eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BakałarzewoUdzielenie Gminie Bakałarzewo kredytu długoterminowego na kwotę 1.762.000,00 zł



Ogłoszenie z dnia 2023-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie Gminie Bakałarzewo kredytu długoterminowego na kwotę 1.762.000,00 zł

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BAKAŁARZEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670852

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 3

1.5.2.) Miejscowość: Bakałarzewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-423

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@bakalarzewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bakalarzewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bakalarzewo.logintrade.net/zapytania_email,149481,e57500a591c75810edb71419cb7fe326.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie Gminie Bakałarzewo kredytu długoterminowego na kwotę 1.762.000,00 zł

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4dc841e0-936a-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00564478

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00532952

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BIO.271.1.19.2023.AP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.762.000,00 zł (słownie: jeden milion siedemset sześćdziesiąt dwa tysiące złotych 00/100) przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Bakałarzewo.
2) Okres kredytowania – od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2029 roku.
3) Karencja w spłacie kredytu: w stosunku do odsetek – nie występuje, w stosunku do kapitału – od uruchomienia kredytu do grudnia 2029 roku.
4) Marża Wykonawcy jest stała w całym okresie trwania umowy.
5) W przypadku wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu brak dodatkowych opłat i prowizji.
6) Oprocentowanie oparte będzie na stawce WIBOR dla depozytów jednomiesięcznych – średnia arytmetyczna ze wszystkich notowań z miesiąca poprzedzającego miesiąc odsetkowy, powiększona o marżę banku.
7) Płatność rat kredytu następować będzie do ostatniego dnia każdego miesiąca kończącego kwartał. Za datę spłaty kredytu rozumie się datę wpływu środków na rachunek Wykonawcy.
8) Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą w okresach kwartalnych od kwoty aktualnego zadłużenia i podlegają spłacie w terminie do ostatniego dnia każdego miesiąca kończącego kwartał w okresie kredytowania. Spłata odsetek za grudzień 2029 nastąpi razem z ostatnią ratą kredytu.
9) W przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub spłaty odsetek upływać będzie w dniu ustawowo wolnym albo niebędącym dniem roboczym dla Wykonawcy, uważa się, ze termin spłaty został zachowany, jeżeli spłata kredytu nastąpi w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty.
10) Przy naliczaniu odsetek od kredytu należy zastosować kalendarz rzeczywisty 365/366 dni.
11) Spłata kapitału wg SWZ
12) Dla celów wyliczenia ceny ofertowej należy przyjąć jednorazowe uruchomienie kredytu w pełnej kwocie 1.762.000,00 zł w dniu 19 grudnia 2023 roku.
13) Zabezpieczenie kredytu – weksel in blanco z deklaracją wekslową. Zamawiający dopuszcza możliwość zamieszczenia na wekslu kontrasygnaty Skarbnika Gminy.
14) Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oświadczenia o poddaniu się egzekucji zgodnie z art. 777 Kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 1550, 1615, 1667 i 1860).
15) Postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego nie później niż 3 dni kalendarzowe od dnia podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 321714,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 363949,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 321714,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BANK SPÓŁDZIELCZY W SOKÓŁCE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5451078082

7.3.3) Ulica: ŚCIEGIENNEGO 16

7.3.4) Miejscowość: SOKÓŁKA

7.3.5) Kod pocztowy: 16-100

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 321714,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2029-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.