przetargowej Zamawiającego przekazał plik „dokument_oferta_20241024_1031.zip”
Zgodnie z SWZ Zamawiający w dniu 25.10.2024 r. o godzinie 10.30 przystąpił do procedury otwarcia oferty i deszyfrowania złożonego pliku. Zamawiający pobrał i zapisał dokumenty które uzyskał w procesie deszyfryzacji. Łącznie pobrał 9 plików, z czego 9 były to pliki typu Xades. Przy próbie otwarcia dokumentów złożonych jako pliki Xades, między innymi pliku pod nazwą: SWZ- Załącznik nr 1.1 - formularz ofertowy- CZESC 1.docx.XAdES w programie PWPW pojawiała informacja „nie znaleźliśmy plików źródłowych. Musisz dodać pliki ręcznie”. Z podpisów odczytanych ze wskazanych plików nie udało się zlokalizować pliku zawierającego podpisane dane. Podobnie przy weryfikacji podpisu innym programem (SZAFIR) pojawia się komunikat „Dla przynajmniej jednego z podpisów odczytanych ze wskazanych plików nie udało się zlokalizować pliku zawierającego podpisane dane”. Zamawiający zauważył, że złożone pliki typu Xades mają małą pojemność (4-5 KB), co świadczy, o tym że Wykonawca przesłał same pliki podpisów bez plików źródłowych – podpisanych dokumentów. W przypadku podpisu zewnętrznego użytego do podpisania oferty wykonawca powinien przekazać zamawiającemu plik oferty (plik źródłowy) wraz z plikiem podpisu. Wtedy zostaje dostarczona całość, którą można nazwać podpisanym dokumentem.
Korespondencja przysłana do Zamawiającego, niezawierająca ani ceny za wykonanie zamówienia publicznego, ani innych oferowanych elementów nie stanowi oferty w rozumieniu ustawy.
Z uwagi na fakt, że złożona zamawiającemu korespondencja nie jest ofertą, Zamawiający nie ma obowiązku postępować z nią w sposób opisany w ustawie w tym poddawać jej ocenie, czy weryfikować podmiot, od którego korespondencja ta pochodzi. Możliwość zapoznania się z treścią oświadczenia woli przez adresata jest warunkiem sine qua non złożenia takiego oświadczenia. W świetle bowiem art. 61 § 2 Kodeksu Cywilnego oświadczenie woli wyrażone w postaci elektronicznej jest złożone innej osobie z chwilą, gdy wprowadzono je do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, żeby osoba ta mogła zapoznać się z jego treścią. Ponadto warto mieć na uwadze stanowisko wyrażone w wyroku WSA w Rzeszowie z 12 września 2017 r. (sygn. akt I SA/Rz 468/17). Podkreślono w nim, że w przypadku podpisu zewnętrznego tworzony jest (w tej samej lokalizacji) dodatkowy plik o rozszerzeniu .xades zawierający podpis i zaświadczający o nieingerencji w treść pliku. W takiej sytuacji występują zatem 2 pliki: plik źródłowy i plik podpisu. Obydwa muszą zostać łącznie wysłane adresatowi, wtedy zostanie dostarczona całość, którą można nazwać dokumentem podpisanym.
Jeżeli Zamawiający nie ma oferty (tj. treści, z którą może się zapoznać), jest uprawniony, aby uznać, że Wykonawca nie złożył oferty.
Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający – Gmina Kęty informuje, iż unieważnił niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z powodu, iż w wyznaczonym terminie na składanie ofert tj. do 24 października 2024 r. do godz. 10.00 nie złożono żadnej oferty (brak ofert).
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym.
W dniu 21.10.2024 r. SARKA PAWEŁ ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY SARKA-P z siedzibą ul. Różana 4,32-652 Bulowice za pośrednictwem platformy przetargowej Zamawiającego przekazał plik „dokument_oferta_20241024_1031.zip”
Zgodnie z SWZ Zamawiający w dniu 25.10.2024 r. o godzinie 10.30 przystąpił do procedury otwarcia oferty i deszyfrowania złożonego pliku. Zamawiający pobrał i zapisał dokumenty które uzyskał w procesie deszyfryzacji. Łącznie pobrał 9 plików, z czego 9 były to pliki typu Xades. Przy próbie otwarcia dokumentów złożonych jako pliki Xades, między innymi pliku pod nazwą: SWZ- Załącznik nr 1.1 - formularz ofertowy- CZESC 1.docx.XAdES w programie PWPW pojawiała informacja „nie znaleźliśmy plików źródłowych. Musisz dodać pliki ręcznie”. Z podpisów odczytanych ze wskazanych plików nie udało się zlokalizować pliku zawierającego podpisane dane. Podobnie przy weryfikacji podpisu innym programem (SZAFIR) pojawia się komunikat „Dla przynajmniej jednego z podpisów odczytanych ze wskazanych plików nie udało się zlokalizować pliku zawierającego podpisane dane”. Zamawiający zauważył, że złożone pliki typu Xades mają małą pojemność (4-5 KB), co świadczy, o tym że Wykonawca przesłał same pliki podpisów bez plików źródłowych – podpisanych dokumentów. W przypadku podpisu zewnętrznego użytego do podpisania oferty wykonawca powinien przekazać zamawiającemu plik oferty (plik źródłowy) wraz z plikiem podpisu. Wtedy zostaje dostarczona całość, którą można nazwać podpisanym dokumentem.
Korespondencja przysłana do Zamawiającego, niezawierająca ani ceny za wykonanie zamówienia publicznego, ani innych oferowanych elementów nie stanowi oferty w rozumieniu ustawy.
Z uwagi na fakt, że złożona zamawiającemu korespondencja nie jest ofertą, Zamawiający nie ma obowiązku postępować z nią w sposób opisany w ustawie w tym poddawać jej ocenie, czy weryfikować podmiot, od którego korespondencja ta pochodzi. Możliwość zapoznania się z treścią oświadczenia woli przez adresata jest warunkiem sine qua non złożenia takiego oświadczenia. W świetle bowiem art. 61 § 2 Kodeksu Cywilnego oświadczenie woli wyrażone w postaci elektronicznej jest złożone innej osobie z chwilą, gdy wprowadzono je do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, żeby osoba ta mogła zapoznać się z jego treścią. Ponadto warto mieć na uwadze stanowisko wyrażone w wyroku WSA w Rzeszowie z 12 września 2017 r. (sygn. akt I SA/Rz 468/17). Podkreślono w nim, że w przypadku podpisu zewnętrznego tworzony jest (w tej samej lokalizacji) dodatkowy plik o rozszerzeniu .xades zawierający podpis i zaświadczający o nieingerencji w treść pliku. W takiej sytuacji występują zatem 2 pliki: plik źródłowy i plik podpisu. Obydwa muszą zostać łącznie wysłane adresatowi, wtedy zostanie dostarczona całość, którą można nazwać dokumentem podpisanym.
Jeżeli Zamawiający nie ma oferty (tj. treści, z którą może się zapoznać), jest uprawniony, aby uznać, że Wykonawca nie złożył oferty.
Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający – Gmina Kęty informuje, iż unieważnił niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z powodu, iż w wyznaczonym terminie na składanie ofert tj. do 24 października 2024 r. do godz. 10.00 nie złożono żadnej oferty (brak ofert).
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym.
W dniu 21.10.2024 r. SARKA PAWEŁ ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY SARKA-P z siedzibą ul. Różana 4,32-652 Bulowice za pośrednictwem platformy przetargowej Zamawiającego przekazał plik „dokument_oferta_20241024_1031.zip”
Zgodnie z SWZ Zamawiający w dniu 25.10.2024 r. o godzinie 10.30 przystąpił do procedury otwarcia oferty i deszyfrowania złożonego pliku. Zamawiający pobrał i zapisał dokumenty które uzyskał w procesie deszyfryzacji. Łącznie pobrał 9 plików, z czego 9 były to pliki typu Xades. Przy próbie otwarcia dokumentów złożonych jako pliki Xades, między innymi pliku pod nazwą: SWZ- Załącznik nr 1.1 - formularz ofertowy- CZESC 1.docx.XAdES w programie PWPW pojawiała informacja „nie znaleźliśmy plików źródłowych. Musisz dodać pliki ręcznie”. Z podpisów odczytanych ze wskazanych plików nie udało się zlokalizować pliku zawierającego podpisane dane. Podobnie przy weryfikacji podpisu innym programem (SZAFIR) pojawia się komunikat „Dla przynajmniej jednego z podpisów odczytanych ze wskazanych plików nie udało się zlokalizować pliku zawierającego podpisane dane”. Zamawiający zauważył, że złożone pliki typu Xades mają małą pojemność (4-5 KB), co świadczy, o tym że Wykonawca przesłał same pliki podpisów bez plików źródłowych – podpisanych dokumentów. W przypadku podpisu zewnętrznego użytego do podpisania oferty wykonawca powinien przekazać zamawiającemu plik oferty (plik źródłowy) wraz z plikiem podpisu. Wtedy zostaje dostarczona całość, którą można nazwać podpisanym dokumentem.
Korespondencja przysłana do Zamawiającego, niezawierająca ani ceny za wykonanie zamówienia publicznego, ani innych oferowanych elementów nie stanowi oferty w rozumieniu ustawy.
Z uwagi na fakt, że złożona zamawiającemu korespondencja nie jest ofertą, Zamawiający nie ma obowiązku postępować z nią w sposób opisany w ustawie w tym poddawać jej ocenie, czy weryfikować podmiot, od którego korespondencja ta pochodzi. Możliwość zapoznania się z treścią oświadczenia woli przez adresata jest warunkiem sine qua non złożenia takiego oświadczenia. W świetle bowiem art. 61 § 2 Kodeksu Cywilnego oświadczenie woli wyrażone w postaci elektronicznej jest złożone innej osobie z chwilą, gdy wprowadzono je do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, żeby osoba ta mogła zapoznać się z jego treścią. Ponadto warto mieć na uwadze stanowisko wyrażone w wyroku WSA w Rzeszowie z 12 września 2017 r. (sygn. akt I SA/Rz 468/17). Podkreślono w nim, że w przypadku podpisu zewnętrznego tworzony jest (w tej samej lokalizacji) dodatkowy plik o rozszerzeniu .xades zawierający podpis i zaświadczający o nieingerencji w treść pliku. W takiej sytuacji występują zatem 2 pliki: plik źródłowy i plik podpisu. Obydwa muszą zostać łącznie wysłane adresatowi, wtedy zostanie dostarczona całość, którą można nazwać dokumentem podpisanym.
Jeżeli Zamawiający nie ma oferty (tj. treści, z którą może się zapoznać), jest uprawniony, aby uznać, że Wykonawca nie złożył oferty.
Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający – Gmina Kęty informuje, iż unieważnił niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z powodu, iż w wyznaczonym terminie na składanie ofert tj. do 24 października 2024 r. do godz. 10.00 nie złożono żadnej oferty (brak ofert).
INNE PRZETARGI Z KĘT
więcej: przetargi w Kętach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.