eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BarlinekUsługa sporządzenia projektów Strategii Rozwoju Gminy Barlinek i Planu Ogólnego Gminy Barlinek wraz z niezbędnymi opracowaniami



Ogłoszenie z dnia 2024-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa sporządzenia projektów Strategii Rozwoju Gminy Barlinek i Planu Ogólnego Gminy Barlinek wraz z niezbędnymi opracowaniami

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BARLINEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967047

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 20

1.5.2.) Miejscowość: Barlinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-320

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 957465540

1.5.8.) Numer faksu: 957461704

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@barlinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.barlinek.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/barlinek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa sporządzenia projektów Strategii Rozwoju Gminy Barlinek i Planu Ogólnego Gminy Barlinek wraz z niezbędnymi opracowaniami

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0310f775-2d4e-4943-8755-1136f04656fb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00564697

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00572264/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Opracowanie Strategii rozwoju gminy Barlinek oraz sporządzenie Planu ogólengo gminy Barlinek wraz ze sporządzeniem opracowania ekofizjograficznego na potrzeby Planu ogólnego gminy Barlinek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00511905

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RID.VIII.271.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) opracowanie projektu Strategii Rozwoju Gminy Barlinek do roku 2035 - Zadanie A,
2) opracowanie projektu Planu Ogólnego Gminy Barlinek - Zadanie B.
W ramach wskazanych zadań wykonawca zrealizuje wszelkie niezbędne czynności, jakie należy wykonać w trakcie procesu sporządzania strategii oraz planu ogólnego przewidziane w przepisach prawa.
2. W zakresie zadania A określonego w pkt 1 Wykonawca wykona projekt Strategii Rozwoju Gminy Barlinek do roku 2035, który będzie składać się z części tekstowej i graficznej zgodnie z wymogami przewidzianymi w ustawach: z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju oraz z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
3. W zakresie zadania B określonego w pkt 2 Wykonawca wykona projekt planu ogólnego gminy wraz z uzasadnieniem składającym się z części tekstowej i graficznej zgodnie z wymogami przewidzianymi w ustawach: z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko i rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów oraz ustawy Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2024r. poz.54).
Szczegółowy opis zmówienia w tym zakres czynności i obowiązków zawarty jest w umowie, której projekt stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

73220000-0 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju

71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 415740,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 415740,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 415740,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Smart Community Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: A2P2 architecture & planning Monika Arczyńska, Stowarzyszenie Wspierania Inicjatyw Gospodarczych DELTA PARTNER

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8952238983

7.3.3) Ulica: Mulica 6/14

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 51-315

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 415740,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.