Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00511032/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
- 2024/BZP 00518775/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Borowiec na działkach o nr ewid. 7, 18 i 9 w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gowarczów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223681
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac XX-lecia 1
1.5.2.) Miejscowość: Gowarczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-225
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gowarczow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gowarczow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b34362a-ff5b-4f94-9d76-4106e30505411.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Borowiec na działkach o nr ewid. 7, 18 i 9 w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b34362a-ff5b-4f94-9d76-4106e3050541
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00564732
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039054/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Borowiec na działkach o nr ewid. 7, 18 i 9.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00511032
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ORG.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1 Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Borowiec na działkach o nr ewid. 7, 18 i 9 w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SWZ zawarty jest w dokumentacji projektowej, na którą składa się: projekt techniczny, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, projekt organizacji ruchu, uzgodnienia i opinie, przedmiar robót.
2.2 Jeżeli w dokumentacji przetargowej znajdują się odwołania do konkretnych nazw, norm, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, tj. jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ (załącznikach do SWZ) nazwy, normy krajowe, europejskie, międzynarodowe mogą wskazywać na producentów lub źródło ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne.
Oznacza to, że parametry techniczne główne i mające znaczenie do osiągnięcia celu tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do zrealizowania przedmiotu zamówienia/umowy. Jednocześnie każdorazowe stwierdzenie, że opis czy tez cecha opisanego produktu, może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca także jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ (załącznikach do SWZ).
2.3 Na Wykonawcy spoczywa ciężar udowodnienia zastosowania rozwiązań równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. Przy doborze materiałów, urządzeń, sprzętu równoważnych Wykonawca zobligowany jest zapewnić osiągnięcie wskaźników określonych w SWZ (załącznikach do SWZ, w szczególności w Opisie Przedmiotu Zamówienia – Załącznik Nr 1), a także celem zapewnienia porównywalności ofert produkty równoważne muszą być w cenie porównywalnej do produktu wskazanego.
2.4 Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
2.5 Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik Nr 2 do SWZ.
2.6 Zgodnie z art. 95 ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm).
2.7 Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczy wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247454,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 340090,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247454,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBUD - BŁASZCZYK, BEDNARCZYK - SPÓŁKA JAWNA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9591923929
7.3.3) Ulica: H. SIENKIEWICZA, nr 40 w Oblęgorku
7.3.4) Miejscowość: Strawczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 26-067
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ALBUD - BŁASZCZYK, BEDNARCZYK - SPÓŁKA JAWNA"
jakie przetargi wygrała firma
"ALBUD - BŁASZCZYK, BEDNARCZYK - SPÓŁKA JAWNA"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247454,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa nawierzchni drogi ewakuacyjnej i placu ewakuacyjnego przez Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Oleszycach
- Budowa chodnika w drodze powiatowej nr 3302E - ul. Niesięcin w Konstantynowie Łódzkim, gmina Konstantynów Łódzki
- Zadanie 1: Budowa parkingu wraz z wymianą nawierzchni na terenie krytej pływalni YNTKA Zadanie 2: Zespół Szkół Technicznych - modernizacja stropów nad kotłownią i dawnymi zsypami opału
- Utwardzenie płytami yomb ul. Spacerowej w Warznie o długości 409,0m
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Borętach w gminie Lichnowy
- Budowa asfaltowej drogi gminnej nr G859539P w Pustkowiu Kierzeńskim - etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.