Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00492324/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Leśna - II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Leśna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821434
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 19
1.5.2.) Miejscowość: Leśna
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-820
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.pawlinska@lesna.pl; a.kowzan@lesna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umlesna.nv.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-04d0946b-a527-45a2-86bc-6706712d3f4e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Leśna - II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04d0946b-a527-45a2-86bc-6706712d3f4e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00564643
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053153/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Leśna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Leśna” nr FEDS.02.01-IZ.00-0017/23 realizowany jest w ramach Priorytetu nr 2 „Fundusze Europejskie na rzecz środowiska na Dolnym Śląsku” Działania nr 2.1 „Efektywność energetyczna w budynkach publicznych” Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021–20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00492324
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.X.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1137451 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Leśna - CZĘŚĆ 1: BUDYNEK PRZY UL. T. KOŚCIUSZKI 7, 59-820 LEŚNA4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
4.5.5.) Wartość części: 405098,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Leśna - CZĘŚĆ 2: BUDYNEK PRZY UL. T. KOŚCIUSZKI 9, 59-820 LEŚNA4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
4.5.5.) Wartość części: 732353 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 486000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 688369,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 486000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JANK-BUD JANUSZ KINA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992498542
7.3.3) Ulica: SZKOLNA
7.3.4) Miejscowość: KŁODAWA
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonanie części dotyczącej BUDYNEK PRZY UL. T. KOŚCIUSZKI 7, 59-820 LEŚNA firmie jeszcze nieznany. Wartość brutto części zamówienia powierzona podwykonawcy wynosi: Wartość brutto części zamówienia powierzona podwykonawcy wynosi: do 80% wartości i zakresu tej części zamówienia.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 486000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 888000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1024590,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 888000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JANK-BUD JANUSZ KINA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992498542
7.3.4) Miejscowość: KŁODAWA
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonanie części dotyczącej BUDYNEK PRZY UL. T. KOŚCIUSZKI 9, 59-820 LEŚNA firmie jeszcze nieznany. Wartość brutto części zamówienia powierzona podwykonawcy wynosi: do 80% wartości i zakresu tej części zamówienia.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 888000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Budowa sieci kanalizacyjnej w Białej Rawskiej ul. Jana Pawła II - etap II
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
- Przedszkole nr 9 w Rybniku przy ul. Henryka Wieniawskiego 9, dzielnica Śródmieście - termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi.
- Termomodernizacja krytej pływalni "Słowianka" w Jaworze.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.