Ogłoszenie z dnia 2023-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00459790/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usuwanie pojazdów z dróg i ich przechowywanie na parkingu strzeżonym oraz Usuwanie pojazdów z dróg i ich przechowywanie na parkingu strzeżonym (pojazdów przewożących materiały niebezpieczne)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kępiński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854671
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Kępno
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 0 62 78 28 900
1.5.8.) Numer faksu: 0 62 78 28 901
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatkepno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatkepno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatkepno oraz bip.powiatkepno.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usuwanie pojazdów z dróg i ich przechowywanie na parkingu strzeżonym oraz Usuwanie pojazdów z dróg i ich przechowywanie na parkingu strzeżonym (pojazdów przewożących materiały niebezpieczne)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a30fad6-7259-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00564476
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048126/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usuwanie pojazdów z dróg i ich parkowanie na parkingu strzeżonym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00459790
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AB.272.16.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 225142,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 1- Usuwanie pojazdów z dróg na terenie powiatu kępińskiego i przechowywanie pojazdów usuniętych na parkingu strzeżonymZadanie Nr 1 Usuwanie pojazdów , o których mowa w art. 130a ust.6a lit.a - f i lit.h;
Wykonywanie całodobowo przez 7 dni w tygodniu ,każdej dyspozycji wydanej przez podmiot, o którym mowa w art.130a ust.4 ustawy Prawo o ruchu drogowym, w zakresie usuwania pojazdów z dróg na terenie Powiatu Kępińskiego w
przypadkach, o których mowa w art. 130a ust.1 i 2 ustawy z dnia 20.06.1997r, -Prawo o ruchu drogowym i przechowywanie pojazdów usuniętych na parkingu strzeżonym z uwzględnieniem ich rodzaju i dopuszczalnej masy całkowitej, zgodnie z szacunkową ilością określoną przez Zamawiającego:
Rodzaj pojazdu Liczba pojazdów
Rower lub motorower 8
Motocykl 6
Pojazd o dmc do 3,5 t- 270
Pojazd o dmc powyżej 3,5 t do 7,5 t 6
Pojazd o dmc powyżej 7,5 t do 16 t 6
Pojazd o dmc powyżej 16 t 6
Hulajnoga elektryczna lub urządzenie transportu osobistego 4
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.5.) Wartość części: 221003,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadnie Nr 2 Usuwanie pojazdów z dróg na terenie powiatu Kępińskiego i przechowywanie pojazdów usuniętych na parkingu strzeżonym(pojazdów przewożących materiały niebezpieczne)Zadanie nr 2: Usuwanie pojazdów, o których mowa w art. 130a ust.6a lit.g
Wykonywanie całodobowo przez 7 dni w tygodniu ,każdej dyspozycji wydanej przez podmiot, o którym mowa w art.130a ust.4 ustawy Prawo o ruchu drogowym, w zakresie usuwania pojazdów z dróg na terenie Powiatu Kępińskiego w przypadkach, o których mowa w art. 130a ust.1 i 2 ustawy z dnia 20.06.1997r, Prawo o ruchu drogowym i przechowywanie pojazdów usuniętych na parkingu strzeżonym z uwzględnieniem ich rodzaju i dopuszczalnej masy całkowitej, zgodnie z szacunkową ilością określoną przez Zamawiającego:- pojazd przewożący materiały niebezpieczne – 4 szt.
UWAGA: w przypadku pojazdów przewożących materiały niebezpieczne warunki techniczne parkingu określa rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13.11.2012r, w sprawie warunków technicznych parkingów, na które są usuwane pojazdy przewożące towary niebezpieczne (Dz.U.z 2012r, poz. 1293 z późn.zm.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.5.) Wartość części: 4138,52 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196044,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196044,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196044,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZPUH Tadeusz Hojeński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6191007216
7.3.3) Ulica: Warszawska 21
7.3.4) Miejscowość: Chojęcin-Szum
7.3.5) Kod pocztowy: 63-640
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE - TADEUSZ HOJEŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE - TADEUSZ HOJEŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196044,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt.1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Zadania Nr 2, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dzień
6 listopada 2023 r. do godz. 11:00. Do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta na Zadanie Nr 2 postępowania.
Z powodu braku ofert w postępowaniu na Zadanie Nr 2, Zamawiający jest zobowiązany unieważnić postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KEPNA
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Kierznie w celu utworzenia oddziału przedszkolnego - budowa placu zabaw
- Przebudowa (naprawa) dachu Przedszkola Samorządowego nr 4 w Kępnie
- Budowa sauny fińskiej zewnętrznej wraz z dostawą i montażem balii ogrodowej na działce położonej przy ul. Sportowej 11 w Kępnie wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
więcej: przetargi w Kepnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa całodobowego parkowania, przechowywania, przewozu i holowania środków transportu, ich elementów, podzespołów i części do dyspozycji prokuratur okręgu gdańskiego.
- Wykonywanie usług usuwania i holowania/przewozu pojazdów zlecanych przez jednostki Policji (14 części)
- SZPiFP-10-25 Transport pojazdów i części samochodowych zabezpieczonych przez Policję
więcej: Usługi holownicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.