Og³oszenie z dnia 2024-10-25
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i ¶wiadczenie us³ug dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Gminy Jab³onna Lacka w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA JAB£ONNA LACKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582032
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Targowa 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jab³onna Lacka
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-304
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 25 506 55 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jablonnalacka.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-jablonna-lacka
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i ¶wiadczenie us³ug dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Gminy Jab³onna Lacka w roku 2025
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-82d2ac51-80a5-491a-b6f0-73e37ed20238
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00564515
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00032792/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i ¶wiadczenie us³ug dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Gminy Jab³onna Lacka w roku 2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://jablonnalacka.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://jablonnalacka.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji
przekazywanych przy ich u¿yciu:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) w³±czona obs³uga JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie. pdf.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W zwi±zku z realizacj± postanowieñ Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych),
dalej „RODO”, informujemy ¿e:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku prowadzonym postêpowaniem jest Gmina Jab³onna
Lacka reprezentowana przez Wójta Gminy. Z administratorem danych osobowych mo¿e siê Pani/Pan kontaktowaæ w nastêpuj±cy
sposób: listownie na adres: 08-304 Jab³onna Lacka ul. Targowa 4, drog± e-mail: gmina@jablonnalacka.com.pl, telefonicznie: 25 605
55 30, 25 787 10 23
Informujemy, ¿e na mocy art. 37 ust. 1 lit. a) RODO administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych (IOD), który w jego imieniu
nadzoruje sferê przetwarzania danych osobowych. Z IOD mo¿e siê Pani/Pan kontaktowaæ w nastêpuj±cy sposób: listownie, kieruj±c
korespondencjê z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych” na adres: 08-304 Jab³onna lacka, ul. Targowa 4 lub drog± mail:
inspektor.rodo@naticom.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie:
• art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. prawo zamówieñ publicznych - w celu zwi±zanym
z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez mo¿liwo¶ci przeprowadzenia
negocjacji;
• art. 6 ust. 1 lit. b RODO – w zakresie danych osobowych strony umowy w celu i zakresie niezbêdnym do zawarcia i realizacji
umowy;
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.– Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”. Ponadto
odbiorcami danych osobowych mog± byæ podmioty, z którymi administrator zawar³ zapewniaj±ce bezpieczeñstwo danych
osobowych umowy powierzenia danych, w tym administratorzy systemów informatycznych i sieci komputerowych. Odbiorców tych
obowi±zuje klauzula zachowania poufno¶ci pozyskanych w tych okoliczno¶ciach danych osobowych.
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy.
Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp,
zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych
wynikaj± z ustawy Pzp.
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO.
Dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich oraz organizacji miêdzynarodowych.
W zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przys³uguje Pani/Panu:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
Na niezgodne z prawem przetwarzanie przez administratora Pani/Pana danych osobowych przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych na adres 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e wykonawca jest zobowi±zany do wype³nienia obowi±zku informacyjnego wynikaj±cego z art. 14 RODO
wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie
co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.9.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmuj±ca sprzeda¿ energii elektrycznej i ¶wiadczenie us³ug dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Jab³onna Lacka.
Szacunkowe zu¿ycie energii w obiektach Zamawiaj±cego w okresie realizacji zamówienia wynosi 135 000 kWh.
Podane przez Zamawiaj±cego prognozowane zu¿ycie energii elektrycznej ma jedynie charakter informacyjny, s³u¿±cy do porównania ofert. Nie stanowi ono dla Zamawiaj±cego zobowi±zania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilo¶ci.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczno¶æ
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
65300000-6 - Przesy³ energii elektrycznej i podobne us³ugi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu,
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone w og³oszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) posiadania zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
2) posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Warunek w rozumieniu Zamawiaj±cego spe³ni Wykonawca, który wyka¿e, ¿e posiada:
a) Koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie obrotu energi± elektryczn± wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki,
b) Umowê z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na ¶wiadczenie us³ug dystrybucji energii elektrycznej (w przypadku Wykonawców nie bêd±cych w³a¶cicielem sieci dystrybucyjnej) lub aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na obszarze, na którym znajduje siê miejsce dostarczania energii elektrycznej (w przypadku Wykonawców bêd±cych w³a¶cicielem sieci dystrybucyjnej) – za³±cznik nr 4 do SWZ.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej;
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy p.z.p.; art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p., dotycz±cej orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego – sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem;
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.Koncesja na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie obrotu energi± elektryczn± wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki;
2. O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e posiada umowê z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego umo¿liwiaj±c± ¶wiadczenie us³ug dystrybucji energii elektrycznej (w przypadku Wykonawców nie bêd±cych w³a¶cicielem sieci dystrybucyjnej) lub aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na obszarze, na którym znajduje siê miejsce dostarczania energii elektrycznej (w przypadku Wykonawców bêd±cych w³a¶cicielem sieci dystrybucyjnej) – Za³±cznik nr 4 do SWZ.;
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ.Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-06 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformie zakupowej pod adresem: https://jablonnalacka.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-06 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-05
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej do kompleksu Muzeum Józefa Pi³sudskiego w Sulejówku oraz do oddzia³u Muzeum Józefa Pi³sudskiego w £odzi
- Dostawê energii elektrycznej obejmuj±c± us³ugê kompleksow± polegaj±c± na ¶wiadczeniu us³ugi przesy³ania lub dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzeda¿y energii elektrycznej do obiektów gminy
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPO£ECZNEJ "DOM KOMBATANTA" IM. ¦W. RAFA£A KALINOWSKIEGO W LUBLIÑCU
- Dostawa energii elektrycznej dla Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w Parczewie
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów Zwi±zku Gmin Boles³aw i Mêdrzechów w 2025 r.
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby o¶wietlenia ulic i placów na terenie Gminy Police
wiêcej: Elektryczno¶æ »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.